ik vond het wel leuk om even mee te rijdenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:48 schreef Rib-i het volgende:
FOK is wel ineens erg traag geworden![]()
@Mercy
Ik heb er nog niet op gereden, wel op gezeten en het voelt wel heel licht.
Niet samenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goeie link![]()
[..]
Nog 2 jaar en dan ben je klaar met je opleiding samen met El Presidente![]()
Goed man, kan je eindelijk geld gaan verdienen om de electricien te betalen![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NoooooooooooooHHHH!!!!!!!!1!!1rain, come shineeeee, rain rainnnnnnn, come shine
quote:
quote:
quote:
Het is alleen maar om de tijd te overbruggen die ik nodig heb om de motor te repareren. Als het me bevalt neem ik de motor over, tenminste, dat zijn de plannen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk om even mee te rijdenmaar zoals sommige mede fokkers hier kunnen beamen is zo'n ding niet echt geschikt om lange afstanden mee te rijden
en snelweg is eigenlijk al helemaal uit den boze
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was de OP zo brak dat jij hem aan moest passen?Train zequote:![]()
Staat genoteerd in mijn agendaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet samenZijn verschillende richtingen en Roderick heeft een andere gekozen. Bedoeling is om juli 2007 mijn diploma in ontvangst te nemen
quote:
Ik zie bijna dubbelquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:04 schreef hicham het volgende:
[..]
echt he ..![]()
Net hoes van motor afgehaald, kom boven, spullen bij elkaar pakken .. begint het kenkerhard te regenen
Daar gaat m'n zorgvuldig aangebrachte kettingvetdaar gaat m'n droge ritje
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Dan maar weer eens textiel dragen![]()
[/-XX-]
maar wel tegelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet samenZijn verschillende richtingen en Roderick heeft een andere gekozen. Bedoeling is om juli 2007 mijn diploma in ontvangst te nemen
quote:[..]![]()
Ik ben uiteindelijk droog aangekomen, en weer droog terug
Regen hield al snel weer op
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is alleen maar om de tijd te overbruggen die ik nodig heb om de motor te repareren. Als het me bevalt neem ik de motor over, tenminste, dat zijn de plannen.viel mee er waren 2 regels die er niet goed uitzagen dus heb ik die gewoon maar weggehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was de OP zo brak dat jij hem aan moest passen?
[..]
Train ze![]()
![]()
invoeren werkt prima als je maar snelgenoeg druktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Staat genoteerd in mijn agenda![]()
![]()
[..]
[..]
Ik zie bijna dubbel
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
viel mee er waren 2 regels die er niet goed uitzagen dus heb ik die gewoon maar weggehaald [afbeelding]
En we hebben nu samen een kluisjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar wel tegelijken dezelfde opleiding
dus eigenlijk wel samen
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:13 schreef hicham het volgende:
Oh ja, op de heenweg werd een scootah rijders die bij een uitrit aan het wachten was helemaal onder geplensd door een koekblikker die door een gigantische plas reed. Ik had zo'n medelijden met hemEcht gewoon vol over hem heen, van top tot teen (ik reed achter die koekblikker
)
Ik reed zo verder toen ik 't zag: [afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:09 schreef hicham het volgende:
Salmiak snoepies zijn verslavend joh
[..]
En we hebben nu samen een kluisje [afbeelding]
32 38 32 [afbeelding]
Welkomquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef Raptor2096 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Het lijkt me gezellig een keer mee te rijden. Ik heb sinds een paar weken een cbr 600f uit 92
tientje voor je koppelingsdekselquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef Raptor2096 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Het lijkt me gezellig een keer mee te rijden. Ik heb sinds een paar weken een cbr 600f uit 92
MIJ OOKquote:
Oy, welkomquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef Raptor2096 het volgende:
Hallo allemaal![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:59 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
tientje voor je koppelingsdeksel`
Daar kan je nog wat van lerenquote:
Ik heb opzich wel zijn telefoonnummer maar ik twijfel een beetje aan zijn krachtenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:17 schreef Rib-i het volgende:
Het is inderdaad gezellig om te meeten. Zorg jij dat Piet Paulusma zijn krachten gebruikt voor wat zonniger weer dan zorgt iemand hier wel voor een datum.
Will do. Ik zit alleen de 2e week van sept (hopelijk) in Frankrijk met de motor. Iemand nog tips voor mooie routes daar?quote:Volgende maand is er weer een MM. Dan zullen er vast wel een paar aantal van hier ook rijden met eventueel aansluitend een route.
Hou de topics goed in de gaten en je weet wanneer en waar er gemeet gaat worden![]()
Rijden elkaar daar gewoon dood, ziek die wetteloosheidquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:29 schreef kratjuh het volgende:
Driften op z'n Saudi's denk ik zo .. Idioterie ..
Johquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:27 schreef worldpimber het volgende:
- blablabla + foto's -
En ik vertrek morgen voor 3 weken naar Marokko, heb dus nog veel te doen nu. Mzzls.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:27 schreef worldpimber het volgende:
Dit was in de buurt van Zandvoort, zou er een circuitdag geweest zijn?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjah, wat kan je ervan zeggen... oh ja.. dit natuurlijk, vooral als er fietsers langsfietsen.![]()
[afbeelding]
En ik vertrek morgen voor 3 weken naar Marokko, heb dus nog veel te doen nu. Mzzls.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:32 schreef kratjuh het volgende:
Wat heeft Marokko dat Holland niet heeft ... ?
Mijn motor leeft onderhand op zichzelfquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:32 schreef Rib-i het volgende:
JohGoed man
![]()
Moet ik op je motor passen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]Waar maak je die smilies nou mee?
![]()
Ik zou toch echt denken dat je te dom bent een vork aan de goede kant vast te pakken.![]()
![]()
Kon het toch proberenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:31 schreef Raptor2096 het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel zijn telefoonnummer maar ik twijfel een beetje aan zijn krachten
Ik weet geen routes in het buitenland, binnenland trouwens ook nietquote:[..]
Will do. Ik zit alleen de 2e week van sept (hopelijk) in Frankrijk met de motor. Iemand nog tips voor mooie routes daar?
of zin om mee te rijden..
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]Waar maak je die smilies nou mee?
![]()
Ik zou toch echt denken dat je te dom bent een vork aan de goede kant vast te pakken.![]()
![]()
Zet me er maar bij.. als t me niet bevalt kan je me altijd weer weghalen neem ik aan? Of is t een soort pact tot de dood?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef Rib-i het volgende:
[quote]Komt helemaal goed, moet ik je trouwens in de OP zetten of wil je eerst de Br0's ontmoeten![]()
Ik woon in Alkmaarquote:Oh, waar woon je, provincie is voldoende. Hoelang rij je al motor enzo... altijd goed om te weten![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:17 schreef Rib-i het volgende:
Ik geloof dat Worldpimber aan de beurt is![]()
Nee helaas.. stamt uit mn LANparty tijdperk. Ook heel stoerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:41 schreef -XX- het volgende:
Raptor2096!
vanwaar die naam?
had jij een raptor!![]()
ikke, ikke, ikke....een rifgebergtequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:32 schreef kratjuh het volgende:
Wat heeft Marokko dat Holland niet heeft ... ?
Werkt best prettig vindt ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:48 schreef Raptor2096 het volgende:
[..]
Paint Shop Pro
* Raptor2096 mee begonnen is ooit
Je hebt net gebeld met je tante in Marokko dat je komt, dat je komtquote:
Harde schijf van Western Digitalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:54 schreef Raptor2096 het volgende:
[..]
Nee helaas.. stamt uit mn LANparty tijdperk. Ook heel stoer![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:58 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ikke, ikke, ikke....een rifgebergte
Neem je de rest ook mee?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:27 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
![]()
We zullen elkaar treffen in een duel waarop ik je zal kastijden tot de dood erop volgt. Vervolgens zult u uwer jonkvrouwen aan mij afstaan ter mijner vermaeck.quote:
Je wil mijn jonkvrouwen omdat de jouwe een snor hebben?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
We zullen elkaar treffen in een duel waarop ik je zal kastijden tot de dood erop volgt. Vervolgens zult u uwer jonkvrouwen aan mij afstaan ter mijner vermaeck.![]()
quote:
Och, weer vergetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:11 schreef hicham het volgende:
Heb ik iets gemist dribbelBen je onderuit gegaan?
En waarom staat Rib-i nou niet in de OP? Vroeg ik vorig topic al
Als Rib-i niet in de OP staat wil ik er er ook uit![]()
quote:En welkom Raptor<insert:volgnummer>. Het komt over alsof je een Cagiva Raptor hebt en familie bent van Roderick, maar dat klopt dus niet![]()
wtf moet ik hier nu weer meequote:Hoi Roderick,
Volgens de importeur is deze leiding correct en gewoon te monteren.
Er is maar 1 type mogelijk of de GS 500e is van 1995 dit is de HBR 7097 en wel een ander model.
Vriendelijke groeten,
...
Motorgoedkoop.nl
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:07 schreef -XX- het volgende:
Shit! konijnenvoer vanavond..
ik ruik sla![]()
quote:
Doen ze niet, ze gaan gewoon verder. Deed ik de pc uit liepen ze aan de achterkant via de ventilatiegaten naar buiten, drukten ze op het aan-knopje browser gestart, url ingevuld en gingen ze gewoon verder.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en dan nu gewoon aan laten staan totdat ze echt ophouden
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
![]()
[..]
Doen ze niet, ze gaan gewoon verder. Deed ik de pc uit liepen ze aan de achterkant via de ventilatiegaten naar buiten, drukten ze op het aan-knopje browser gestart, url ingevuld en gingen ze gewoon verder.
Ik heb net oordopjes gekocht en hoop dat ze zo in slaap vallen dan kick ik ze naar Almere![]()
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
![]()
[..]
Doen ze niet, ze gaan gewoon verder. Deed ik de pc uit liepen ze aan de achterkant via de ventilatiegaten naar buiten, drukten ze op het aan-knopje browser gestart, url ingevuld en gingen ze gewoon verder.
Ik heb net oordopjes gekocht en hoop dat ze zo in slaap vallen dan kick ik ze naar Almere![]()
[afbeelding]
Jepquote:
Klopt .. Maar dat doe ik niet met een stiftje bandenwit ..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jepje mag je velg wel eens poetsen
![]()
Dat merk is de koning van de banden industrie!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:24 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Oh, en in ander vierwielig nieuws ..
[afbeelding]
![]()
Even de witbalans.. bijna in balans doet ook een hoop.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef ikookhier het volgende:
Jepje mag je velg wel eens poetsen
![]()
Doe dat met de rest ook 's ..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even de witbalans.. bijna in balans doet ook een hoop.![]()
![]()
[afbeelding]
No offence&free fotoservice@Kratjuh.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef -XX- het volgende:
Dat merk is de koning van de banden industrie!![]()
Is ie lelijk?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef Metz het volgende:
Willen jullie m'n nieuwe brik zien?
Kom maar op, heb niks anders te doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef Metz het volgende:
Willen jullie m'n nieuwe brik zien?
quote:
Welkomquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedenavond!
Gezellig dat er hier ook een SC over motoren loopt. Ik heb vanmiddag net m'n eerste motorrijles gehad, m'n instructeur was redelijk enthousiast dus met een beetje mazzel kan ik dit jaar weer een stempeltje op mijn rijbewijs erbij laten zetten.
Voor die tijd ga ik maar eens rondkijken voor een motor. Heb al heel wat leuke modellen gezien, maar ben er nog niet uit waar ik precies naar op zoek ben. Het punt is dat ik m'n lengte niet echt mee heb (2,04m), dus ik zal toch wel moeten gaan kijken naar de wat 'grotere' modellen.
Het budget ligt zo'n beetje rond de 3-4000 euro. Suggesties?
Bedankt alvast!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kom maar op, heb niks anders te doen![]()
Net een plaatje waar eigenlijk weinig eer te behalen valt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef worldpimber het volgende:
Even de witbalans.. bijna in balans doet ook een hoop.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gelijk op zoekquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Motormaatjes,
Ik wil iedereen die boodschappen bij de AH doet, waarschuwen voor
misleidende praktijken die mij en naar ik heb gehoord ook een
aantal anderen, onlangs zijn overkomen. Mij overkwam het op de
parkeerplaats bij de AH in Den Bosch, maar let
op: het schijnt her en der in het land te gebeuren.
Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk
uit Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je
de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts
aan waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om
niet te kijken. Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal
bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt. In mijn geval
moesten ze naar station Spaarnwoude.
Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten,
waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je
binnenspiegel. Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft
orale seks met je .
Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee jat.
Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen. En woensdag en vrijdag.
Zaterdag zelfs twee keer! Donderdag kon ik helaas niet....
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net een plaatje waar eigenlijk weinig eer te behalen valt.![]()
No offence&free fotoservice@Kratjuh.
Ik wist dat je dit ging doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Magoed, mij teveel moeite om op het oog te doen. Ik doe gewoon 1x sharpen en auto color, contrast en layers![]()
Even de witbalans.. bijna in balans doet ook een hoop.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:24 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Oh, en in ander vierwielig nieuws ..
[afbeelding]
![]()
[..]
Tof dat je mijn pics over het internet strooitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:32 schreef Worldbeater het volgende:
Verkoopkans voor Hicham.![]()
En dan zelf met gesloten beurs die Belg met maar 13.500 km nemen.![]()
Mja, dat is onaardig enzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:44 schreef kratjuh het volgende:
Wrom gaat iedereen over de witbalans zeiken ... Ik had verwacht dat iedereen kotssmileys zou neerzetten over die witte letters ..![]()
Zo zomer 2006quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:57 schreef Metz het volgende:
Ik heb een boot. Ik heb een hele splinternieuwe boot. Haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot.
En ik ga varen op het kanaal.... Het is de allermooiste boot van allemaal!!
Over witte letters zeiken is al helemaal niet origineel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:44 schreef kratjuh het volgende:
Wrom gaat iedereen over de witbalans zeiken ... Ik had verwacht dat iedereen kotssmileys zou neerzetten over die witte letters ..![]()
Je weet gewoon niet anders dan de automaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:36 schreef worldpimber het volgende:
Magoed, mij teveel moeite om op het oog te doen. Ik doe gewoon 1x sharpen en auto color, contrast en layers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 25-08-2006 21:34:03 ]
Die kuthoeren doen dat dus nooit bij mijn filiaal hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Motormaatjes,
orale seks met je .
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Metz SM flikker post die krengen dan ook![]()
Sow, das ne vettequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Piccie van de mijne..........
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:47 schreef Metz het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt![]()
[afbeelding]
Want more?![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet anders dan de automaat.![]()
En Hicham ook niet.
Ieder gek z'n gebrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De extra moeite die je erin steekt ziet niemand terug, die waren in den beginne al tevreden met de brakke telefooncamerapic zonder correcties
![]()
Symbol stylequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
Playin' hard to getOf bang dat we je motor gaan afkraken?
Bang? Ik? Zie ondertitel...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
Playin' hard to getOf bang dat we je motor gaan afkraken?
goeie vakantie. zou ik dan zo zeggenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij post alleen een tank.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:58 schreef Metz het volgende:
Sow, das ne vette![]()
![]()
Maareuh... Ik zie alleen een achterspatbord incl uitlaat?![]()
Na 18.00 behoort gij ook geen grote maaltijden meer te veroberen.quote:
Ja.. de wereld verloedert met al die digitale technieken.. vroegâh..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
Ieder gek z'n gebrekDe extra moeite die je erin steekt ziet niemand terug, die waren in den beginne al tevreden met de brakke telefooncamerapic zonder correcties
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Motormaatjes,
orale seks met je .
Ik rij niet tegen kinderspeelgoed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:13 schreef Metz het volgende:
SM Beater?
Ik daag je uit.
(zie het nu pas)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen om de lesstof zo aantrekkelijk mogelijk te maken, en de aandacht erbij te houden, hebben ze wel een rare manier van uitleggen.
[afbeelding]
Rare lui bij de politie.![]()
Ja, voetbal....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:12 schreef Roderick2085 het volgende:
pols rood geslagen, pijnlijke plek op m'n been.... heerlijk getraint![]()
Hey rustig aan he, wij kenden je eerder dan zijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:15 schreef Fulcrum_X het volgende:![]()
Tot de volgende keer (wie weet wanneer![]()
)
jiu-jitsuquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, voetbal....
Wat voor sport doe je
wanneer ga je weer op vakantie dan, toch niet morgen alquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:15 schreef Fulcrum_X het volgende:![]()
Tot de volgende keer (wie weet wanneer![]()
)
Jij schoft, door jouw soort heb ik nu spierpijnquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jij schoft, door jouw soort heb ik nu spierpijn
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Leuk man, is het leren vallen je al van pas gekomen![]()
Tegen elkaar gespart?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jij schoft, door jouw soort heb ik nu spierpijn
ik heb het gelukkig nog niet hoeven gebruikenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Leuk man, is het leren vallen je al van pas gekomen![]()
ow, is dat het, mss had ik niet twee maanden zomerpauze moeten nemenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]spierpijn is goed
voel je tenminste dat je wat gedaan hebt
nee, hij woont ook niet echt in de buurtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Tegen elkaar gespart?
Sorrie, verkeerd knopje gebruikt
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
ow, is dat het, mss had ik niet twee maanden zomerpauze moeten nemen
Of gewoon moeten zeggen neem maar een ander voor je lessen
Je moet het wel bijhouden om de snelheid erin te houden maar in principe leer je het klemmen en vallen etc.. nooit meer af. Alleen de snelheid en de soepelheid gaan erafquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb het gelukkig nog niet hoeven gebruiken![]()
tja... misschien vorig jaar dat ik het gebruikt heb toen ik met de motor onderuit ging, maar dat ging zo snel, dat weet ik niet meer
assistent heeft het wel eens gebruikt... maakte een mooie rol toen de met de fiets onderuit ging verteld die een keer
klinkt alsof je uit ervaring spreekt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je moet het wel bijhouden om de snelheid erin te houden maar in principe leer je het klemmen en vallen etc.. nooit meer af. Alleen de snelheid en de soepelheid gaan eraf
Nee, ik zou weer gaan trainen, mijn vakantie viel net voor de vakantie van sensei en de schoolsluiting, vandaar de twee maanden. Belt sensei 2 uur voor de training op dat ie doodziek op bed ligt en dat ik training moet geven (sempai zijn is niet altijd leuk). Dus om het mezelf makkelijk te maken heb ik de les weer over gegeven aan een ji-jutsi'r om eens wat van zijn stijl te laten zien (waar ik dus gewillig slachtoffer voor moest zijn) en dat te combineren met onze Iaido en Aikido. Toen iedereen bezig was ben ik ligt kreunend onze beginners gaan uitleggen welke kan van het zwaard waarvoor bedoel isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee, hij woont ook niet echt in de buurt
[..]
ik heb gelukkig maar een maandje zomerpauze gehad
je hebt meegetraint? geholpen lesgeven
Ik heb het ook gedaan ja. Het mooie van de sport vond ik dat de bewegingen eenmaal geleerd heel natuurlijk gaan worden. Je maakt gebruik van de kracht, de snelheid en het gewicht van de tegenstander. Altijd met veel plezier gedaan kan ik wel zeggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
klinkt alsof je uit ervaring spreekt?
Ik heb alleen zoveel gewicht waar de tegenstander gebruik van kan makenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan ja. Het mooie van de sport vond ik dat de bewegingen eenmaal geleerd heel natuurlijk gaan worden. Je maakt gebruik van de kracht, de snelheid en het gewicht van de tegenstander. Altijd met veel plezier gedaan kan ik wel zeggen![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, ik zou weer gaan trainen, mijn vakantie viel net voor de vakantie van sensei en de schoolsluiting, vandaar de twee maanden. Belt sensei 2 uur voor de training op dat ie doodziek op bed ligt en dat ik training moet geven (sempai zijn is niet altijd leuk). Dus om het mezelf makkelijk te maken heb ik de les weer over gegeven aan een ji-jutsi'r om eens wat van zijn stijl te laten zien (waar ik dus gewillig slachtoffer voor moest zijn) en dat te combineren met onze Iaido en Aikido. Toen iedereen bezig was ben ik ligt kreunend onze beginners gaan uitleggen welke kan van het zwaard waarvoor bedoel is
En nu voel ik mijn bovenbenen en mijn nek
Okee, Aikidoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, ik zou weer gaan trainen, mijn vakantie viel net voor de vakantie van sensei en de schoolsluiting, vandaar de twee maanden. Belt sensei 2 uur voor de training op dat ie doodziek op bed ligt en dat ik training moet geven (sempai zijn is niet altijd leuk). Dus om het mezelf makkelijk te maken heb ik de les weer over gegeven aan een ji-jutsi'r om eens wat van zijn stijl te laten zien (waar ik dus gewillig slachtoffer voor moest zijn) en dat te combineren met onze Iaido en Aikido. Toen iedereen bezig was ben ik ligt kreunend onze beginners gaan uitleggen welke kan van het zwaard waarvoor bedoel is
En nu voel ik mijn bovenbenen en mijn nek
Jaja, jij weet precies op welk moment je uit evenwicht raakt dus zal je dat altijd voorkomenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb alleen zoveel gewicht waar de tegenstander gebruik van kan maken
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan ja. Het mooie van de sport vond ik dat de bewegingen eenmaal geleerd heel natuurlijk gaan worden. Je maakt gebruik van de kracht, de snelheid en het gewicht van de tegenstander. Altijd met veel plezier gedaan kan ik wel zeggen![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb alleen zoveel gewicht waar de tegenstander gebruik van kan maken
Bij mij ook niet, Ik train in Wassenaar, hier in Gouda zit ook niks, maar dan nog, zomaar van dojo wisselen doe ik ook niet. Dan ga ik waarschijnlijk pure Iaido krijgen en dat is me te statisch. Enige wat ik wel eens overweeg is om er kendo bij te gaan doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]sja, eigenlijk heb ik anderhalve maand niet getraint... 2 weken vakantie, toen 1 les (werd een soort 'stage', dus niet heel erg actief getraint) en daarna 4 weken de sportschool dicht.
maar is wel leuk om af en toe wat andere stijl te zien![]()
zou ook wel Iaido willen doen, maar zit niet echt hier in de buurt helaas![]()
Das best knap, aangezien Aikido helaas alleen maar wekt als je tegenstander het ook kentquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okee, AikidoDat was ook leuk, daar werd ik altijd door een meisje van 45 kilo door de dojo gegooid
![]()
[..]
Pfffff. ik zou het niet meer weten, is inmiddels alweer tig jaar geledenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wat voor stijl heb jij gedaan?
Wat je bij Aikido goed leert is uit de aanvalslinie te stappen en gebruik maken van de energie vind ik, het vervolg is effectiever met jiu-jitsu.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, Ik train in Wassenaar, hier in Gouda zit ook niks, maar dan nog, zomaar van dojo wisselen doe ik ook niet. Dan ga ik waarschijnlijk pure Iaido krijgen en dat is me te statisch. Enige wat ik wel eens overweeg is om er kendo bij te gaan doen.
[..]
Das best knap, aangezien Aikido helaas alleen maar wekt als je tegenstander het ook kentDan heb je meer aan ji-jutsu voor de praktijkgerichte klemmen en grepen
dichtste bij hier is in a'dam... maar daar vragen ze 50 euro per maand voor 1 uur per week lesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, Ik train in Wassenaar, hier in Gouda zit ook niks, maar dan nog, zomaar van dojo wisselen doe ik ook niet. Dan ga ik waarschijnlijk pure Iaido krijgen en dat is me te statisch. Enige wat ik wel eens overweeg is om er kendo bij te gaan doen.
[..]
Das best knap, aangezien Aikido helaas alleen maar wekt als je tegenstander het ook kentDan heb je meer aan ji-jutsu voor de praktijkgerichte klemmen en grepen
dat zijn de onderdelen die Iaido ook heel veel bevat (iig de stijl die wij beoefenen. Is inmiddels een eigen stijl geworden van de leraar van mijn leraar ipv het standaard znkr gebeuren). Geloof me, je stapt wel opzij als er een katana op je af komt fluitenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Pfffff. ik zou het niet meer weten, is inmiddels alweer tig jaar geleden![]()
Mijn sensei was Gijs Schouten, mischien bij jullie wel bekend. 1 van de grondleggers van Aikido olv Beljaars in Nederland geloof ik. Beljaars heeft hari kiri gepleegd in de dojo en de grote bloedvlek was nog steeds aanwezig toen.
De stijl die we kregen was gebasseerd op Aikido met veel straattechnieken erin
Zodra de sensei in de gaten kreeg dat er jongens kwamen met een verkeerde instelling gooide hij ze eruit, mooie man was dat. hij heeft zelfs een van de andere sensei eruit gegooid![]()
[..]
Wat je bij Aikido goed leert is uit de aanvalslinie te stappen en gebruik maken van de energie vind ik, het vervolg is effectiever met jiu-jitsu.
Namen kwamen me wel bekend voor, geloof ongeveer dezelfde lichting studenten als onze hoofdleraardquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn sensei was Gijs Schouten, mischien bij jullie wel bekend. 1 van de grondleggers van Aikido olv Beljaars in Nederland geloof ik. Beljaars heeft hari kiri gepleegd in de dojo en de grote bloedvlek was nog steeds aanwezig toen.
Ik stap altijd opzijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat zijn de onderdelen die Iaido ook heel veel bevat (iig de stijl die wij beoefenen. Is inmiddels een eigen stijl geworden van de leraar van mijn leraar ipv het standaard znkr gebeuren). Geloof me, je stapt wel opzij als er een katana op je af komt fluiten
zegt me zo niks... ff google-en levert alleen maar aikido info op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De stijl die we kregen was gebasseerd op Aikido met veel straattechnieken erin
Zodra de sensei in de gaten kreeg dat er jongens kwamen met een verkeerde instelling gooide hij ze eruit, mooie man was dat. hij heeft zelfs een van de andere sensei eruit gegooid![]()
[..]
Wat je bij Aikido goed leert is uit de aanvalslinie te stappen en gebruik maken van de energie vind ik, het vervolg is effectiever met jiu-jitsu.
lijkt me ook wel het verstandigste wat je kan doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat zijn de onderdelen die Iaido ook heel veel bevat (iig de stijl die wij beoefenen. Is inmiddels een eigen stijl geworden van de leraar van mijn leraar ipv het standaard znkr gebeuren). Geloof me, je stapt wel opzij als er een katana op je af komt fluiten
Wie is dat dan? Mijn vader is altijd assistent geweest van Gijs en heeft les gehad van Beljaars. Kan het hem altijd vragen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Namen kwamen me wel bekend voor, geloof ongeveer dezelfde lichting studenten als onze hoofdleraard
Willem Wiersma is hoofdleraar/stijlhouder. Ik train weer bij een van zijn leerlingenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Mijn vader is altijd assistent geweest van Gijs en heeft les gehad van Beljaars. Kan het hem altijd vragen.
Is Willem een kleine met een baard, zal nou achterin de 60 zijn denk ik. Maar ik zal het aan mijn vader vragen. Micshien heb ik wel heel iemand anders voor mequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
Willem Wiersma is hoofdleraar/stijlhouder. Ik train weer bij een van zijn leerlingen
Soort Jerommeke, klein, breed en armen als boomstammen. Leeftijd zal idd ergens in de 60 zijn gok ik. Heeft ook een kapotte knie nu, geen idee hoe lang dat al is. Baard heb ik nog nooit bij 'm gezien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is Willem een kleine met een baard, zal nou achterin de 60 zijn denk ik. Maar ik zal het aan mijn vader vragen. Micshien heb ik wel heel iemand anders voor me![]()
Ik herken hem niet, zal het wel vragen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Soort Jerommeke, klein, breed en armen als boomstammen. Leeftijd zal idd ergens in de 60 zijn gok ik. Heeft ook een kapotte knie nu, geen idee hoe lang dat al is. Baard heb ik nog nooit bij 'm gezien.
http://www.xs4all.nl/~djerome/wisudo/Wiersma.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gaat ik ook maar eens doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik herken hem niet, zal het wel vragen.
* Rib-i gaat slapen
quote:dat zal wel meevallen... heb de japanse language extensies niet geinstalleerd hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik herken hem niet, zal het wel vragen.
* Rib-i gaat slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mzzl
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Owww valt mee !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:05 schreef Sm0keZ het volgende:
Ja inderdaad, de zon schijnt. Geniet er nog van, vanaf 15:15 gaat het weer regenen! (Dan mag ik namelijk weer naar huis)
Dat ziet niemand als je achter je compie zit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:48 schreef -XX- het volgende:
De dag begint goed!
Nooo :/ me rouge is op!Leuk leukk!...
Maar de zon schijnt!!!
![]()
Damn, wat zijn jullie vroeg wakker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:17 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Zo met mijn werk voetballen ergens in HoevenStraks maar is googlen waar ik heen moet
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ziet niemand als je achter je compie zit.
..of een helm op hebt met karten.Date?
![]()
[..]
Damn, wat zijn jullie vroeg wakker.
Eerste zaterdag van dit jaar dat ik er om 9.00 uit ben.![]()
Donderspeech@werk heeft een kracht van 24 uur..en tot maandag schat ik.![]()
Wordt die bocht nog strakker of is de foto alles?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik rij niet tegen kinderspeelgoed.Snelheden onder de 170 km/u, daar lach ik om.
![]()
Vergeet niet dat de gedaagde de wapens, cq speelveld mag kiezen.![]()
[afbeelding]
![]()
Fokking leuke doordraaier links@260km/u.![]()
ze hadden de mond vol van mijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 05:29 schreef ikookhier het volgende:kookhier
opwacht gestaan bij AH maar geen pijpslet gezien
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze hadden de mond vol van mij![]()
Dat is een bocht waarbij je denkt : Ehhh..komt hier nog een einde aan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat is een doordraaier ?op die foto van Worldeater zie ik alleen maar een rechte weg
met een hele flauwe draai naar links.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat is een doordraaier ?op die foto van Worldeater zie ik alleen maar een rechte weg
Kijk, dat is pas uitlegquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is een bocht waarbij je denkt : Ehhh..komt hier nog een einde aan?![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
@Rib-i, simpelere uitleg is er toch niet!![]()
Weet je waarnaartoe, ik moet vanmiddag die kant opquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:16 schreef bvvt het volgende:
Die sletjes zijn inmiddels verplaatst naar nijmegen, net bij AH-dukenburg geweest - waren ze net weggestuurd nadat een agent in dienst betrapt was
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
* Rib-i ziet het al helmaal voor zich![]()
-XX- in een doordraaier aan het denken:
- NOOOOOOOHHHH!! Wanneer wordt de weg weer recht!!!
![]()
daar zit wel een verradelijk flauw boggie inquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:10 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Dan is die High Speed baan bij Tilburg spannender![]()
Ik zal eens kijken of ik een leuke route kan verzinnen waar die snelweg bij opgenomen is. Kan iedereen even z'n top pakken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar zit wel een verradelijk flauw boggie intoen die weg net klaar was zag je ook dat er iemand daar rechtdoor was gegaan
hij wordt pas echt intressant als je daar meer als 240 rijd
![]()
zooo jammer dat je er officieel maar 80 mag![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:51 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Vanavond lekker stappen met een grote groep vrienden ...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik een leuke route kan verzinnen waar die snelweg bij opgenomen is. Kan iedereen even z'n top pakken.
* Rib-i heeft al een leuk ideetje, nou moet het weer nog meewerken.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:11 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
Gisteren met PC, TV en stereo aan in slaap gevallen om half 11
Vanochtend wezen inschrijven voor een nieuwe studie.Die dus ook vol zat
![]()
![]()
Ga denk ik maar net als Kratjuh LOIen ofzo
Omdat ik telkens een andere studie moet zoeken omdat de andere volzitquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]het is ook altijd wat met jou... waarom dan ook niet eerder ingeschreven
ALs je een midlife crisis hebt, en je zelf op moet peppen wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:47 schreef -XX- het volgende:Maar zoiets doe je niet alleen voor de buitenwereld, maar ook voor jezelf..
Dat je niet langs de spiegel loopt en denktMFGGGGGG
een spook!
![]()
Als de snelheid maar hoog genoeg is, gaat het vanzelf op een bocht lijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:11 schreef hicham het volgende:
Wordt die bocht nog strakker of is de foto alles?
Vorige week met de auto nog een paar keer 200 gereden waar je 100 mocht.quote:
Zie reactie op Hicham.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
Helaas, die plezier is amper gegund, dus dan moet je deze jongens opzoeken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:51 schreef -XX- het volgende:
Dat is een bocht waarbij je denkt : Ehhh..komt hier nog een einde aan?![]()
Pas op, niet te hard zeggen. Straks komt Youp ons weer lastig vallen met z'n SM kruistochtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie reactie op Hicham.![]()
Ging trouwens meer over het rechte stuk@snelweg, waar Huskie's al helemaal geen indruk maken.
Laat staan het flauwe bochtje met 260 km/u doorheen gaan.![]()
Waar de top kortstondig rond de 170 ligt..![]()
praat geen poep. MF werkt gewoon hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Pas op, niet te hard zeggen. Straks komt Youp ons weer lastig vallen met z'n SM kruistocht
[afbeelding]
Oh ja, MF is down... zou Faithy nog in d'r bed liggen of kan ze elk moment komen posten
Je zei poep!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
praat geen poep. MF werkt gewoon hoor![]()
Gelukkig zit er veel snelweg tussen hem en mij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:34 schreef hicham het volgende:
Pas op, niet te hard zeggen. Straks komt Youp ons weer lastig vallen met z'n SM kruistocht
alleen zei je volgens mij vorige week ofzo al dat je de opleiding had gekozen? kan je toch meteen inschrijven danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat ik telkens een andere studie moet zoeken omdat de andere volzit
Ohja na een jaar lang niet sporten is het geen goed plan om daarna iedere dag te gaan sporten
Ja die zat dus ook al vol dus had weer een andere :en the rest is historyquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alleen zei je volgens mij vorige week ofzo al dat je de opleiding had gekozen? kan je toch meteen inschrijven dan
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja die zat dus ook al vol dus had weer een andere :en the rest is history
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]oftewel... je bent gewoon te laat begonnen
ik ben nu maar ff een overzichtje aan het maken hoe ik m'n punten ga halen komend half jaar....quote:
Nog knap dattie het voorwiel kan laten staan én een donut gedraaid heeft met 1 hand ..quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:07 schreef ikookhier het volgende:
@Raptor2096 dunc&Ikookhier ook Alkmaar![]()
Mwehh ik vond Paint Shop Pro altijd wel ok maar er werd bij mij nogal op gehamerd dat ik Photoshop moest gaan leren omdat ik anders nergens aan de bak zou komen. Ik heb een tijdje gehad dat ik Photoshop slechter vond, toen beter en nu kan ik me PSP nieteens meer herinnerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Werkt best prettig vindt ik![]()
![]()
Jij werkt zeker veel met adobe illustrator voor 2d enzo?
Hoe ziet de rest van je outfit eruit ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:53 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Ik zit met een dillema...
iemand nog suggesties?
zwart of wit???
[afbeelding]
[afbeelding]
iemand ervaring met witte laarzen? Die vind ik mooier maar kben bang dat ze moeilijk schoon te houden zijn![]()
Tsja, nu is mn hele pak zwart....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe ziet de rest van je outfit eruit ?![]()
Als je hele pak zwart is kan het raar zijn om er witte laarzen onder te doen ..
Als het wiel eenmaal aan het spinnen is dan is er niet veel kracht meer nodig dat vast te houden hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nog knap dattie het voorwiel kan laten staan én een donut gedraaid heeft met 1 hand ..
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:12 schreef Raptor2096 het volgende:
[..]
Ik wil wel richting a'dam eigenlijk..
Zwart, de witte worden op den duur ook zwart namelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:53 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
iemand nog suggesties?
zwart of wit???
[afbeelding]
[afbeelding]
iemand ervaring met witte laarzen? Die vind ik mooier maar kben bang dat ze moeilijk schoon te houden zijn![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:57 schreef Snelwagen het volgende:
En in de winter maakt het me niet uit hoe ik dr uit zie![]()
Dan moet ik wel ff een geblindeerd viziertje kopenquote:
Lekkere voorbereiding danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:36 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
!!!!!het zit ook altijd mee he
Leuk gekart... NOT, kwamen we aan.
Ineens borden van: Vandaag klanten dag!
....blijkt dat er klanten wedstrijden waren...
![]()
quote:
he, je hebt z'n köpke een kleurtje gegevenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:36 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
!!!!!het zit ook altijd mee he
Leuk gekart... NOT, kwamen we aan.
Ineens borden van: Vandaag klanten dag!
....blijkt dat er klanten wedstrijden waren...
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
Maar de rouge is òp... dus je kan de straat niet òp..![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:44 schreef Worldbeater het volgende:
Zo huilde Kelly in Big Brother eens 3 dagen achter elkaar omdat een nagel gebroken was.![]()
Een man zonder bratwurst is geen man .. En met een paar ballonnen maakt het 't nog geen vrouw mee ..quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Een man zonder bratwurst is geen man .. En met een paar ballonnen maakt het 't nog geen vrouw mee ..
Ga je toch gezellig met mij mee naar Veenendaal ..
Wit!! omdat wit gewoon porno isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:53 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
iemand nog suggesties?
zwart of wit???
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezellig kroegen met een oud-klasgenoot en wat van zijn vrienden ..quote:
Aldus gesproken door degene met een pikzwarte avatar ..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:30 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Wit!! omdat wit gewoon porno is![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je met hem mee gaat voor hem veel en voor jou bar weinig![]()
Ik heb ook zo mijn donkere kantenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:32 schreef kratjuh het volgende:
Aldus gesproken door degene met een pikzwarte avatar ..
Dan moet je wat vaker douchenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:33 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn donkere kanten![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:35 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost op jaarbasis ?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:37 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Voordat ik moet afrijden ga ik wel ff douchen denk ik.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:39 schreef kratjuh het volgende:
Chuck Norris doesn't take showers. He roundhouse-kicks the dirt away.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben redelijk zenuwachtig. Ben wel benieuwd hoe ik reageer als ik zak, of ik sla alles kort en klein of ik ga janken als een wijf
Nee maar zonder gein moet echt slagen anders wordt ik gek
![]()
Eerste keer dat je afrijd ? auto had je noch niet toch ?, tsjah de 1e keer is altijd spannendquote:
Eerste keer jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:55 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Eerste keer dat je afrijd ? auto had je noch niet toch ?, tsjah de 1e keer is altijd spannend![]()
Heb ik ook hoor, maar als ik eenmaal instap/opstap is het weg gelukkig, alleen met theorie ofzo ga ik lopen klooienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eerste keer jaErge is dat ik nooit zenuwachtig ben behalve bij motortheorie, AVB en AVD omdat dat het enige is wat ik echt belangrijk vind
Ach ja heb ervoor les dus zal wel gaan hoop ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:07 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, maar als ik eenmaal instap/opstap is het weg gelukkig, alleen met theorie ofzo ga ik lopen klooien![]()
Voor vrouwen mogen ze het idd wel afschaffen. Die rijden toch wel slecht, theorie of nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:13 schreef -XX- het volgende:
Ik heb altijd zo wat maakt het uit die theorie , waarom niet alleen praktijk op weg...klaarAls je dat maar goed doet!
alsof je in het verkeer een verkeers boek uitgebuit gaat zitten doornemen!
![]()
Inkopperquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor vrouwen mogen ze het idd wel afschaffen. Die rijden toch wel slecht, theorie of niet
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor vrouwen mogen ze het idd wel afschaffen. Die rijden toch wel slecht, theorie of niet
Moet je er ook niet als een schapehoeder op gaan rijden!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:23 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Tzijn en blijven kuddedieren ..
Hoe moeten wij dan op jou rijden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Moet je er ook niet als een schapehoeder op gaan rijden!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:23 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Tzijn en blijven kuddedieren ..
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dan op jou rijden?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dan op jou rijden?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:26 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Volgas ?
Of met beleid...
Enfin gaat weer nergens over![]()
Gaat het hier nooit..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:26 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Volgas ?
Of met beleid...
Jah vroeger ..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gaat het hier ooit wel ergens over?
Oh aandachtsgeil ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gaat het hier nooit..als het ergens hier nuttigs over gaat gaat het over -XX-
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:27 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Jah vroeger ..want toen was alles beter
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met bereden worden door een schapenhoeder?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan kom jij er in de volgende OP weer in alleen niet met je hoofd
![]()
Toen had ze nog geen neppoessie. Kwam medebewoner Bart ook te laat achter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:12 schreef kratjuh het volgende:
Een man zonder bratwurst is geen man .. En met een paar ballonnen maakt het 't nog geen vrouw mee ..
Jij ging toch stappen vanaaf? Op vrouwjacht stoer afwachten in een hoekje.quote:Ga je toch gezellig met mij mee naar Veenendaal ..
Een vriendin van mij deed dan altijd net alsof ze lesbisch was. Mannen zijn helemaal niet boeiend.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:32 schreef -XX- het volgende:![]()
kgaat maar naar me vertrouwede kroeg!al is dat met een irritante babbelaar die hijgt in me nek
Brrr
![]()
En roze?quote:@eensch!; witte laarzen![]()
die zijn mooi!
Nouja, mooier
die andere zijn ook gaaf, maaaar wit spant de kroon hooorrr!
Valt me nu op dat ik pas de tweede reply had op een gespamde pagina pagina van MC fokkers zonder rijbewijs.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:26 schreef Macchia_Nera het volgende:
Volgas ?
Of met beleid...
Jij + WB junior ook weer blijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:52 schreef Worldbeater het volgende:
En dan gaf ze een andere vriendin zo een tongzoen.![]()
Ahhh ff niet hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een vriendin van mij deed dan altijd net alsof ze lesbisch was. Mannen zijn helemaal niet boeiend.![]()
En dan gaf ze een andere vriendin zo een tongzoen.![]()
[..]
En roze?![]()
[..]
Valt me nu op dat ik pas de tweede reply had op een gespamde pagina pagina van MC fokkers zonder rijbewijs.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |