Hey hey rustig aan maatje, het is waar dat ik eerst postte dat het van Ali Osram moest zijn, maar toen realiseerde ik me dat het om het achtergrondmuziekje ging, en NOG VOORDAT IK JOUW REPLY HAD GELEZEN, heb ik zelf mijn reactie gecorrigeerd, want ik ken dat nummer ook heus wel hoor... en ik ben GEEN copycat!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Godver, eerst zet je wat anders neer, en nadat ik post, edit je je post! Zo werken we hier niet
Als je dat durft dan kom ik bij je spoken!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:10 schreef anisubs het volgende:
lolz. Dit ga ik later ook eens proberen.
voor elkaar.... pak em hierrr (zolang de download strekt)quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, ik heb 'm even opgezocht en als 't goed is moet 't de volgende link zijn:
klik
Alvast heel erg bedankt!![]()
PS: Als je er niet teveel moeite voor hoeft te doen, zou je dan 't gesproken stukje achteraan eraf kunnen halen?
kalm an.. hij bedoelde het echt niet serieus ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:52 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Hey hey rustig aan maatje, het is waar dat ik eerst postte dat het van Ali Osram moest zijn, maar toen realiseerde ik me dat het om het achtergrondmuziekje ging, en NOG VOORDAT IK JOUW REPLY HAD GELEZEN, heb ik zelf mijn reactie gecorrigeerd, want ik ken dat nummer ook heus wel hoor... en ik ben GEEN copycat!![]()
Dank u, dank u, dank u!quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:58 schreef jerver73 het volgende:
[..]
voor elkaar.... pak em hierrr (zolang de download strekt)
Het is altijd maar raden hoe je een reactie op moet vatten, en als mensen een kots-smiley gebruiken dan neem ik dat toch altijd vrij serieus... Feit is gewoon dat ik hier graag in dit topic zit en mensen graag help en als er dan mensen komen die mij komen vertellen ''hoe het hier werkt'', als het 1 keertje toevallig misgaat, ja dan is voor mij de lol eraf.Feit dat ik een slechte dag heb gehad heeft er mss ook iets mee te maken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:25 schreef Kluupkluup het volgende:
kalm an.. hij bedoelde het echt niet serieus ofzo
Ik dank uquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:22 schreef BdR het volgende:
[..]
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert .. ? Niet echt trance, maar de rest van omschrijving klopt wel..
Tiesto feat. Maxi Jazz - Dance 4 lifequote:Op vrijdag 1 september 2006 20:38 schreef the_fucker het volgende:
Iki zoek ontzettend naar de naam van de nieuwe single van faithless.
Wie kan mij helpen?
Je bent geweldig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tiesto feat. Maxi Jazz - Dance 4 life
bedoel je die?
pricelessquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:51 schreef WheelyBoy het volgende:
opzoek naar een Trance nummer, niet heel oud, denk niet langer geleden dan 3 jaar, zitten geen teksten in, en iemand is zo vriendelijk geweest om een klein stukje in te neuriën![]()
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/trance_nummer.wma
iemand?
Heel erg bedankt!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:29 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Martin Solveig ft. Lee Fields - Jealousy![]()
Nerina Pallotquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:18 schreef AlohaXa het volgende:
Ik zoek de naam van de zangeres.
In de videoclip zie je haar door een supermarkt lopen en zingen waar er een hele grote foodfight gaande is. Ze heeft volgens mij een blauwe bloemetjes jurk aan, donker lang haar en ze is blank.
Het is een engelstalige nummer en niet van dat Nederlandse meisje met beugel die de laatste tijd zovaak op tmf te zien is.
Engeltje!quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:27 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nerina Pallot
Everybody's gone to war lijkt me zo.
Wahahahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:51 schreef WheelyBoy het volgende:
opzoek naar een Trance nummer, niet heel oud, denk niet langer geleden dan 3 jaar, zitten geen teksten in, en iemand is zo vriendelijk geweest om een klein stukje in te neuriën![]()
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/trance_nummer.wma
iemand?
hehe geinig zo'n cool antwoordquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wahahaha![]()
Ik heb er lang naar moeten zoeken, maar dit verdient gewoon een antwoord
Het is Ron van den Beuken pres. Clokx - Timeless
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |