Lekkerquote:
Ik vind t iig een leuk initiatief en de muziek is best oke. Als het elke week wordt straks wil ik wel een item doen: een soort vraagbaak voor pubproblemen ofzo, ervaringsdeskundige met hendige tipsquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil naar 1 of 2 vaste avonden in de week. Het is nu gewoon het één en ander proberen omdat het relatief nieuw voor mij en anderen hier in PUB is. Ik zit nog ween beetje te zoeken naar de juiste balans etc.
Dat zou wel stoer zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind t iig een leuk initiatief en de muziek is best oke. Als het elke week wordt straks wil ik wel een item doen: een soort vraagbaak voor pubproblemen ofzo, ervaringsdeskundige met hendige tips
![]()
Top, misschien een idee om wat directer contact te hebben d..m.v. één der "communicatie-mogelijkheden" ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind t iig een leuk initiatief en de muziek is best oke. Als het elke week wordt straks wil ik wel een item doen: een soort vraagbaak voor pubproblemen ofzo, ervaringsdeskundige met hendige tips
![]()
Nu? of dan? Nu ben ik weg, dan kan via foon ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Top, misschien een idee om wat directer contact te hebben d..m.v. één der "communicatie-mogelijkheden" ?
Ook een kwestie van de juiste afstellingenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:28 schreef SunChaser het volgende:
ga wel op zoek naar een betere microfoon, dit is niks.
Een mic moet je niet te veel 'afstellen' juist. Enkel een beetje compressie is voldoende. Trust me het loont om een beetje mic te kopen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ook een kwestie van de juiste afstellingen
Maar goed ik zal eens kijken naar de afstellingen die er nu staan. En rond uurtje of 7 wil ik wel weer even een uurtje plaatjes draaienquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Logitech Communicate, is volgens mij wel een aardige mic
Logitech is een heel goed muismerk, maar op het gebied van microfoons zijn er andere merken...quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Logitech Communicate, is volgens mij wel een aardige mic
Geef me adviesquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:52 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Logitech is een heel goed muismerk, maar op het gebied van microfoons zijn er andere merken...
Zonder nu te beginnen over dat je toch maar een profi mic moet kopen zou ik willen adviseren om een grootmembraan condensator microfoon te kopen. Dit is een soort microfoon die als grote voordeel heeft dat het dynamisch bereik heel groot is en je dus makkelijker hard kan praten zonder dat de mic direct over zijn nek gaat.quote:
Hou je ook van dit soort muziek dan ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk voeg het ff toe!Nog een uurtje of wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |