fijn dat ik kon helpen, still... props voor je fluitkunsten, ik herkende het loopje iig direct.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:57 schreef corc het volgende:
[..]
Jerver! Je bent een held! En je hebt mijn avond gered! Dat was het! Ik zocht gewoon die cover van de FLC.
Er werd volgens mij niet eens vermeld uit welk Louis Armstrong nummer het kwam. En ik kende het dus vooral van de ordinaire cover. Alleen herinnerde ik me dat solootje, zonder de context.
Ik heb wel vaker dat ik een nummer herken, en dat ik dan niets anders kan doen dan mijn hersenen pijnigen tot ik weet wat het is...
Vrijdag nog, toen de New Cool Collective de Uitmarkt opende, en ik gewoon wist dat ik het kende, maar niet wat het was.... (voor de geinteresseerden, de tune van The Streets of San Francisco, een jaren 70 politieserie).
Dat is hem, thanksquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:02 schreef corc het volgende:
[..]
Is dat niet 'if you tolerate this (then your children will be next)' van de Manic Street Preachers?
http://www.youtube.com/watch?v=EinDdueZ1Ic
tnx. Ik heb die fluit al 15 jaar niet aangeraakt. Ik ben beter op de piano, maar de blokfluit is makkelijker naar de computer te tillen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef jerver73 het volgende:
[..]
fijn dat ik kon helpen, still... props voor je fluitkunsten, ik herkende het loopje iig direct.
quote:“And Shepherds we shall be
For thee, my Lord, for thee.
Power hath descended forth from Thy hand
Our feet may swiftly carry out Thy commands.
So we shall flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be.
In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti.”
Alex Romano - Big bagzquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:59 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie weet er hoe die schaatsmedley heet die ze ook overal in skihutten draaien en in piratenzalen??
Hij gaat zo: La lalala lala la lala lala
Ik denk dat je de versie van Lumidee vs Fatman Scoop bedoelt! Hij heet gewoon I wanna dance en ik heb m ook erg vaak gehoord op vakantie op Kos. Succes!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:13 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Dat is hem dus niet :S. In de versie die ik bedoel hoor je ook af en toe "come on dance" tussendoor. Heb je misschien nog een idee? Iig bedankt.
Had hem op vakantie veel gehoord en nou hoorde ik hem vandeweek in de fitness zaal ook al.
Is het deze misschien?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:24 schreef rudedeltadude het volgende:
Hallo, ik heb hier een liveset waarin de volgende tekst voorkomt:
[..]
Het komt uit een liveset van Decibel
Weet iemand hoe het nummer hier omheen heet?
Heb 'm inmiddels gevonden: underworld-born slippyquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:40 schreef eileenvs het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat Benny Rodrigues rond half 11 op Open Air podium op mysteryland draaide.
Het is een wat 'harder' nummer met flink wat echo erin... beetje electro (behoorlijke synthesizer)?
Een mannelijke, vervormde stem zingt/praat er door heen.
Het is een vrij bekend nummer, niet splinternieuw.
Excuses voor de summiere omschrijving, maar wie weet (her)kent iemand hem...
Eerste wat mij te binnen schiet: Linkin' Park - Points of Authority, maar dat zal hem wel niet wezen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi ik zoek een nummer, rock, en de clip is tekenfilm achtig, in de clip zie je soort van oorlog ofzo weet niet precies hoe ik het allemaal moet omschrijven
Nee idd nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Eerste wat mij te binnen schiet: Linkin' Park - Points of Authority, maar dat zal hem wel niet wezen...
Fatman Scoop feat. Lumidee & Goleo VI - I wanna Dance with somebodyquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:12 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Ik denk dat je de versie van Lumidee vs Fatman Scoop bedoelt! Hij heet gewoon I wanna dance en ik heb m ook erg vaak gehoord op vakantie op Kos. Succes!![]()
Heb je daar een clip van gezien op tv?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:50 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een nummertje van Akon ft. nog iemand
Het is niet soul survivor, ook geen ghetto oid, wel bekend iig.. alvast bedankt
Sorry voor de best wel vage beschrijving
Deze?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi ik zoek een nummer, rock, en de clip is tekenfilm achtig, in de clip zie je soort van oorlog ofzo weet niet precies hoe ik het allemaal moet omschrijven
Nee sorry, ja ik had gister de hele tjid het nummer in m'n kop maar toen ik wou vragen hier wist ik hetniet meerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:58 schreef corc het volgende:
[..]
Deze?
http://www.youtube.com/watch?v=BFUxsIBNLvA
Kun je meer omschrijven?
Er is een rockclip in tekenfilm van Korn, maar daar kots ik op, dus ik zou de titel ervan niet weten, ik weet niet eens zeker of dat de clip is die je bedoelt...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee sorry, ja ik had gister de hele tjid het nummer in m'n kop maar toen ik wou vragen hier wist ik hetniet meerdat is kut
![]()
De hele clip is een soort van tekenfilm
Je ziet ook straaljagers in zeg maar een hele kolonne ofzo ( of hoe je dat mag noemen) overvliegen
beetje onduidelijke beschrijving![]()
Ik heb hem gezien op tv, tijdens Akon serveerd op TMF, alleen weet ik het niet terug te vinden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heb je daar een clip van gezien op tv?
Dan is het waarschijnlijk India.Arie feat. Akon - I Am Not My Hair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |