Wel altijd weer fijn dat de kenmerken van A Bit Patchy zo snel te herkennen zijn...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Idd ik word er helemaal gek van, Morcheeba - Wonders Never Cease is trouwens ook heeeeel vaak gevraagd (die uit de Brand Bier reclame)
Lekker belangrijk, ff posten en je hebt weer iemand blij gemaakt. Boeiend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Wel altijd weer fijn dat de kenmerken van A Bit Patchy zo snel te herkennen zijn...
''Ja, ik kan het zingen niet zo goed nadoen hoor, maar het gaat ongeveer zo... andalee andalee???enne, oja, er zit ook een soort westernmuziekje in...''
![]()
En hoppa, je weet alweer hoe laat het is!![]()
Ja, maar zoveel moeite is het toch niet om ff het topic door te lezen, hij wordt zo vaak gevraagd dat hij zonder al te veel leeswerk te vinden is...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:22 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ff posten en je hebt weer iemand blij gemaakt. Boeiend.![]()
(no offense btw)
DJ José - Dedicationquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:46 schreef wobbel het volgende:
[..]
idd kick, maar heb hem vanavond nodig![]()
ik denk niet dat t goed is maar mss Enrique Iglesias - Heroquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef Urban_Climber het volgende:
Weet iemand de titel van het liedje waarvan ik alleen de clip kan beschrijven?
In de clip wordt een overval voorbereid en uitgevoerd. Op het einde ligt de zanger/ dader op de grond naast zijn vriendin. Op hetzelfde moment stormt een soort swat-team binnen en schiet een overvaller neer. De tekst bevat, denk ik, de volgende woorden: i just want to hold you.
Het nummer is niet zo oud en werd gisteren nog gedraaid op mtv.
Bij voorbaat dank.
Nee helaas niet. De dader wordt in het gebouw neergeschoten met een een shotgun, denk ik, wanneer die zich omdraait. Als laatste zie je de zanger in een shot van boven liggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:38 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
ik denk niet dat t goed is maar mss Enrique Iglesias - Hero
Daar komt "I just wanna hold you" invoor,
hij ligt dood te gaan op het laatst
en ik zie soort van politie
http://www.youtube.com/watch?v=AsxbKN90ypM
Hoobastank - The Reason ; die clip is iig met n overval en de zanger en aan de overkant van de straat eerst zn vriendin; maar te lang geleden om precies te herinnerenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef Urban_Climber het volgende:
[..]
Nee helaas niet. De dader wordt in het gebouw neergeschoten met een een shotgun, denk ik, wanneer die zich omdraait. Als laatste zie je de zanger in een shot van boven liggen.
Nee dit is hem niet, zoals ik al eerder zei. Ik heb het nummer toch gevonden met de playlist van mtv op http://www.mtvnetworks.nl/. Het nummer heet: last request van Paulo Nutini en is hier te zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoobastank - The Reason ; die clip is iig met n overval en de zanger en aan de overkant van de straat eerst zn vriendin; maar te lang geleden om precies te herinneren
Da's ook weer zo, als ik dit geen bevredigend ''werk'' vond, dan bleef ik niet terugkomen he! Wel jammer dat we die vrolijke gezichtjes nooit kunnen zien, elke keer als het gezochte nummer matched met onze suggestie(s)...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:22 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ff posten en je hebt weer iemand blij gemaakt. Boeiend.![]()
(no offense btw)
Frankie Goes To Hollywood - Warriors Of The Wasteland?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:51 schreef 007Bontuh het volgende:
Ik ben op zoek naar een oude house liedje uit halverwege de jaren 90 dat volgens mij Suicide heet.
In de tekst wordt heel vaak "We are rats in a cage" gezongen... Maar van wie is dit liedje???
Nog eensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:42 schreef Sabinee het volgende:
Dat liedje wat ze op de tv gebruiken bij de reclame van nightmare outdoor, iemand enig idee hoe die heet?
Faith Evans - Mesmerized (Freemasons Remix)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef Kings het volgende:
Ik zoek een nummer waarbij er zo'n vrolijke RnB dame bij het altaar in de kerk staat te zingen: ' You know baby, what you doin to me' (zoiets). Ik kan het nummer nu neurien, maar daar hebben jullie ook niks aan denk ik. Het is volgens mij wel een hit geweest maar kan het niet vinden op top40.nl
Volgens mij is er ook een remix van het nummer. Hij is zoo bekend, maar weet echt niet wie het uitvoert... iemand anders wel?
Faith Evans - Mesmerized (Freemasons Remix)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef Kings het volgende:
Ik zoek een nummer waarbij er zo'n vrolijke RnB dame bij het altaar in de kerk staat te zingen: ' You know baby, what you doin to me' (zoiets). Ik kan het nummer nu neurien, maar daar hebben jullie ook niks aan denk ik. Het is volgens mij wel een hit geweest maar kan het niet vinden op top40.nl
Volgens mij is er ook een remix van het nummer. Hij is zoo bekend, maar weet echt niet wie het uitvoert... iemand anders wel?
Hehe, you got me by a minute!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Faith Evans - Mesmerized (Freemasons Remix)
Nenenenenenequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:33 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Hehe, you got me by a minute!![]()
Mee info misschien?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef ErnstSpaans het volgende:
Kan iemand me helpen...?
Ik zoek een redelijk oud nr die begint met een harde electrische gitaarsolo?? niet nothing else matters, iemand enig idee
bvd
Ernst
Ohja, het ligt op het puntje van mijn tong, het is van die ene band met die gitarist erin!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef ErnstSpaans het volgende:
Kan iemand me helpen...?
Ik zoek een redelijk oud nr die begint met een harde electrische gitaarsolo?? niet nothing else matters, iemand enig idee
bvd
Ernst
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ohja, het ligt op het puntje van mijn tong, het is van die ene band met die gitarist erin!
OOk niet over hoe de opener klinkt??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:22 schreef ErnstSpaans het volgende:
dat is het probleem ik weet niet meer qua informatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |