Misschien heeft ie iets tegen vrouwen... of het is een rascistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:53 schreef Kinga het volgende:
Tijn heeft alweer een ander 'ANAL' shirt aan.... hmmmm
Ik vind die shirts zo kindrachtig....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Misschien heeft ie iets tegen vrouwen... of het is een rascist
ik zie niets?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:57 schreef Tamaartje het volgende:
Wat voor Tattoo heeft Etienne op zn rug?
Als hij een site had gehad met blote mannen, dan zou ik zeggen dat hij net als broer Rik homo is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Misschien heeft ie iets tegen vrouwen... of het is een rascist
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Hummie de regie nieuwe instructies gegeven ofzo.
Of hebben ze ons even een paar dagen lekker gemaakt met wat nude shots... en is dat nu voorbij.
ik heb het idee dat het vriendjes zijn!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:00 schreef frankium het volgende:
Zijn het wel broers?
Die is al lang bekendquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:00 schreef rubstar het volgende:
sjesus zag je die tattoo bij Sabrina??
Vanochtend is er behoorlijk wat naakt gespot hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Hummie de regie nieuwe instructies gegeven ofzo.
Of hebben ze ons even een paar dagen lekker gemaakt met wat nude shots... en is dat nu voorbij.
ik had hem nog nooit in volle glorie gezien.. ik dacht dat het een klein rond dingetje was.. maar het is gigantischquote:
Vanochtend waren ze anders goed bezig in de douchequote:
Ik heb anders nergens captures gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:02 schreef frankium het volgende:
[..]
Vanochtend is er behoorlijk wat naakt gespot hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |