Eeuh, geen beveiligde zip bestanden downloaden?quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:59 schreef switchboy het volgende:
even de NFO lezen daar staat ie meestal wel een
meer dan 1 gb mailen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:14 schreef pro2call het volgende:
mail em es naar jeroen[at]hebikniet.com
mail ik je de pass terug
Kansloosquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:18 schreef Beach het volgende:
[..]
meer dan 1 gb mailen?![]()
en er zit geen .nfo bij.
Gewoon een goede brute forcer pakken, met een beetje goede pc probeert ie een half miljoen passwords per seconde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:18 schreef Beach het volgende:
[..]
meer dan 1 gb mailen?![]()
en er zit geen .nfo bij.
Dat jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:23 schreef droks het volgende:
Type de precieze naam van de zip in in Google, waarschijnlijk staat het wachtwoord wel ergens op het internet.
Wanneer het password 10 karakters is en alleen alfanumerieke karakters bevat (a t/m z, A t/m Z, 0 t/m 9), dan kan je op die snelheid 62^10 / 500000 / 3600 / 24 / 365.25 = 53191 jaar wachten. Bij 11 karakters wordt dit 3297878 jaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:17 schreef Cesarino het volgende:
[..]
Gewoon een goede brute forcer pakken, met een beetje goede pc probeert ie een half miljoen passwords per seconde.
Openen met kladblokquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef droks het volgende:
Niet om je topic te kapen, maar over NFO's gesproken, ik krijg nooit een nfo geopend, hij zegt altijd dat de nfo beschadigd is of dat er een fout heeft opgetreden ofzo, weet iemand hoe dit komt? (Ik heb Windows legaal, maar vorig jaar met illegale Windows werkte het ook niet, ook niet na reformatteren).
met notepad openenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef droks het volgende:
Niet om je topic te kapen, maar over NFO's gesproken, ik krijg nooit een nfo geopend, hij zegt altijd dat de nfo beschadigd is of dat er een fout heeft opgetreden ofzo, weet iemand hoe dit komt? (Ik heb Windows legaal, maar vorig jaar met illegale Windows werkte het ook niet, ook niet na reformatteren).
Gewoon openen met... en dan wordpad, dan kan je hem lezenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef droks het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |