En de waterdruk dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Afhankelijk van de grootte van de drol en de diameter van de opening bij je sluitspier.
Zout water heeft een wat lossere structuur, dus daarin zou het beter moeten gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:31 schreef hamkaastosti het volgende:
en zit er dan nog verschil tussen zout en zoet water?
Luister naar iemand met ervaringquote:
Hoe komt het dan dat je juist in een heel zoute zee/meer beter blijft drijven?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:33 schreef Doekes het volgende:
[..]
Zout water heeft een wat lossere structuur, dus daarin zou het beter moeten gaan.
Lijkt me onzin, denk je dat een walvis zo groot is omdat ' ie z'n hele leven alles ophoudt ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef Doekes het volgende:
In een ander topic op Fok! beweert men dat schijten onder water niet mogelijk is vanwege de druk onder water enzo. Is dit wetenschappelijk bewezen?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:48 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, denk je dat een walvis zo groot is omdat ' ie z'n hele leven alles ophoudt ?
Ik heb weleens iets in het zwembad zien drijven wat daar niet thuishoorde, dus volgens mij moet het kunnen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef Doekes het volgende:
In een ander topic op Fok! beweert men dat schijten onder water niet mogelijk is vanwege de druk onder water enzo. Is dit wetenschappelijk bewezen?
Kun je ook vanaf de springplank doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:23 schreef woniya het volgende:
[..]
Ik heb weleens iets in het zwembad zien drijven wat daar niet thuishoorde, dus volgens mij moet het kunnen.![]()
Zie ook de meest hilarische scene uit de filmgeschiedenis. Helaas is het filmpje niet volledig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:23 schreef woniya het volgende:
[..]
Ik heb weleens iets in het zwembad zien drijven wat daar niet thuishoorde, dus volgens mij moet het kunnen.![]()
whahaha baby poepequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik poepte als baby altijd in bad, dus het kan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |