Ja, maat L. Foutje. ¤13,00 inclusief verzendkosten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoeveel zou je voor die oranje bolero willen hebben? Hij is maat L? Maat X bestaat namelijk niet.
Hoogstwaarschijnlijk wel, ja! Uhm. Wil je ze?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:02 schreef Chrrris het volgende:
[..]
jupik heb 39/40 dus t zou wel passen
jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:08 schreef Etui het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wel, ja! Uhm. Wil je ze?
Je mailt mij je adres, en ik stuur jou mijn rekeningnummer, en dan doe ik de schoenen op de post en jij maakt het geld over via internet? Heel simpel!quote:
Ok, chrissy108@hotmail.comquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:10 schreef Etui het volgende:
[..]
Je mailt mij je adres, en ik stuur jou mijn rekeningnummer, en dan doe ik de schoenen op de post en jij maakt het geld over via internet? Heel simpel!
Dan wil ik 'm graag, incl. speldjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:57 schreef Etui het volgende:
[..]
Ja, maat L. Foutje. ¤13,00 inclusief verzendkosten.
Staat je mail-adres in je profiel? Dan kunnen we gegevens uitwisselen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan wil ik 'm graag, incl. speldje.
Ja, maar mail maar liever naar mariekebelt [at] gmail [punt] comquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:31 schreef Etui het volgende:
[..]
Staat je mail-adres in je profiel? Dan kunnen we gegevens uitwisselen!
Ja, ik zie het, dankjewel! Ik doe 'm zometeen op de post.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Etui, ik heb het geld zojuist overgemaakt via internetbankieren.
Zo! De postbank is echt snel vandaagquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:06 schreef Etui het volgende:
[..]
Ja, ik zie het, dankjewel! Ik doe 'm zometeen op de post.
Als je van postbank naar postbank verzend gaat het altijd snel hoor!quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo! De postbank is echt snel vandaag!
Ik ben erg benieuwd!.
Het is op te halen in een dorpje tussen Alkmaar en Uitgeest, mocht je daar in de buurt wonen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Is het ook ergens op te halen trouwens?
Ohh jammer, ik heb erg lange benen dus ik denk niet dat het wat wordt danquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:28 schreef Etui het volgende:
Nee, voor mij is hij eigenlijk hoogwater! Vandaar dat ik hem maar een keer gedragen hebMaar ik geloof wel dat ik dan lange benen heb
![]()
Jammer! Maar de broek is al verkocht ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:05 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ohh jammer, ik heb erg lange benen dus ik denk niet dat het wat wordt dan
Gedaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
ik ga voor verzendenkun je me bankrekeninggegevens mailen op het adres wat bij msn in mn profiel staat?
Oeh gaaf leuk!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog even feedback over je gegeven:
Klique!
Nee hoor, is goed gegaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:33 schreef Etui het volgende:
Sorry! Is het nog goed gekomen? Geen haaltjes erin?
De rode? De groene is er niet meer. ¤ 8,00 inc. verzendkosten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:34 schreef Miss_kausalaya het volgende:
hoe duur zijn de kettingen ? vind ze erg leuk![]()
Balen zeg. Ik hoop dat ze goed inlopen. :pquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:09 schreef Chrrris het volgende:
heey ik heb de schoenen ontvangen! Ze zijn leuken mij ook iets te klein
Maar ik ga ze gewoon goed inlopen, en eventueel als ze echt te krap blijken verkoop ik ze door aan een vriendin die ze ook super vind (en goed past). Damn
Ik neem aan dat het geld ook is binnengekomen
¤ 8, 50 inc.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:22 schreef Furia het volgende:
Wat wil je hier incl verzenden voor hebben?
[afbeelding]
Je adres die in je profiel staat neem ik aan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef Furia het volgende:
[..]
Als je me even mailt waar ik het geld naar over kan maken, dan stuur ik even mn adres
Balen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Damn! Gewoon mijn favoriete rokje!Die gebloemde roze zeg maar...
Maar ja, mt 36 is way out of my leage...
Was dat zo'n creabea-zelfgemaakte envelop? (De enveloppen waren namelijk op.) Fijn dat 'ie goed is aangekomen verder. (y)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Jasje is binnen! Past precies! Envelop was wel half opengegaan in de post... Maargoed, hij is er helemaal heel! Dankjewel voor de snelle afhandeling!
Is-ie er nog wel?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:25 schreef Etui het volgende:
Balen!
Ja, hij is er nog wel. Maar ik heb het fout opgeschreven. (Die ¤ 5,00 hoort daar helemaal niet.) De richtprijs is ¤ 7,00 en het is maat 38. Pas je dat wel?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is-ie er nog wel?
http://img.photobucket.co(...)ebloemde-rode-hm.jpg
Deze?
Dan wil ik hem toch wel hebben, voor 5 euro toch?
Ik weet er mss wel iets mee.
Gedaan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
7 euro is prima en maat 38 pas ik ook niet, maar scheelt wel weer.
Nee, ik denk niet dat ik hem ooit kan dragen, maar ik vind het stofje zo leuk dat ik er mss wel iets mee doe voor mijn nichtje.
Kan je me de gegevens mailen op brighteyes @ fok.nl?
ja!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:23 schreef Etui het volgende:
[..]
Je adres die in je profiel staat neem ik aan?
Het is klaar om op de post te gaan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
*mail terug en geld over gemaakt incl. verzendkosten.
Hij is er nog nietquote:
Ik heb volgens mij mijn adres nog niet in het topic gezet, maar dit is 'm: aii_r3en @ hotmail.comquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:25 schreef Furia het volgende:
[..]
Hij is er nog nietik mail jou anders wel even voor de zekerheid, je adres stond toch verderop in dit topic! wacht nog rustig even af
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:31 schreef master_X het volgende:
oftopic dat meisje op die foto is echt mooi kwa figuur![]()
modeltje
![]()
vat het maar op als een kick![]()
Allemaal behalve die bruine H&M-broek met ceintuur. Deze dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:26 schreef yvonne het volgende:
Etui, welke broeken zijn er nog allemaal in de verkoop?
Oui, is goed!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:33 schreef yvonne het volgende:
Leuke schop
Ik mail je later op de dag even
Nou wil ik ook weten of 'ie past ookquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou wil ik ook weten of 'ie past ook.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik heb hem voor me gehouden.
![]()
![]()
Precies wat ik dacht!
Verstandig!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:27 schreef Keroppi het volgende:
Ik ga er misschien vanavond of begin deze week even rustig naar kijken
Zaten best wat leuke dingetjes tussen
Strapless topje is al een tijdje weg, maar de slippers zijn er nog. ¤ 17,00 inc.?quote:Op zondag 17 september 2006 04:13 schreef Hilzillah het volgende:
Strapless streepies topje & groen leren zlippers maar 41 hebbie die nog?
Zo ja wat moet het kosten incl verzend toestanden?
Sorry... vandaag mooie groene slippers in de winkel gekochtquote:Op zondag 17 september 2006 15:12 schreef Etui het volgende:
[..]
Strapless topje is al een tijdje weg, maar de slippers zijn er nog. ¤ 17,00 inc.?
Als je akkoord ga, mail je gegevens maar naar aii_r3en@hotmail.com
Alsjeblieft hoor!quote:Op zondag 17 september 2006 16:51 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Sorry... vandaag mooie groene slippers in de winkel gekocht
Maar dank in ieder geval!
Akkoord.quote:Op maandag 18 september 2006 17:48 schreef Keroppi het volgende:
Eens kijken:
Zwarte rokje van H&M
+
Groen shirtje + oranje opdruk
+
Turqoise shirtje met roosje
voor 15 euro inclusief verzenden?
Laat maar weten of je accoord gaat