Kluivertquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:51 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Wie PSV of Kluivert..Nee maar denk dat hij nog even bij Valencia blijft.
Wat heeft dat met Ajax te maken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:07 schreef piertje2 het volgende:
van Bommel naar Bayern Munchen
Zo is datquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:36 schreef stefmans het volgende:
Laat Roger maar eens in de basis beginnen, dan krijgen we ook een beter beeld van hem![]()
Lijkt me op zich erg goed. 1 of 2 van de oude orde in Ajax zal ze wellicht goed doen. Ben ook zeer te spreken over Stam atm.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:19 schreef denthemen het volgende:
gister werd kluivert aan 010 gekoppeld, vandaag aan PSV, zal die morgen naar ajax komen?
Bij mij hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Sinds woensdag (en vorig seizoen) denk ik over geen enkele wedstrijd meer makkelijk.
Hier ook, ik was ontzettend optimistisch een paar weken terug, maar ben nu weer even met beide benen op de grond gezet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Sinds woensdag (en vorig seizoen) denk ik over geen enkele wedstrijd meer makkelijk.
Yannisquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:30 schreef Jajong het volgende:
We zijn samen met Sparta de enige club met een topspits, komop man.
Wat een gelul, heb jij NAC vorige week gezien? Als we daar al niet van kunnen winnen....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:41 schreef zjroentje het volgende:
Die voorspellingen van 4-0 en 5-1 beginnen mij ook een beetje de keel uit te hangen. Zeker op dit moment ...
Tuurlijk moeten we daar van winnen. Maar NAC gaat echt niet elke week met zulke cijfers klop krijgen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat een gelul, heb jij NAC vorige week gezien? Als we daar al niet van kunnen winnen....
ja danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat een gelul, heb jij NAC vorige week gezien? Als we daar al niet van kunnen winnen....
Dat is waar maar we hoeven niet minder positief te zijn, zelfs het spel van woensdag was al beter dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten we daar van winnen. Maar NAC gaat echt niet elke week met zulke cijfers klop krijgen.
Wie staan er ook alweer 14e? Oh wacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |