Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
...die te lui zijn om werk te zoeken en vanuit hun stinkende camper commentaar leveren op het sociale beleid van de Nederlandse regering.
Daar hou ik niet van.
Blijkbaar praat jij dus in stinkende campers met werklozenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
...die te lui zijn om werk te zoeken en vanuit hun stinkende camper commentaar leveren op het sociale beleid van de Nederlandse regering.
Ik schep niet graag op maar als je het echt graag wil weten...quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:20 schreef MrSASO het volgende:
Die mensen hebben groot gelijk, fok werk!!
Beter uitkering trekken en lekker thuis genieten.
![]()
Dat meen je niet hoop ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:20 schreef MrSASO het volgende:
Die mensen hebben groot gelijk, fok werk!!
Beter uitkering trekken en lekker thuis genieten.
![]()
Natuurlijk nietquote:
Nee, de TS gaat straks ergens in Rotterdam uit een stinkende camper kritiek leveren op andere werklozen; h/zij gaat 'studeren' (op mijn kostenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:21 schreef -skippybal- het volgende:
Ik neem aan dat TS al bakken met belastinggeld heeft afgedragen??
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net Gymnasium afgerond en in September begin ik met studie Economie aan de Erasmus.
Idd wtfquote:
Die die weer kan terug vragenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:31 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Idd wtf. Zeker pissed omdat hij 3 euro per maand belasting afdraagt bij het vakkenvullen in de buurtsuper.
Ik kon makkelijk rondkomen hoor. Denken dat je met een uitkering niet kan rondkomen is ook niet juist.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef type_29 het volgende:
Hoor hem, pubertje.
Laat die lui, geen werk is minder geld.
Moet iedereen zelf weten, en als je denkt dat een uitkering een vetpot hoor je niet thuis op een economische opleiding.
Dat wist ts alleen nog niet, maar gelukkig gaat tie een studie economie doen aan het Erasmus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die die weer kan terug vragen![]()
Ah, kwalletje gaat studeren doen en krijgt dan centjes van de staat....waar ik aan meebetaal...een vuile profiteur is kwalletje wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik schep niet graag op maar als je het echt graag wil weten...
Net Gymnasium afgerond en in September begin ik met studie Economie aan de Erasmus.
Maar met je schitterende 'bevinding' heb je wel je eigen antwoord verdoezelt. Wil je nog een poging doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |