quote:Zevenklapper voor A1
Amsterdam, 26 augustus 2006
Na de moeizame zege vorige week tegen Excelsior, ging het in de thuiswedstrijd tegen De Graafschap van een leien dakje voor Ajax A1. Met 7-0 kregen de gasten uit Doetinchem een ouderwets pak slaag. Daardoor is Ajax na twee duels nog ongeslagen.
Toch zag het er niet naar uit dat de marge zo groot zou worden. Zeker niet toen Ajax al na ruim tien minuten Christian Supusepa, na een ogenschijnlijk man-tegen-man duel, met een rode kaart zag vertrekken. Maar nadat Silooy zijn team een beetje had omgezet, begon de A1 te voetballen en dat leverde de verdiende 1-0 voorsprong op door John Goossens.
Na rust moest Silooy gedwongen wisselen omdat Marco Neuvel geblesseerd was uitgevallen. Jordi Schell viel voor hem in. Nog voor er vijf minuten waren gespeeld, gaf de scheidsrechter ook een speler van De Graafschap ietwat makkelijk een rode kaart, waardoor de numerieke verhouding weer gelijk was.
Invaller Schell tekende in de 51ste minuut voor 2-0, Jordy Brouwer zette zijn handtekening onder de 3- en 4-0 en Melvin Hasselbaink was verantwoordelijk voor de 5-0.
Maar dat vonden de Ajacieden nog niet genoeg. Een minuut na de 5-0 zorgde Siem de Jong in de 78ste minuut voor de 6-0 en invaller Joey Godee bracht twee minuten voor tijd de eindstand op een fraaie 7-0.
Opstelling Ajax A1:
Koen Verhoeff; Marco Neuvel (46. Jordi Schell), Ivo de Hues, Christian Supusepa, Dionitio Liesdek (66. Yassine Ben-Moussa); Vito Wormgoor, Siem de Jong, Jan-Arie van der Heijden; Melvin Hasselbaink, Jordy Brouwer (71. Joey Godee), John Goossens.
De stand:
Ajax 2- 6
Twente/Herac. 2- 6
FC Groningen 2- 4
RKC Waalwijk 1- 3
sc Heerenveen 1- 3
Feyenoord 2- 3
FC Volendam 2- 3
PSV 2- 3
AZ 2- 3
De Graafschap 2- 3
Willem II 2- 1
Excelsior 2- 0
ADO Den Haag 2- 0
Sparta R'dam 2- 0
Familie van Raphael Supusepa?quote:Toch zag het er niet naar uit dat de marge zo groot zou worden. Zeker niet toen Ajax al na ruim tien minuten Christian Supusepa, na een ogenschijnlijk man-tegen-man duel, met een rode kaart zag vertrekken.
Hij mist rosenberg..... Babel is niks voor huntelaar op links..... Rosenberg mag van mij ook best snel weer de plaats in nemen van babel....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:36 schreef s0k het volgende:
"AFC AJAX #437: Met Hedwiges uit vorm." ?? Wat dacht je van huntelaar dan? Ookal 2 wedstrijden op rij niet gescoord..... VORMCRISIS !!
preciesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:50 schreef firecow het volgende:
[..]
Hij mist rosenberg..... Babel is niks voor huntelaar op links..... Rosenberg mag van mij ook best snel weer de plaats in nemen van babel....
Jaja! Pas maar op....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Zoals Hardarsson. Ik lees die naam en dan rinkelt het belletje: Groningen.
Volgens AN in de Telegraaf. Kan het wel nergens vinden ...quote:VERMAELEN HAAKT AF
Ajax kan vandaag in de uitwedstrijd tegen NAC niet beschikken over Thomas Vermaelen. De Belg heeft al enige tijd last van een chronische achillespeesblessure. Hij zal zich ook afmelden voor de EK-kwalificatiewedstrijd van de Belgische ploeg, op 6 september tegen Armenië. De verdediger blijft in Nederland en volgt een aangepast trainingsprogramma.
Omdat Zdenek Grygera vorige week geblesseerd uitviel, wordt Vermaelen in het centrum vervangen door John Heitinga. George Ogararu begint dan als rechtsback. Spits Angelos Charisteas maakt ook weer deel uit van de selectie.
quote:Cocu en Reiziger bellen met Kluivert
De interesse van PSV in Patrick Kluivert lijkt serieuze vormen te krijgen. Nadat eerst trainer Ronald Koeman een telefoontje waagde naar de spits hebben nu ook Reiziger en Cocu gebeld met Kluivert.
Kluivert heeft tijdens die telefoontjes aangegeven na te denken over een terugkeer naar Nederland. Kluivert heeft ook aangegeven dat het meespelen van zijn vrienden Cocu en Reiziger doorslag kan geven.
Mocht Kluivert bij PSV tekenen één dezer dagen dan zal Kluivert de naar Celtic vertrokken Vennegoor of Hesselink moeten doen vergeten. PSV moet echter wel opschieten met de onderhandelingen want over vier dagen sluit de transfermarkt.
Kluivert wees alsjeblieft verstandigquote:
Ik gun het hem wel maar PSV niet echt ... dat maakt ze gelijk een stuk sterker.. al hebben ze dat natuurlijk wel nodig in de CL.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:27 schreef Ordinair het volgende:
Straks gaat hij ook nog echt naar PSV..
Ik ben benieuwd of hij wel door de medische keuring heen komtquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel maar PSV niet echt ... dat maakt ze gelijk een stuk sterker.. al hebben ze dat natuurlijk wel nodig in de CL.
Idd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij wel door de medische keuring heen komt
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Om er maar iets positiefs uit te halen; dan gaat ie iig niet naar feyenoord.
Jezus, wat is die Huntelaar goed heequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MhEBv-Clm_U
Ik heb het geprobeerd, het positief in te zien, maar dat ben ik nu ook kwijtquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:11 schreef StarGazer het volgende:
Die gast heeft de hele jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, met het eerste alles gewonnen wat er te winnen viel... alsjeblieft Kluivert, doe het mij niet aan dat ik straks degene die het winnende doelpunt maakte in de CL finale in dat afgrijselijke boerneshirt moet aanschouwen
Ja net alsof van Basten hem gaat selecterenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:26 schreef Badabingea het volgende:
Is het zeker dan? Dat die gaat? Ik vind het wel wat hebben. Kluivert terug op de Nederlandse velden, jammer dat die bij de boeren gaat spelen.
Hij doet het opzich wel slim. Om dan in NL te gaan spelen voor het Nederlandse elftal.
Ik kreeg er dus kippenvel van.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MhEBv-Clm_U
De gedachte alleen al dat ie tegen Ajax scoortquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:11 schreef StarGazer het volgende:
Die gast heeft de hele jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, met het eerste alles gewonnen wat er te winnen viel... alsjeblieft Kluivert, doe het mij niet aan dat ik straks degene die het winnende doelpunt maakte in de CL finale in dat afgrijselijke boerenshirt moet aanschouwen
Hij zal vast niet ingetogen juichen zoals Huntelaar tegen Heerenveen uit respect deed...quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:03 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
De gedachte alleen al dat ie tegen Ajax scoort
En wat zou "verstandig" zijn volgens jou dan? Verpieteren bij Valencia?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:15 schreef StarGazer het volgende:
Hij heeft nog niet getekend. Dus ik blijf hoop houden dat Kluivert nog enigzins verstand heeft
Er zijn vast wel meer mogelijkheden dan psv hoor. Of zou het jou niet uitmaken dat Kluivert het psv shirt zal aantrekken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En wat zou "verstandig" zijn volgens jou dan? Verpieteren bij Valencia?
Ja maar zij zingen toch altijd:quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
1x Breda is wel genoeg hoor.
zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat er meer mogelijkheden voor hem zijn.. maar als hij psv kiest kan ik het me best voorstellen, nederland is toch zijn land, hier wonen zijn kinderen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En wat zou "verstandig" zijn volgens jou dan? Verpieteren bij Valencia?
denk het ook ja....hij maakt de 1-2quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:23 schreef BadRabbit het volgende:
Charisteas gaat invallen en scoren vandaag![]()
Interesseert me niet. Zodra hij bij psv gaat spelen is hij geen Ajacied meer en kan ik de knop prima omzetten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat er meer mogelijkheden voor hem zijn.. maar als hij psv kiest kan ik het me best voorstellen, nederland is toch zijn land, hier wonen zijn kinderen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |