2 artiesten weet ik hierbijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Herman-van-veen-stem:
"..en dan had ik jou misschien, niet eens gezien.."
quote:Want je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet
En dat kun je ook niet weten, ik heb je pas 1 keer ontmoet
En toen heb je mij misschien, ja heel misschien, niet eens, gezien
wat een geweldig filmpjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef GrupoBalanca het volgende:
hello.. had een filmpje gevonden op youtube.com:
http://www.youtube.com/watch?v=JvUe2bIHfOg&mode=related&search=
jah ik weet die russen kunnen niet rijdenmaar ik vind die muziek dat gedraaid word in dat filmpje klinkt wel erg relax.. weet iemand toevallig de titel daarvan? of de naam van de groep? heb al op alles gezocht maar helaas
thnx GB
Thnx.. dat is em idd.. Guus Meeuwis-versie..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:45 schreef dabadbass het volgende:
[..]
2 artiesten weet ik hierbij
de bekendste is Antonie Kamerling met artiestennaam: Hero
nummer heet Toen ik je zag
2e artiest is Guus Meeuwis
[..]
jup, maar weet je dat liedje ook?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:48 schreef dabadbass het volgende:
[..]
wat een geweldig filmpjevoor die lange bus jeezus
haha nee sorryquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
jup, maar weet je dat liedje ook?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:33 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb em in m'n lijst.. Maar ga hem niet zoeken: 4000+ nummers..
1) (Detroit) Spinners - Working My Way Back To Youquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:04 schreef Dizer het volgende:
Kent iemand de volgende nummers?
1. "I've been running my way back to you babe... and I'm burning inside...."
2. Bij de trailer van "Lady in the water" komt er een soort van een opera achtige nummer voor, weet iemand wie/wat dat is?
3. Bij de film van "Hills Have Eyes" (2006) gaat dat ene meisje op een gegeven moment liggen zonnen in de woestijn, wanneer ze haar Ipod gaat gebruiken, wordt er een nummer gedraaid.. weet iemand welke?
4. "And I just can't say goodbye boy.. nonono.."
Thx
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef bukgeit het volgende:
Ach, en 4. is natuurlijk Never Can Say Goodbye van Gloria Gaynor.
Vermoedelijk in de aanzienlijk meer gedraaide Communardsversie, maar toch...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef bukgeit het volgende:
Ach, en 4. is natuurlijk Never Can Say Goodbye van Gloria Gaynor.
[edit] Podver nou zijn ze me weer te snel af!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:04 schreef Dizer het volgende:
4. "And I just can't say goodbye boy.. nonono.."
Thx
Lijkt me juist niet, getuige het eerste nummer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vermoedelijk in de aanzienlijk meer gedraaide Communardsversie, maar toch...
Aangezien het tweede en derde nummer weer compleet anders zijn, zou ik daar niet teveel uit aflezen. Maar goed, het is maar een extra optie en uiteindelijk zullen zijn oren toch bepalen welke versie het moet zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet, getuige het eerste nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |