Ik ben benieuwd:Pquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gezellig, is mijn 2e uitzending dus verwacht er niet teveel van. Maar ik heb er plezier in
Nog 5 minquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:55 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga ook weer ff luisteren, hoe lang draai je nog, MC Dark_Angelus?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach ik kan er nog wel weer even een 20 tal minuutjes aanplakken.
Topquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zolang ik hoor dat er nog mensen bij komen zal ik er nog even een aantal minuten aanplakken!
Hehe we zijn net begonnen, geen idee hoe we dat moeten gaan doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:56 schreef Borkydude het volgende:
Kunnen we ook bellen naar de uitzending?
Schakel je mobiel door ofzo, op vol volume naast de microfoon. Stuur ff mailtje met je nr en dan bel ik ffquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe we zijn net begonnen, geen idee hoe we dat moeten gaan doenLaat ons groeien en who knows!
Wow, Borky op de radioquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Schakel je mobiel door ofzo, op vol volume naast de microfoon. Stuur ff mailtje met je nr en dan bel ik ff
Hehe, en wat kan je dan winnenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:59 schreef Borkydude het volgende:
Dan gaan we ook spelletjes doen zoals showbizzquiz tussen Mstr en Liiszle en dat soort ongein
heaauh, word ik dr weer bij betrokkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:59 schreef Borkydude het volgende:
Dan gaan we ook spelletjes doen zoals showbizzquiz tussen Mstr en Liiszle en dat soort ongein
Zie je wel dat je niet vergeten wordtquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
heaauh, word ik dr weer bij betrokken
Jij trekt luisteraarsquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
heaauh, word ik dr weer bij betrokken
Zij kan de tekstjes insprekenquote:
Live in de uitzending?quote:
quote:
Nee, maar ze belt wel als ze dr mee bezig isquote:
Ja we moeten nodig opzoek naar een andere server.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:02 schreef SunChaser het volgende:
Beetje slecht geluid helaas en buffers
Ik kan altijd gasten ontvangenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar ze belt wel als ze dr mee bezig is
Kan je het opnemen
Wie weet, ik ken een omroepbaas die momenteel meeluistertquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja we moeten nodig opzoek naar een andere server.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kan altijd gasten ontvangen![]()
![]()
Dat vind ik een puik plan!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef Borkydude het volgende:
Liis moet jingles inspreken
Raadiooo Puuuuub![]()
nee.. ik hen geen zwoele stemquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef Borkydude het volgende:
Raadiooo Puuuuub![]()
Met zo'n geile stemquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef Borkydude het volgende:
Raadiooo Puuuuub![]()
Hehe, kijk da's hendigquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wie weet, ik ken een omroepbaas die momenteel meeluistert
Mmh, heb je zo'n manwijf stem danquote:
zie mijn vorrige postquote:
Moet je even aan Borky vragenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, heb je zo'n manwijf stem dan![]()
Zelfdequote:
Valt best wel mee hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:07 schreef Bravebart het volgende:
Ok, Bork heeft Lis zo'n manwijf stem ?
Dan is ze verplicht om jingles in te sprekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |