Ach, ik weet alleen dat hij lekker schijnt te zijn, maar ik heb geen idee wie het isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, de meeste vrouwen reageren wat enthousiaster op die naam dan jij doet trouwens..
BwennieBren +1
Is dit het derde een-tweetje trouwens??
ja ik ben nogal van zijn leeftijdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, de meeste vrouwen reageren wat enthousiaster op die naam dan jij doet trouwens..
BwennieBren +1
Is dit het derde een-tweetje trouwens??
Het ligt er aan hoe je de vraag opvat. Geen probleem verder. Ik ben geen SW-expert.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeker van je antwoord, Stanley? Ik wist het niet en ging even imdb'en. En daar staat toch echt een andere naam.
Dat ik je zo veel punten uitdeel het laatste uur..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja ik ben nogal van zijn leeftijd
Wat bedoel je met Is dit het derde een-tweetje
Sjezus, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:14 schreef ChrisJX het volgende:
Overigens gaan bus 3 en 4 naar de Burg. Fockema Andraeastraat.
De meel die ik aan de anderen stuurde is grotendeels ge-edit uit de mail die ik jou eerder verstuurde. Er staat niks nieuws in voor je. Wil je'm alsnog hebben?quote:
De koning uit Coming to Americaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat ik je zo veel punten uitdeel het laatste uur..
En.. ik vind ze allebei lekker..
[afbeelding]
[afbeelding]
oh datte, ja dat ik antwoord ook alleen op de vragen die jij steltquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat ik je zo veel punten uitdeel het laatste uur..
En.. ik vind ze allebei lekker..
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaarne. 't Is niet voor mij, 't is voor de statistieken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De meel die ik aan de anderen stuurde is grotendeels ge-edit uit de mail die ik jou eerder verstuurde. Er staat niks nieuws in voor je. Wil je'm alsnog hebben?
ja en die mag jij weer zetten met Sinterklaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Andrew Sisters - Bei mir bist du schoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |