Dat is waar!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij krijgt nog een biertje van mij![]()
Ik wel. Ik kan er zelfs m'n schellak nog op spelen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:35 schreef BwennieBren het volgende:
OMG Daf, deze ga ik bewaren hoor! duizend maal dankik heb nl. geen platenspelen meer
Wegens dat overlijden? Of althans de aanloop daarheen; ziekte dus?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet iedereen al dat John Blankenstein overleden is?
Waarom mocht Blankenstein de Champions League finale Milan-Barca niet fluiten?
Bofkont! Ik heb hier 2 verhuisdozen met platen van Jim Reeves, Elvis, Perry Como, Boone, allemaal ouwetjes en ik kan er niets meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik wel. Ik kan er zelfs m'n schellak nog op spelen!![]()
wil je een platenspeler?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bofkont! Ik heb hier 2 verhuisdozen met platen van Jim Reeves, Elvis, Perry Como, Boone, allemaal ouwetjes en ik kan er niets mee![]()
wat is een schellak?
Van die mooie breekbare 78-toerenplaten...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bofkont! Ik heb hier 2 verhuisdozen met platen van Jim Reeves, Elvis, Perry Como, Boone, allemaal ouwetjes en ik kan er niets mee![]()
wat is een schellak?
Milan diende een protest in, omdat Barcelona coach Cruijff en basisspeler Ronald Koeman had. Het protest werd gehonoreerd en Blankenstein werd van de wedstrijd gehaald. Nu zou zoiets nooit meer kunnen, omdat bij iedere grote club spelers uit zestien verschillende landen spelen. Bij Barcelona en Arsenal speelde echter vorig seizoen geen Noor, daar had scheidsrechter Hauge misschien geluk mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
milan vond dat barca te veel nederlands was
Nee, het was in 1994. Toen was de moedige nicht nog kerngezond.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wegens dat overlijden? Of althans de aanloop daarheen; ziekte dus?
Oh weer wat geleerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Van die mooie breekbare 78-toerenplaten...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
volgens mij hebben we er nog 2......
je mag er wel 1 komen ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |