En de waterdruk dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Afhankelijk van de grootte van de drol en de diameter van de opening bij je sluitspier.
Zout water heeft een wat lossere structuur, dus daarin zou het beter moeten gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:31 schreef hamkaastosti het volgende:
en zit er dan nog verschil tussen zout en zoet water?
Luister naar iemand met ervaringquote:
Hoe komt het dan dat je juist in een heel zoute zee/meer beter blijft drijven?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:33 schreef Doekes het volgende:
[..]
Zout water heeft een wat lossere structuur, dus daarin zou het beter moeten gaan.
Lijkt me onzin, denk je dat een walvis zo groot is omdat ' ie z'n hele leven alles ophoudt ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef Doekes het volgende:
In een ander topic op Fok! beweert men dat schijten onder water niet mogelijk is vanwege de druk onder water enzo. Is dit wetenschappelijk bewezen?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:48 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, denk je dat een walvis zo groot is omdat ' ie z'n hele leven alles ophoudt ?
Ik heb weleens iets in het zwembad zien drijven wat daar niet thuishoorde, dus volgens mij moet het kunnen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef Doekes het volgende:
In een ander topic op Fok! beweert men dat schijten onder water niet mogelijk is vanwege de druk onder water enzo. Is dit wetenschappelijk bewezen?
Kun je ook vanaf de springplank doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:23 schreef woniya het volgende:
[..]
Ik heb weleens iets in het zwembad zien drijven wat daar niet thuishoorde, dus volgens mij moet het kunnen.![]()
Zie ook de meest hilarische scene uit de filmgeschiedenis. Helaas is het filmpje niet volledig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:23 schreef woniya het volgende:
[..]
Ik heb weleens iets in het zwembad zien drijven wat daar niet thuishoorde, dus volgens mij moet het kunnen.![]()
whahaha baby poepequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik poepte als baby altijd in bad, dus het kan!
De druk maakt niet uit, het lichaam bestaat grotendeels uit water en de binnen en buitendruk zijn gelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:14 schreef Haushofer het volgende:
Maar de vraag is natuurlijk: tot welke diepte kan dat ? Beneden een bepaald punt lijkt de druk me heel hoog worden, en dat kan je anus niet meer aan.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:05 schreef longinus het volgende:
[..]
De druk maakt niet uit, het lichaam bestaat grotendeels uit water en de binnen en buitendruk zijn gelijk.
Als het op 10 meter kan kan het ook op 40 meter, alleen is het water te koud om op die diepte je pak uit te trekken.
En poepen in je duikerspak is nog steeds iets wat ik niet doe, ik moest er al aan wennen om te pissen in het pak.
Ik moet je vertellen dat ik op 15 meter diepte het echt niet voor elkaar kreeg om te plassenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:05 schreef longinus het volgende:
[..]
De druk maakt niet uit, het lichaam bestaat grotendeels uit water en de binnen en buitendruk zijn gelijk.
Als het op 10 meter kan kan het ook op 40 meter, alleen is het water te koud om op die diepte je pak uit te trekken.
En poepen in je duikerspak is nog steeds iets wat ik niet doe, ik moest er al aan wennen om te pissen in het pak.
* SNArky pakt zijn thermoboek erbijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:15 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zie het al voor me: "Wetenschappers vinden menselijke drol op de bodem van het Marianentrog".
Nu we het over drollen, diepte en druk hebben: wat zou eigenlijk de compressibiliteit van poep zijn?
Dan zijn juist de dieptes waarop je het wel moet kunnen, lekker warmquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Ik moet je vertellen dat ik op 15 meter diepte het echt niet voor elkaar kreeg om te plassen
Dus dan zal het met poepen ook wel niet zo lekker gaan.
Pissen in je duikpak, gatver.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Ik moet je vertellen dat ik op 15 meter diepte het echt niet voor elkaar kreeg om te plassen
Dus dan zal het met poepen ook wel niet zo lekker gaan.
Dat moet je ook niet in een droogpak doen, al ken ik iemand die zich daareens in vergist heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:58 schreef Schaduwtje het volgende:
[..]
Pissen in je duikpak, gatver.
ik piste altijd in mijn surfpak, een steamer, moet zeggen dat dat heerlijk warm wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:00 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet in een droogpak doen, al ken ik iemand die zich daareens in vergist heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |