Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
...die te lui zijn om werk te zoeken en vanuit hun stinkende camper commentaar leveren op het sociale beleid van de Nederlandse regering.
Daar hou ik niet van.
Blijkbaar praat jij dus in stinkende campers met werklozenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
...die te lui zijn om werk te zoeken en vanuit hun stinkende camper commentaar leveren op het sociale beleid van de Nederlandse regering.
Ik schep niet graag op maar als je het echt graag wil weten...quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:20 schreef MrSASO het volgende:
Die mensen hebben groot gelijk, fok werk!!
Beter uitkering trekken en lekker thuis genieten.
![]()
Dat meen je niet hoop ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:20 schreef MrSASO het volgende:
![]()
Natuurlijk nietquote:
Nee, de TS gaat straks ergens in Rotterdam uit een stinkende camper kritiek leveren op andere werklozen; h/zij gaat 'studeren' (op mijn kostenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:21 schreef -skippybal- het volgende:
Ik neem aan dat TS al bakken met belastinggeld heeft afgedragen??
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net Gymnasium afgerond en in September begin ik met studie Economie aan de Erasmus.
Idd wtfquote:
Die die weer kan terug vragenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:31 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Idd wtf. Zeker pissed omdat hij 3 euro per maand belasting afdraagt bij het vakkenvullen in de buurtsuper.
Ik kon makkelijk rondkomen hoor. Denken dat je met een uitkering niet kan rondkomen is ook niet juist.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef type_29 het volgende:
Hoor hem, pubertje.
Laat die lui, geen werk is minder geld.
Moet iedereen zelf weten, en als je denkt dat een uitkering een vetpot hoor je niet thuis op een economische opleiding.
Dat wist ts alleen nog niet, maar gelukkig gaat tie een studie economie doen aan het Erasmus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die die weer kan terug vragen![]()
Ah, kwalletje gaat studeren doen en krijgt dan centjes van de staat....waar ik aan meebetaal...een vuile profiteur is kwalletje wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik schep niet graag op maar als je het echt graag wil weten...
Net Gymnasium afgerond en in September begin ik met studie Economie aan de Erasmus.
Maar met je schitterende 'bevinding' heb je wel je eigen antwoord verdoezelt. Wil je nog een poging doen?
Jij bent niet geschoold?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:09 schreef wonko het volgende:
[..]
Ah, kwalletje gaat studeren doen en krijgt dan centjes van de staat....waar ik aan meebetaal...een vuile profiteur is kwalletje wel.
Spijtoptant....zelf betaald grotendeels.quote:
Eensch!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:07 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Niet werken geen inkomen, zo moet het zijn![]()
Ik neem aan dat je het vak Nederlands gehad hebt op school?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:45 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ben 10 maanden werk en schoolloos geweest. ik werd echter geweigerd toen ik een uitkering ging aanvragen omdat ik niet kwam opdagen bij een cursus sollicitatie-brieven schrijven.
gelukkig teer ik gewoon op papa's geld.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:01 schreef Ricky_ het volgende:
Bedankt voor de mededeling, we zullen kijken wat we ermee doen.
En de sociale dienst dan??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:45 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ben 10 maanden werk en schoolloos geweest. ik werd echter geweigerd toen ik een uitkering ging aanvragen omdat ik niet kwam opdagen bij een cursus sollicitatie-brieven schrijven.
gelukkig teer ik gewoon op papa's geld.
Zijn al jouw posts nutteloos?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:49 schreef Biancavia het volgende:
Wonen alle werklozen in een stinkende camper?
ja ik vond het ook onzin, ik weet écht wel hoe ik een sollicitatie brief moet schrijven. maarja het was blijkbaar verplicht om in aanmerking te komen voor een uitkering.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:48 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het vak Nederlands gehad hebt op school?
Daar krijg je ook al les in sollicitatiebrieven schrijven. Om nou meteen weer een cursus te doen, vind ik een beetje onzin. (als je geslaagd bent voor het vak dan he)
Maar sommigen hebben het wel nodig, die hebben nooit scholing gehad, daar is het wel goed voor (ik bedoel jou overigens niet met bovenstaande, ik geef een reactie op jouw reactie)
Ligt geheel and de persoonlijke situatie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kon makkelijk rondkomen hoor. Denken dat je met een uitkering niet kan rondkomen is ook niet juist.
Als ze te lui zijn om te werken zullen ze ook wel te lui zijn om die camper schoon te houden denk ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:49 schreef Biancavia het volgende:
Lijkt me heel sterk. Dat kan namelijk niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik noem geen namen maar ik ken mensen waar de man dan 4 dagen in de week werkt en genoeg verdient en de vrouw dan alsnog haar uitkeringen aanvraagt.
Bijzondere bijstand welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Dat kan namelijk niet.
Niet als haar man genoeg verdientquote:
Die werkt dus een dag minder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet als haar man genoeg verdient
Nee, want ze gebruiken Ambi Pur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:49 schreef Biancavia het volgende:
Da's ook onzin, want er zijn genoeg mensen die arbeidsongeschikt zijn omdat ze gewoon versleten zijn, en niet genoeg geld krijgen. En dan klagen ze ja, want je moet wel kunnen eten van je geld. Zijn vaak mensen die te oud zijn om omgeschoold te kunnen worden naar werk wat ze nog wel zouden kunnen doen, bijvoorbeeld een kantoorbaantje achter de pc. Maar d'r zijn ook mensen, ken er zelf ook wat, die gewoon zeggen, als ik moet werken hang ik me op. Gewoon omdat ze te lui zijn om te werken, en dan klagen ze inderdaad nog over hun uitkering ook. Die mogen ze van mij alles stopzetten en verplicht naar het werk sturen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die werkt dus een dag minder.
Tuurlijk zijn er mensen die niet door eigen schuld een uitkering moeten aanvragen maar dat zijn dan ook niet de mensen die zeuren over de hoogte ervan. Ik snap niet dat sommige mensen, die gewoon niet willen werken, het lef hebben om te gaan zeuren over een voorziening die niet in elk land aanwezig is. Word maar eens werkloos in Amerika, dan mag je zeuren.
Juist..Niet iedereen houdt van werken...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:20 schreef MrSASO het volgende:
![]()
Oh jee...is er een gevoelig punt geraakt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Schitterend die reacties.
Ik ben wel een rechtse rakker maar dat komt vooral ook om de manier waarop sommige werklozen denken om te kunnen gaan met het uitkeringsgeld. Als je als uitkeringsgerechtigde wél een auto hebt maar je rekeningen voor water/gas/electra niet kan betalen dan moet je niet gaan zeuren om een hogere uitkering.
Tuurlijk hebben sommigen recht op een uitkering, dan heb ik het alleen wel over mensen die niet kúnnen werken zoals gehandicapten.
Ik noem geen namen maar ik ken mensen waar de man dan 4 dagen in de week werkt en genoeg verdient en de vrouw dan alsnog haar uitkeringen aanvraagt. Kijk, het mag natuurlijk maar dan je moet jezelf wel afvragen of dat echt 'eerlijk' is.
@Wonko: Nee, want toen jij jong was werd er niks voor jou betaald? Je leeft in een maatschappij waar alles voor je betaald wordt. Nu kan ik dat nog niet inlossen maar naarmate ik ouder word draag ik weer bij voor de jeugd. Dit is niet erg, als de jeugd dan ook gaat werken! Ik vind het alleen niet kunnen dat de werkenden maar gewoon geld moeten ophoesten voor mensen die wel zouden kunnen werken maar gewoon bepaald werk niet willen doen. Dan had je vroeger maar beter je best moeten doen.
P.s. Mij een kwalletje noemen slaat nergens op aangezien ik nooit die informatie heb willen verstrekken maar er om werd gevraagd. Gezien sommige reacties hier vrees ik trouwens dat Wouter Bos hoge ogen gaat gooien de komende verkiezingen. Echt jammerlijk.
Trouwens heb ik ook niet gezegd dat het een vetpot was. Er zijn alleen werklozen die tekeer gaan tegen de staat omdat ze blijkbaar vinden dat ze te weinig krijgen. En even later wel weer in je auto stappen om thuis tv te gaan zitten kijken. Sorry hoor.
Dan nog hebben ze er zeer waarschijnlijk geen recht op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die werkt dus een dag minder.
Wel een beetje jammer dat je dan nog geen vijf zinnen zonder fouten achter elkaar kunt zetten. Het Gym is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik schep niet graag op maar als je het echt graag wil weten...
Maar met je schitterende 'bevinding' heb je wel je eigen antwoord verdoezelt. Wil je nog een poging doen?
Bang van wel. Mits dame tenminste wel gewoon heeft gewerkt. Waar heeft ze anders haar WW premie voor betaald?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Dat kan namelijk niet.
Daar zitten alsnog een hoop haken en ogen aan. Meneer zal dus echt wel 'niet genoeg' verdienen en bovendien krijgt ze dan niet zo maar een uitkering maar staat daar wel een sollicitatieplicht tegenover.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bang van wel. Mits dame tenminste wel gewoon heeft gewerkt. Waar heeft ze anders haar WW premie voor betaald?
Mijn huisarts, die tevens hoogleraar op de Uni van Groningen is, is een expert in schrijffoutenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat je dan nog geen vijf zinnen zonder fouten achter elkaar kunt zetten. Het Gym is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is...
Da´s waarschijnlijk desinteresse. Maar m´n kop er af als hij niet weet wat het verschil tussen stam+t en een voltooid deelwoord is. Bovendien zijn hoogleraren een apart slag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Mijn huisarts, die tevens hoogleraar op de Uni van Groningen is, is een expert in schrijffouten![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:33 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Da´s waarschijnlijk desinteresse. Maar m´n kop er af als hij niet weet wat het verschil tussen stam+t en een voltooid deelwoord is. Bovendien zijn hoogleraren een apart slag.
Even voor de duidelijkheid: ben geen taalpurist hoor. Kan ook niet met drie jaar middelbare school in de knip. Maar vond de post van TS een tikkie hautain. En ook dat geeft niet, maar als je zo hoog van de toren blaast over je eigen slim zijn, zorg dan dat de paar zinnen waarin je dat doet foutloos zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |