Volgens AN in de Telegraaf. Kan het wel nergens vinden ...quote:VERMAELEN HAAKT AF
Ajax kan vandaag in de uitwedstrijd tegen NAC niet beschikken over Thomas Vermaelen. De Belg heeft al enige tijd last van een chronische achillespeesblessure. Hij zal zich ook afmelden voor de EK-kwalificatiewedstrijd van de Belgische ploeg, op 6 september tegen Armenië. De verdediger blijft in Nederland en volgt een aangepast trainingsprogramma.
Omdat Zdenek Grygera vorige week geblesseerd uitviel, wordt Vermaelen in het centrum vervangen door John Heitinga. George Ogararu begint dan als rechtsback. Spits Angelos Charisteas maakt ook weer deel uit van de selectie.
quote:Cocu en Reiziger bellen met Kluivert
De interesse van PSV in Patrick Kluivert lijkt serieuze vormen te krijgen. Nadat eerst trainer Ronald Koeman een telefoontje waagde naar de spits hebben nu ook Reiziger en Cocu gebeld met Kluivert.
Kluivert heeft tijdens die telefoontjes aangegeven na te denken over een terugkeer naar Nederland. Kluivert heeft ook aangegeven dat het meespelen van zijn vrienden Cocu en Reiziger doorslag kan geven.
Mocht Kluivert bij PSV tekenen één dezer dagen dan zal Kluivert de naar Celtic vertrokken Vennegoor of Hesselink moeten doen vergeten. PSV moet echter wel opschieten met de onderhandelingen want over vier dagen sluit de transfermarkt.
Kluivert wees alsjeblieft verstandigquote:
Ik gun het hem wel maar PSV niet echt ... dat maakt ze gelijk een stuk sterker.. al hebben ze dat natuurlijk wel nodig in de CL.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:27 schreef Ordinair het volgende:
Straks gaat hij ook nog echt naar PSV..
Ik ben benieuwd of hij wel door de medische keuring heen komtquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel maar PSV niet echt ... dat maakt ze gelijk een stuk sterker.. al hebben ze dat natuurlijk wel nodig in de CL.
Idd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij wel door de medische keuring heen komt
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Om er maar iets positiefs uit te halen; dan gaat ie iig niet naar feyenoord.
Jezus, wat is die Huntelaar goed heequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MhEBv-Clm_U
Ik heb het geprobeerd, het positief in te zien, maar dat ben ik nu ook kwijtquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:11 schreef StarGazer het volgende:
Die gast heeft de hele jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, met het eerste alles gewonnen wat er te winnen viel... alsjeblieft Kluivert, doe het mij niet aan dat ik straks degene die het winnende doelpunt maakte in de CL finale in dat afgrijselijke boerneshirt moet aanschouwen
Ja net alsof van Basten hem gaat selecterenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:26 schreef Badabingea het volgende:
Is het zeker dan? Dat die gaat? Ik vind het wel wat hebben. Kluivert terug op de Nederlandse velden, jammer dat die bij de boeren gaat spelen.
Hij doet het opzich wel slim. Om dan in NL te gaan spelen voor het Nederlandse elftal.
Ik kreeg er dus kippenvel van.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MhEBv-Clm_U
De gedachte alleen al dat ie tegen Ajax scoortquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:11 schreef StarGazer het volgende:
Die gast heeft de hele jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, met het eerste alles gewonnen wat er te winnen viel... alsjeblieft Kluivert, doe het mij niet aan dat ik straks degene die het winnende doelpunt maakte in de CL finale in dat afgrijselijke boerenshirt moet aanschouwen
Hij zal vast niet ingetogen juichen zoals Huntelaar tegen Heerenveen uit respect deed...quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:03 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
De gedachte alleen al dat ie tegen Ajax scoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |