Als je maar betaalt...... Mooie film trouwens. Vindt Dido ook vast een mooie film.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef roeland303 het volgende:
Dat ze die muziek van amelie mogen gebruiken voor lotte...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Er zijn ook experimenten mee gedaan. Weliswaar volledig zonder licht, maar dan ga je dus je cyclus omdraaien. Per dag een uur verschil geloof ik.
BB manipuleert het licht, dus ze houden het in de hand....
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je maar betaalt...... Mooie film trouwens. Vindt Dido ook vast een mooie film.....
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
Wist je trouwens dat er nu een jongen inzit die een nogal uitgesproken mening heeft over allochtonen? Dat laatste stukje van de uitzending ging daarover. Wat zou jij doen, als zo iemand in het huis zou zitten ?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:35 schreef Dr_Greene het volgende:
Zijn er al eerder experimenten geweest met opsluiting zonder (dag)licht?
Vraag me af of de proefpersonen dan voor of achter gaan lopen op de werkelijke tijd...
het is vooral een hele domme mening.. die gast gaat al moeilijk kijken al je een woord gebruikt van meer dan 2 lettergrepen.. het enige woord wat ie kan spellen is lonsdalequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
Wist je trouwens dat er nu een jongen inzit die een nogal uitgesproken mening heeft over allochtonen? Dat laatste stukje van de uitzending ging daarover. Wat zou jij doen, als zo iemand in het huis zou zitten ?
Ja drol, maar geen ip zien van een ander. maar een site admin van de weblog kan dus ook ip's zien van users die op forum posten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is site admin van de weblog.
Jij kunt toch ook gewoon met jouw account op de weblog posten?
Ik dacht dat de cyclus langer dan ging duren, dus langer dan 24 uur ?)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:33 schreef roeland303 het volgende:
Volgens mij was het 20 of 22 uur een dag...astronauten hebben er ook last van... die doen steeds 8 uur geloof ik...
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Van dezelfde regisseur is : Un long dimanche de fiancailles. Ademt dezelfde sfeer.... Aanrader hoor. Ook Audrey Tatou speelt de hoofdrol....
Precies. En dat in combinatie met geen buitenlucht..... Niet weten wat voor weer het is; geen vogels horen.... Aardig stimulus-deprivatie experiment hoor !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:37 schreef roeland303 het volgende:
Ze gaan voorlopen geloof ik...ongeveer twee uur van een dag af... Je krijgt problemen met je melatonine huishouding zonder normaal lichtritme...kan to slapeloosheid en depressies leiden
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is vooral een hele domme mening.. die gast gaat al moeilijk kijken al je een woord gebruikt van meer dan 2 lettergrepen.. het enige woord wat ie kan spellen is lonsdale
Klopt !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:38 schreef roeland303 het volgende:
Toch ook: delicatesse en city of the lost children?
[..]
Volgens mij is Hummie niet zo hard.... Ze zet vast wel een keer de tuindeuren open....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:40 schreef roeland303 het volgende:
tja..vraag me af of ze echt geen daglicht zullen zien 120 dagen...is echt hardcore hoor....
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:40 schreef Dr_Greene het volgende:
Eigenlijk zou BB dus pas het licht moeten aandoen als de bewoners wakker worden...
...en uitdoen als ze gaan slapen!
hier? valt weer mee in dat gevalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef APK het volgende:
Roel, zou je jouw reply onder de quote kunnen plaatsen?
Dat leest iets makkelijker.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:42 schreef roeland303 het volgende:
En het volledig aan de bewopners overlaten...en dan aan het eind vragen hoeveel dagen ze erin hebben gezeten...erg sterk..zo'n experiment zou nooit goedgekeurd worden doorde ethische toetsingscommissie in ieder geval
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |