iets van de Gorillaz?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee sorry, ja ik had gister de hele tjid het nummer in m'n kop maar toen ik wou vragen hier wist ik hetniet meerdat is kut
![]()
De hele clip is een soort van tekenfilm
Je ziet ook straaljagers in zeg maar een hele kolonne ofzo ( of hoe je dat mag noemen) overvliegen
beetje onduidelijke beschrijving![]()
Akon ft. Styles P - Locked up ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:18 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien op tv, tijdens Akon serveerd op TMF, alleen weet ik het niet terug te vinden.
Het is hem helaas niet, opzich wel een geinig nummer, maar niet de goeie![]()
Sjawel dat is hem, bedanktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:16 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Akon ft. Styles P - Locked up ?
idd kick, maar heb hem vanavond nodigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:10 schreef wobbel het volgende:
So put your dedication to the......
Dat is een tekst die voorkomt uit het liedje "dedication" dat op SlamFM heel vaak gedraaid wordt, er komt helaas niet meer te staan bij Now Playing, alleen Dedication.....
Het is een lekker stevig dance nummer....
Is dat niet Carl Orff - Carmina Burana?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef maxamius het volgende:
weet iemand toevallig hoe het origineel heet wat dj outblast gebruikt in het nummer masters symphony.
bij voorbaad dank
Outwork - electroquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:18 schreef JustJunior het volgende:
Een dance nummer met een heel erg catchy deuntje, "da da-da-da, da-da da". Volgens mij heette het iets van Electro dacht ik, en in de clip zie je telkens de mond van iemand, die dan het "da da" mee zingt.
Iemand?
Outwork feat. Mr Gee - Elektroquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:18 schreef JustJunior het volgende:
Een dance nummer met een heel erg catchy deuntje, "da da-da-da, da-da da". Volgens mij heette het iets van Electro dacht ik, en in de clip zie je telkens de mond van iemand, die dan het "da da" mee zingt.
Iemand?
Hmmm de uitvoerende artiest is in ieder geval DMX, de plaat ken ik niet... vast 1 van zijn recentere nummers...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:37 schreef Streetdancer het volgende:
Help ik zoek het volgende liedje, ik weet de titel niet hopelijk weet iemand de titel en de artiest. als iemand het weet ben ik ze erg dankbaar!!! hier onder is de link daar moet je op klikken en dan hoor je het stukje liedje ( het is een klein stukje )
KLIK HIER OM ME TE HELPEN
Ja diequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:29 schreef King_of_Kool het volgende:
@ dribble Misschien Disturbed - Land of confusion
Weet iemand hier misschien wel de titel van het liedje de artiest is DMX ( Bedankt WinnekeL )quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:31 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Hmmm de uitvoerende artiest is in ieder geval DMX, de plaat ken ik niet... vast 1 van zijn recentere nummers...
hoobastank - the reasonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef Urban_Climber het volgende:
Weet iemand de titel van het liedje waarvan ik alleen de clip kan beschrijven?
In de clip wordt een overval voorbereid en uitgevoerd. Op het einde ligt de zanger/ dader op de grond naast zijn vriendin. Op hetzelfde moment stormt een soort swat-team binnen en schiet een overvaller neer. De tekst bevat, denk ik, de volgende woorden: i just want to hold you.
Het nummer is niet zo oud en werd gisteren nog gedraaid op mtv.
Bij voorbaat dank.
Nee dit is helaas niet het juiste liedje. Ik heb de clip hier bekeken, maar zie geen swat team.quote:
Outwork feat. Mr Gee - Elektroquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Dance nummer hoor je nu redelijk veel
"Paaa Daaa Pa Pa "
Idd ik word er helemaal gek van, Morcheeba - Wonders Never Cease is trouwens ook heeeeel vaak gevraagd (die uit de Brand Bier reclame)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:57 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Outwork feat. Mr Gee - Elektro
Samen met Switch - A Bit Patchy en die skijf van Maria Mena toch wel een van de meest gezochte nummers van deze zomer lijkt mij zo!![]()
dank jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:57 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Outwork feat. Mr Gee - Elektro
Samen met Switch - A Bit Patchy en die skijf van Maria Mena toch wel een van de meest gezochte nummers van deze zomer lijkt mij zo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |