is toch zo, volgens mij verwijten heus wel wat supporters zijn geblunder...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:00 schreef Sethje het volgende:
jorien slik je kop in
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is toch zo, volgens mij verwijten heus wel wat supporters zijn geblunder...
Tuurlijk joh.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:56 schreef Ordinair het volgende:
Zondag een Vermealen spandoek door 410? Tenminste zoiets hoorde ik gister van iemand.
Wat begrijp je niet aan het woord door?quote:
Ik heb er maar een gemengd gevoel bij...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:02 schreef DragonChaser het volgende:
Goed initiatief van AFCA Supportersclub trouwens. Kan zelf helaas niet, maar hoop dat er een grote opkomst is![]()
tjoek tjoek www.ns.nlquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:04 schreef Ordinair het volgende:
Ik wil morgen wel, maar hoe..? Komt iemand langs Urk?
Ligt dat in Nederland?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:04 schreef Ordinair het volgende:
Ik wil morgen wel, maar hoe..? Komt iemand langs Urk?
Ja tuurlijk, ik ook. Maar ik denk dat dit een juiste manier is om het team te steunen. Duidelijk maken dat we nog steeds achter ze staan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb er maar een gemengd gevoel bij...
Flevoland..quote:
Door één wedstrijd kan je toch niet bij je club weggaan.. Eigenlijk nooit eigenlijk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:05 schreef DragonChaser het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik ook. Maar ik denk dat dit een juiste manier is om het team te steunen. Duidelijk maken dat we nog steeds achter ze staan.
Waarom zouden we niet achter ze staan?? Ik vind het veel te vroeg in het seizoen voor zo'n actie, bovendien verliest het zo z'n waarde. Verder denk ik dat het ons meer pijn doet dan de spelers, en voelt het een beetje als een soort beloning. Ondanks dat we nog steeds achter ze staan mogen ze best voelen dat ze het ook voor ons verneukt hebben hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:05 schreef DragonChaser het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik ook. Maar ik denk dat dit een juiste manier is om het team te steunen. Duidelijk maken dat we nog steeds achter ze staan.
Neill van het 410 forum? Of lul je hem gewoon na?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom zouden we niet achter ze staan?? Ik vind het veel te vroeg in het seizoen voor zo'n actie, bovendien verliest het zo z'n waarde. Verder denk ik dat het ons meer pijn doet dan de spelers, en voelt het een beetje als een soort beloning. Ondanks dat we nog steeds achter ze staan mogen ze best voelen dat ze het ook voor ons verneukt hebben hoor.
Ik heb een prima eigen mening dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Neill van het 410 forum? Of lul je hem gewoon na?
Ik geef je wel gelijk hoor wat betreft je mening maar ik las net een beetje hetzelfde ergens andersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb een prima eigen mening dus geen idee waar je het over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |