abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41166487
Net 3 weken vakantie gehad. Afgelopen dinsdag weer begonnen. Redelijk wat e-mailtjes, brieven en telefoonnotities liggen. Belt er dinsdagochtend (om 9.30 en ik was om 8.00 uur begonnen na 3 week vakantie) een of ander kut-wijf en begint gelijk te zeiken “ik heb vorige week met een collega van u gebeld en die zei dat u deze zaak behandelde en vandaag terug zou komen”. Ik zeg “ja dat klopt ben vanochtend net weer begonnen”. Kutwijf: waarom belt u mij niet terug dan? Ik deed uiteraard mijn best om vriendelijk te blijven en zei: “daar ben ik nog niet aan toe gekomen”. Kutwijf: “gaan jullie altijd zo met klanten om?” Ik behoorlijk chagrijnig: “denkt u dat u de enige bent die mij tijdens mijn vakantie heeft proberen te bellen” Stemming van dat wijf werd er toen niet beter op en ze zei: “ik dien een klacht in bij uw chef, en ik wil dat iemand anders vanaf nu mijn contactpersoon is”. Het ene (die klacht) vind ik minder, het tweede dat ze niet meer wil dat ik haar contactpersoon ben daar gaat de vlag voor uit, het is toch een zeikwijf.

Mijn klacht is dus dat er van die mensen zijn die denken dat je niks te doen hebt en op hun telefoontje zit te wachten. Alsof ik al mijn aandacht aan 1 klant kan besteden. Beseft zo’n uitgezakte huisvrouw wel hoeveel telefoontjes – e-mailtjes – brieven – en andere post er na 3 weken vakantie op mijn bureau ligt? Kan ik er wat aan doen dat het hoogtepunt van haar week is dat de Libelle door de post word bezorgd? En als het nou echt spoedeisend was dan hadden mijn collega’s dat wel opgepakt (tijdens vakantie en bij ziekte vervangen we elkaar bij spoedgevallen). Maar dat was nu niet het geval.

p.s. de reden dat ik dit nu pas post en niet dinsdag al is dat dat wijf inderdaad een klacht heeft gestuurd. Mijn afdelingshoofd heeft vandaag een brief gekregen en hij wil daar volgende week even met mij over “babbelen”.
pi_41166532
Je moet gewoon je werk doen, luie varken.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:49:34 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_41166601
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:48 schreef GioStyle het volgende:
Je moet gewoon je werk doen, luie varken.
Dat doe ik ook. Maar zo'n wijf die gelijk belt en zegt "waarom heeft u mi nog niet teruggebeld?" Terwijl ze weet dat ik pas op die ochtend zou beginnen.
pi_41166620
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg maar dag tegen je baan...

Je nieuwe functie zal iets als Chef-frankeermachine 1e klasse zijn
Met behoud van huidig salaris vind ik dat best.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:52:27 #6
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_41166679
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik denk dat je salaris marktconform wordt aangepast
Denk het niet. Dan horen ze wel van mijn advocaat.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:54:55 #8
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_41166723
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:54 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Zozo, meneer gaat meteen dreigen
De aanval is de beste verdediging.
pi_41166750
Jonge gebruik eens je entertoets
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:58:02 #11
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_41166787
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:55 schreef mjb44 het volgende:

[..]

De aanval is de beste verdediging.
Ja, dat zeggen ze, ja.
Mijn ervaring is dat meteen dreigen en op je strepen gaan staan niets opleverd.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:00:06 #12
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_41166839
Heeft je baas daar niet even 5 minuten tijd voor omdat eventjes te bespreken? Dat kan toch gewoon even tussendoor?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:00:11 #13
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_41166842
Beetje kansloos dat jij meteen op gesprek moet.
Die chef snapt denk ik toch wel dat het je eerste dag weer is?

Je bent de eerst 2 uur lijkt mij bezig om alles even door te lezen mail enz.
En dan nog al die mensen die komen vragen hoe je vakantie was.

Is het ook niet beetje raar dat jou collega tijdens de vakantie die vrouw doorverwijst naar jou?
Als een gebruiker (zit op een helpdesk) belt en zegt dat hij met een collega heeft gesproken , maar die is op vakantie dan neem ik gewoon zijn melding over. Of gaat dat niet zo makkelijk bij jullie?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_41166942
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:58 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja, dat zeggen ze, ja.
Mijn ervaring is dat meteen dreigen en op je strepen gaan staan niets opleverd.
Ik ga heus niet meteen dreigen. In de situatie die jij schetsts dat ik 1e bediende frankeerapparaat word dan word het toch tijd om op mijn strepen te gaan staan.

