abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41192698
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:35 schreef piertje2 het volgende:

[..]

eerst uit
Volgens mij bedoelt hij dat de Noren er al 14 thuiswedstrijden op hebben zitten?
pi_41192787
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:37 schreef Ordinair het volgende:
Oja, en we zijn niet de enige die verloren heeft maar moest winnen..

* Ordinair wijst naar Barcelona!
tja maarjah ze spelen wel CL.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_41192866
We gaan gewoon winnnen morgen en er dan een leuk seizoen van maken
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41192902
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:48 schreef Badabingea het volgende:
We gaan gewoon winnnen morgen en er dan een leuk seizoen van maken
Ik hoop ook dat het 3x scheepsrecht bij KJH is
pi_41192985
quote:
Ten Cate had Escude er bij willen hebben
Zaterdag 26 augustus, door SV, Amsterdam, 08.28u GMT+01.00, De Telegraaf

Ajax-trainer Henk ten Cate zegt in een monoloog in De Telegraaf dat hij de voormalige Ajacieden Nigel de Jong, Julien Escude en Hatem Trabelsi graag nog bij de groep had gehad.

De Jong vertrok 'voor het geld', Trabelsi wilde wat anders, maar Escude werd de ArenA uitgedreven door Danny Blind. Hij vertrok in de winterstop naar Sevilla.

Ten Cate is er van overtuigd dat Ajax tot het eind zal meestrijden om het kampioenschap. 'Hoe dit seizoen eindigt, weet niemand. Wat ik wel weet, is dat we tot het eind mee zullen strijden om het kampioenschap'.

Volgens de nieuwe oefenmeester is het in verleden bij Ajax fout gegaan doordat jonge spelers veel te vroeg op het voetstuk werden gezet. 'De fans willen idolen en zijn op zoek naar de nieuwe Cruijff'.
pi_41193335
Ik geloof dat weinig mensen het vertrek van SQD begrepen. Ik niet in ieder geval.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:20:51 #157
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41193487
Ik begreep het wel hoor.

Ik vond die gast echt niet goed. Hij was traag,laks in de duels, hij straalde geen leiderschap uit, nam de ploeg niet op sleeptouw..hij had werkelijk niks waarvoor hij gehaald was ( Opvolger Chivu, routine in de ploeg ). Hij stapelde fout op fout.

Hij speelt bij Sevilla nu wel goed....dat vind ik dan wel raar, alleen bij ajax heeft ie het niet goed gedaan.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41193493
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik geloof dat weinig mensen het vertrek van SQD begrepen. Ik niet in ieder geval.
zonde ja.
pi_41193600
Jah hij speelde gister ook goed tegen Barca..
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:27:38 #160
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41193619
Ja dat is zo raar, nu speelt ie echt goed, maar je kunt moeilijk zeggen dat hij bij Ajax een goed, constant niveau haalde...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41193626
Tvp.

Ook Ajax fan, maar nooit in het topic verder. Zal er ook eens posten van af nu.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_41193711
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:27 schreef Sethje het volgende:
Ja dat is zo raar, nu speelt ie echt goed, maar je kunt moeilijk zeggen dat hij bij Ajax een goed, constant niveau haalde...
Hij blonk nooit uit, maar vergeet niet dat hij naast Maxwell stond, en achter VdV of Sneijder. Verdedigend niet de meest sterke jongens. Moest vaak extra werk opknappen.

Maar hij was geen Chivu, en zo'n erfenis is altijd lastig. Escudé was wel kopsterk, verdedigend en aanvallend, dat had nu bij Ajax niet misstaan.
pi_41194223
quote:
Ajax-spelers voelen de steun van supportersactie
Written by Jacques Happe

Saturday, 26 August 2006
Een paar honderd supporters hebben Ajax – na de uitschakeling in de Champions League - zaterdagochtend een hart onder de riem willen steken door hun aanwezigheid. “Samen winnen, samen verliezen, AFCA blijft de beste!”

De nieuwe AFCA Supportersclub had supporters massaal opgeroepen zaterdagochtend naar de training van het eerste elftal te komen. De opkomst viel met een paar honderd supporters wat tegen, maar werd toch zeer gewaardeerd door de Ajacieden. Erelid van de nieuwe supportersbeweging Bobby Haarms denkt dat de support wel degelijk uitmaakt en dat de spelers het ook oppikken dat supporters hen steunen. “Tuurlijk. Dat merken ze echt wel. Vuurwerk, spandoeken; dat prikkelt!” Wesley Sneijder kwam na afloop van de training als één van de eerste spelers weer het veld af. “Het doet je wel wat. Het geeft je een goed gevoel.” De wedstrijd tegen FC Kopenhagen werd op treurige wijze verloren, waardoor er dit jaar geen Champions League in zit voor de Ajacieden. De nieuwe AFCA Supportersclub wilde een gebaar maken, zo vertelt voorzitter Erwin Pieters. “Het idee voor de supportactie is vrijdag spontaan ontstaan, omdat we van mening zijn dat we achter de club moeten staan. Los van het feit dat we van de week zwaar verlies hebben geleden met die 2-0 nederlaag. We zien allemaal dat er weer voetbal in zit. We zien dat het iets moois kan worden dit seizoen; los van het feit dat je hebt verloren. Wij vonden dat we nu een signaal moesten afgeven dat wij als supporters achter onze ploeg staan.”

Kenneth Perez las vrijdag zelf op internet de oproep aan de supporters om zaterdag naar de training te komen. Hij was wat bevreesd voor de slechte reputatie van sommige fans. “Ik had het niet verwacht, maar het valt reuze mee. Want je hoort die verhalen dat Ajax-supporters heel kritisch zijn. Ik had het ergste verwacht. Maar ze hadden een spandoek opgehangen en ze waren er om ons te steunen. Dan doet het je wel wat.” Jan Vertonghen vindt het spandoek “top. Dat had ik niet verwacht.” Tom De Mul had woensdag zelf niet meegespeeld, maar voelde heel goed de emoties. “Je voelt het wel anders, maar het is goed als supporters in moeilijke tijden achter je staan. Zo kom je er weer samen uit. Ik hoop dat ze dit gewoon altijd doen en blijven doen.” Klaas Jan Huntelaar, normaal de nuchterheid zelve, was onder de indruk. “Dat is mooi toch! Het is goed, want het creëert eenheid.”

Aanvoerder Jaap Stam benadrukt de teleurstelling die door iedereen is gevoeld na de uitschakeling. “We hebben alle steun nodig. Iedereen is teleurgesteld. Supporters ook. Voor spelers, de club en iedereen die met Ajax te maken heeft is het heel teleurstellend afgelopen. Maar we hebben elkaar nodig zo aan het begin. Hopelijk wordt het nog een heel mooi seizoen, want ondanks dat we geen Champions League spelen, moeten we elkaar helpen. Wij zullen er alles aan doen voor het team, de club en de supporters. Wij hopen dat supporters, wat ze altijd al doen, er zullen zijn voor de club en voor de spelersgroep. Af en toe moet je elkaar toch opvangen, denk ik.” Volgens Erwin Pieters van de AFCA Supportersclub zit het met die “wij”-gedachte wel goed. “Het was ons doel dat de spelers hier moed uit putten. Dat is het belangrijkste. Onze steun hebben ze.” Dat is heel belangrijk, vindt Stam. “Voor een club als Ajax moet je toch op het hoogste niveau meedoen. Het zou mooi zijn als we dit seizoen het kampioenschap kunnen halen en volgend seizoen sowieso de Champions League spelen.”
pi_41194291
Nee dan die havenratten....
quote:
Onrust op Feyenoord training
Bron: LunaticNews.nl

Vanochtend was het onrustig op de training bij Feyenoord. Supporters sloten de selectie op door een slot aan het hek te hangen. De supporters riepen om Jorien van den Herik. Uiteindelijk heeft Jorien zich nog even laten zien, maar kreeg hierbij een scheldkanonnade over zich heen en kreeg het verzoek op te stappen.

Later meer....
Wij blijven tenminste achter ons aller AJAX staan! Kunnen ze nog wat van leren daar.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:59:35 #165
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41194324
quote:
IK Start begint mogelijk verzwakt aan het UEFA Cup-treffen met Ajax. Volgens Engelse media staat het Start-talent Kristofer Haestad in de nadrukkelijke belangstelling van Manchester United.

Afgevaardigden van de Engelse club bekeken Haestad afgelopen week en zouden een positief advies hebben uitgebracht bij de technische staf. Mogelijk proberen The Reds hem nog deze week naar Manchester te halen.

De 22-jarige Haestad staat in Noorwegen bekend als een groot talent. De centrale middenvelder wordt eveneens gevolgd door Blackburn Rovers.
Jawel, je keek.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:27:29 #166
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41194948
quote:
'Anderlecht grijpt naast Grygera' 26 augustus 2006

Zdenek Grygera Anderlecht is er niet in geslaagd Zdenek Grygera te contracteren, zo schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws. De Tsjechische international zou enkele keren door Anderlecht zijn benaderd, maar Ajax voelde er weinig voor Grygera te laten gaan. Eerder greep de Brusselse topclub al naast Hatem Trabelsi, die onlangs de overstap maakte van Ajax naar Manchester City.

De zoektocht naar een geschikte rechtsback blijft Anderlecht zodoende voortzetten. De Belgen doen er alles aan om vóór het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus een nieuwe vleugelverdediger aan te trekken.

Grygera komt bij Ajax momenteel weinig aan spelen toe. Zijn contract in De Arena loopt nog één seizoen door, tot medio 200
quote:
Basisplaats lonkt voor Roger 26 augustus 2006

De kans is reëel dat Ajacied Hedwiges Maduro zondag rust krijgt voor het competitieduel met NAC Breda. De middenvelder is nog steeds niet topfit. "Twee wedstrijden in korte tijd is eigenlijk nog te veel voor hem", aldus trainer Henk ten Cate in AD Sportwereld. Ajax beschikt verder over een vrijwel fitte selectie. Slechts Zdenek Grygera en Nicolae Mitea ontbreken.

Roger Garcia Roger is volgens het AD de belangrijkste kandidaat om de rol van Maduro centraal op het middenveld over te nemen. Bij Maduro ontbreekt momenteel nog de echte vorm. Het zou voor Roger de eerste keer zijn dat hij in een officiële wedstrijd van Ajax in de basis begint. De Spaanse middenvelder kwam mede door een gebroken teen tot nu toe niet verder dan een invalbeurt tegen RKC Waalwijk.

In de voorhoede lijkt Ten Cate opnieuw te kiezen voor Mauro Rosales, Klaas-Jan Huntelaar en Ryan Babel. Op de rechtsbackpositie krijgt Johnny Heitinga de voorkeur boven George Ogararu.

Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Heitinga, Stam, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Roger, Sneijder; Rosales, Huntelaar, Babel.
pi_41194966
Wat was het antwoord van Vermaelen op de actie, dat wil ik wel ff weten..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_41194969
Gelukkig maar.
Houd van een lijntje.
pi_41195028
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]

Wij blijven tenminste achter ons aller AJAX staan! Kunnen ze nog wat van leren daar.
Haha.. Dikke chaos daar bij het team wat bijna failliet was!
AFC Ajax - SS Lazio
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:36:16 #170
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41195151
Laat Roger maar eens in de basis beginnen, dan krijgen we ook een beter beeld van hem
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41195174
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:31 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Haha.. Dikke chaos daar bij het team wat bijna failliet was!
En wat straks weer in flinke problemen zit als ze Jorientje wegjagen.
Houd van een lijntje.
pi_41195233
Ach.. Een Club minder.. Dan is Sparta over.. Krijgen die volledige steun van Rotterdam..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_41195274
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]

Precies.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_41195452
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:31 schreef Urquhart het volgende:
PSV schijnt nu interesse te hebben in Kluivert.
Dat zou ik hem echt nooit vergeven
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41195473
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:50 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat zou ik hem echt nooit vergeven
Wie PSV of Kluivert.. Nee maar denk dat hij nog even bij Valencia blijft.
AFC Ajax - SS Lazio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')