Valt allemaal wel mee. Mijn afdelingshoofd moet gewoon voor de vorm even een gesprek met mij hebben, zodat hij dat kut-wijf kan antwoorden dat de heer X op zijn gedrag is aangesproken. Word gewoon even een bakkie koffie a.s. maandag en we lachen er nog even om en iedereen weer blij.

Kutwijf: meneer X heeft lekker een schop onder zijn kont gekregen van zijn baas
Manager: wil je even een bakkie X?
X (ik dus)
Manager en X: aan de en praten even over het voorval en lachen ons slap om kutwijf
pi_41166976
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:00 schreef Herkauwer het volgende:
Heeft je baas daar niet even 5 minuten tijd voor omdat eventjes te bespreken? Dat kan toch gewoon even tussendoor?
Een klacht van een klant moet officieel afgehandeld worden. Zie mijn vorige post hoe dat gaat.
pi_41166992
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:48 schreef GioStyle het volgende:
Je moet gewoon je werk doen, luie varken.
LUIE VARKEN JEWEETTT!!

Leer schrijven, barbaar.
kaasboer
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:07:47 #17
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41167033
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:46 schreef mjb44 het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat het hoogtepunt van haar week is dat de Libelle door de post word bezorgd?
ik moest lachen

Uitgezakte dikke wijven die nergens verstand van hebben wat een kutvolk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41167052
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:06 schreef Bafnek het volgende:

[..]

LUIE VARKEN JEWEETTT!!

Leer schrijven, barbaar.
moet jij zeggen
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:10:06 #19
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_41167084
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Ik ga heus niet meteen dreigen. In de situatie die jij schetsts dat ik 1e bediende frankeerapparaat word dan word het toch tijd om op mijn strepen te gaan staan.

Valt allemaal wel mee. Mijn afdelingshoofd moet gewoon voor de vorm even een gesprek met mij hebben, zodat hij dat kut-wijf kan antwoorden dat de heer X op zijn gedrag is aangesproken. Word gewoon even een bakkie koffie a.s. maandag en we lachen er nog even om en iedereen weer blij.

Kutwijf: meneer X heeft lekker een schop onder zijn kont gekregen van zijn baas
Manager: wil je even een bakkie X?
X (ik dus)
Manager en X: aan de en praten even over het voorval en lachen ons slap om kutwijf
Goed geregeld, dacht ik zo
pi_41167112
Ja zoiets had ik ook toen ik terug kwam van vakantie. Er lagen een flink aantal brieven en mailtjes waarvan er een aantal prio 1 hadden. Gaan ze meteen om 9 uur bellen of ik hun brief die ze gister hebben gepost al gelezen heb. Ja hallo wat denk je zelf? Kom net binnen! Daarnij hadden andere dingen voorrang dus haar brief heb ik een week later pas beantwoord. Mensen die vragen worden overgeslagen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41167203
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:10 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Goed geregeld, dacht ik zo
Wat is dan de klacht vraag je je dan af

Dan zou ik constant kutwijven aan de telefoon willen krijgen, lekker koffie zuipen bij de manager de ganse dag!
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_41167332
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:15 schreef KlootMajoor het volgende:

[..]

Wat is dan de klacht vraag je je dan af

Dan zou ik constant kutwijven aan de telefoon willen krijgen, lekker koffie zuipen bij de manager de ganse dag!
De klacht is eigenlijk dat er mensen zijn (die dus weten dat je op dinsdag weer begint, na een aantal weken vakantie ) en om 9.30 bellen waarom je nog niet terug hebt gebeld. Van die mensen die zelf de god-ganse dag bij huis zijn en dan denken dat iedereen maar op hun telefoontje zit te wachten.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:29:44 #23
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41167488
hea waar maakt je baas je druk om het is toch niet meer jou klant?? :p
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_41167794
Collega's die zeggen dat je er dan weer bent en dan gelijk contact op zal nemen met mevrouw. Die collega's mogen van mij ...
pi_41167943
Je had gewoon dinsdag gelijk naar je chef moeten gaan, dan wist hij er al vanaf, en dat wijf zal echt niet jouw kant van het verhaal vertelt hebben, dus logisch dat je chef wilt praten als hij alleen haar kant kent.
Gewoon duidelijk zijn en achter je actie staan en dan zal hij het wel snappen. o niet dan moet je je afvragen wat je daar nog doet. Ik haat dat soort chefs
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_41168029
Mijn collega heeft niet gezegd dat ik gelijk contact op zou nemen. Het is zo gegaan: "kutwijf: is meneer X er ook?" Collega; "nee die heeft nu vakantie". Kutwijf: "wanneer is hij weer terug dan?" Collega: "22 augustus". Kutwijf: "kan hij mij tegrugbellen?" Collega: "ik zal een nototie bij hem neerleggen dat u gebeld heeft en of hij contact met u wil opnemen".
pi_41168206
Het zou zo leuk zijn als kutwijf een regelmatige FOK!ker was en zich hierin herkent. Maar die kans acht ik niet waarschijnlijk.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_41168258
mjb24 maakt zich wel heel erg druk. Het lijkt er imo op of er veel meer aan de hand is met het 'kutwijf' en haar klacht.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_41168308
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:55 schreef mjb44 het volgende:

[..]

De aanval is de beste verdediging.
hehe that reminds me of a zeikwijf
pi_41168434
Je hebt volkomen gelijk, dat soort mensen denken echt dat de wereld om hen draait...
Als jij je chef netjes uitlegd hoe en wat, zou ik me niet teveel zorgen maken, je hebt (redelijk ) correct gehandeld en ze is idd gewoon een zeilig zeikwijf
Whatever you're about to discover we off that.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:02:51 #31
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41168459
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:48 schreef GioStyle het volgende:
Je moet gewoon je werk doen, luie varken.
pi_41168659
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Je hebt volkomen gelijk, dat soort mensen denken echt dat de wereld om hen draait...
Als jij je chef netjes uitlegd hoe en wat, zou ik me niet teveel zorgen maken, je hebt (redelijk ) correct gehandeld en ze is idd gewoon een zeilig zeikwijf
Dank je. Een vrouw die het met mij eens is. Ondanks dat ik toch wat grove, vrouwonvriendelijke, dingen in mijn OP heb staan.
pi_41169151
wat voor werk moet je doen eer ze je daar op aanspreken?
'The Less you know, The more you believe'
pi_41169520
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:10 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Dank je. Een vrouw die het met mij eens is. Ondanks dat ik toch wat grove, vrouwonvriendelijke, dingen in mijn OP heb staan.
mwah vind niet dat je erg grof bent geweest hoor, zo zou ik ook reageren.
Dat dat huisvrouwtje van 48 nou 5 dagen per week naar Call-TV zit te kijken, 1 dag het huis schoonmaakt en op zondag de was doet... Die zal idd niet weten wat het woord werken precies inhoud
Gewoon ff op dr plaats zetten en je baas uitleggen wat het probleem is, dan zal ie toch echt achter je blijven staan
pi_41169598
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:27 schreef juliusbackpacking het volgende:
wat voor werk moet je doen eer ze je daar op aanspreken?
ik begrijp de vraag niet helemaal.

Maar ik werk als projectleider bij een woningbouwvereniging. We zijn bezig met de voorbereidingen van een groot renovatieproject voor een woonwijk (150 woningen) die opgeknapt worden. Een aantal mensen moet tijdelijk verhuizen. Zo ook dit kut-wijf. En ze is het met een aantal zaken niet eens (vind haar aangeboden woning niet goed, en dat soort zaken). Een van de mensen in "mijn" projectgroep die zich bezig houd met de herhuisvesting word ook al helemaal gek van haar. En ze belde tijdens mijn vakantie dus met die collega en toen zei ze op een gegeven moment "wie is verantwoordelijk voor dit project?" mijn collega "meneer X, maar die is op vakantie" en toen zei ze dus "kan hij mij terugbellen na de vakantie.
pi_41171464
Geef je helemaal gelijk, wat een fuck wijf Geen begrip tonen gewoon en ook nog es na een half uurtje na openingstijd verwachten dat ze gelijk opgebeld wordt, sommige mensen ...... hang them up on a tree
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_41171891
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:46 schreef mjb44 het volgende:
Net 3 weken vakantie gehad. Afgelopen dinsdag weer begonnen. Redelijk wat e-mailtjes, brieven en telefoonnotities liggen. Belt er dinsdagochtend (om 9.30 en ik was om 8.00 uur begonnen na 3 week vakantie) een of ander kut-wijf en begint gelijk te zeiken “ik heb vorige week met een collega van u gebeld en die zei dat u deze zaak behandelde en vandaag terug zou komen”. Ik zeg “ja dat klopt ben vanochtend net weer begonnen”. Kutwijf: waarom belt u mij niet terug dan? Ik deed uiteraard mijn best om vriendelijk te blijven en zei: “daar ben ik nog niet aan toe gekomen”. Kutwijf: “gaan jullie altijd zo met klanten om?” Ik behoorlijk chagrijnig: “denkt u dat u de enige bent die mij tijdens mijn vakantie heeft proberen te bellen” Stemming van dat wijf werd er toen niet beter op en ze zei: “ik dien een klacht in bij uw chef, en ik wil dat iemand anders vanaf nu mijn contactpersoon is”. Het ene (die klacht) vind ik minder, het tweede dat ze niet meer wil dat ik haar contactpersoon ben daar gaat de vlag voor uit, het is toch een zeikwijf.

Mijn klacht is dus dat er van die mensen zijn die denken dat je niks te doen hebt en op hun telefoontje zit te wachten. Alsof ik al mijn aandacht aan 1 klant kan besteden. Beseft zo’n uitgezakte huisvrouw wel hoeveel telefoontjes – e-mailtjes – brieven – en andere post er na 3 weken vakantie op mijn bureau ligt? Kan ik er wat aan doen dat het hoogtepunt van haar week is dat de Libelle door de post word bezorgd? En als het nou echt spoedeisend was dan hadden mijn collega’s dat wel opgepakt (tijdens vakantie en bij ziekte vervangen we elkaar bij spoedgevallen). Maar dat was nu niet het geval.

p.s. de reden dat ik dit nu pas post en niet dinsdag al is dat dat wijf inderdaad een klacht heeft gestuurd. Mijn afdelingshoofd heeft vandaag een brief gekregen en hij wil daar volgende week even met mij over “babbelen”.
Ik begrijp je frustraties en inderdaad kunnen klanten enorm lastig zijn en denken dat de hele wereld om hen draait.
Alleen jij bent nu gefrustreerd en dat had je kunnen voorkomen door de klant op een andere manier te woord te staan. Je hebt je laten meeslepen door je emoties en bent niet zakelijk geweest. Het had beter geweest als je het niet zover had laten komen. In plaats van te zeggen: "klopt ik ben vanochtend net begonnen, had je kunnen zeggen: "Mevrouw, ik had u juist willen bellen, nu ik u toch aan de telefoon heb, waarmee kan ik helpen."
Ga nooit de fout in door te zeggen tegen een klant: "denkt u soms dat u de enige bent enz. "
Daar krijg je geheid gedonder mee, scheldpartijen en klachtbrieven.
Beter kun je zeggen:" Ik vind het vervelend voor u dat u zo lang hebt moeten wachten, we zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen, wat kan ik voor u doen?" Of zoiets van die strekking. Je moet proberen nooit mee te gaan in de agressie van een klant.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:06:39 #38
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41171913
Dat wijf heeft natuurlijk die 3 weken af zitten strepen. En nou was eindelijk de grote dag, heb je gvd om 10 over 8 nog niet gebeld
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_41171960
vanaf je reactie.. denk je dat je de enige bent die mij in me vakantie heeft geprobeerd te bellen ging jezelf de fout in!

je bent niet geschikt!

dit had je op een veel beter manier op kunnen lossen!
pi_41172833
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:08 schreef rival het volgende:
vanaf je reactie.. denk je dat je de enige bent die mij in me vakantie heeft geprobeerd te bellen ging jezelf de fout in!

je bent niet geschikt!

dit had je op een veel beter manier op kunnen lossen!
Ik ben projectleider van dat project mijn taak is het aansturen van het project (en de projectmedewerkers), zorgen dat we binnen het budget en de afgesproken tijd het werk opleveren afstemmen met aannemersbedrijven, gemeente, nutsbedrijven e.d.. Omdat mevrouw met een aantal van de projectmedewerkers al heeft gesproken en haar zin niet krijgt wou ze de projectverantwoordelijke spreken (mij dus). Kan ik een beetje die zielige verhaaltjes aanhoren dat de tuin van het huis die ze tijdelijk heeft toegewezen gekregen kleiner is dan haar huidige tuin en dat haar kinderen verder bij de vriendjes weg komen te wonen (ze wonen nu bij hun in de straat en straks 5 minuten fietsen).
pi_41176222
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:08 schreef mjb44 het volgende:

[..]

moet jij zeggen
Dat doe ik toch.
kaasboer
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:12:08 #42
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41191066
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:08 schreef rival het volgende:
vanaf je reactie.. denk je dat je de enige bent die mij in me vakantie heeft geprobeerd te bellen ging jezelf de fout in!

je bent niet geschikt!

dit had je op een veel beter manier op kunnen lossen!
Klopt.
Dit is wel een erg onprofessionele houding van de TS.
Goede reclame voor je bedrijf.

Wat een flutbaas eigenlijk.
Je hebt er dus niks van geleerd. De volgende keer reageer je gewoon weer op dezelfde achterlijke manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')