Dat ik je zo veel punten uitdeel het laatste uur..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja ik ben nogal van zijn leeftijd
Wat bedoel je met Is dit het derde een-tweetje
Sjezus, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:14 schreef ChrisJX het volgende:
Overigens gaan bus 3 en 4 naar de Burg. Fockema Andraeastraat.
De meel die ik aan de anderen stuurde is grotendeels ge-edit uit de mail die ik jou eerder verstuurde. Er staat niks nieuws in voor je. Wil je'm alsnog hebben?quote:
De koning uit Coming to Americaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat ik je zo veel punten uitdeel het laatste uur..
En.. ik vind ze allebei lekker..
[afbeelding]
[afbeelding]
oh datte, ja dat ik antwoord ook alleen op de vragen die jij steltquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat ik je zo veel punten uitdeel het laatste uur..
En.. ik vind ze allebei lekker..
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaarne. 't Is niet voor mij, 't is voor de statistieken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De meel die ik aan de anderen stuurde is grotendeels ge-edit uit de mail die ik jou eerder verstuurde. Er staat niks nieuws in voor je. Wil je'm alsnog hebben?
ja en die mag jij weer zetten met Sinterklaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Andrew Sisters - Bei mir bist du schoen
Jazeker. Vind je me ook niet minder lief dan voorheen??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef Asmodian het volgende:
Is jouw mail inmiddels ook binnen, Stan?
Dat is wel zo hoor S_Cquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik dacht toch echt dat je David Prowse bedoelde... Die zat tenslotte in het DV-pak.
Nee joh, Mufasa!!quote:
Laan trouwens denk ik...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef Asmodian het volgende:
Sjezus, je hebt gelijk!- My God, that's embarassing... Goed dat je't even zegt, ik stuur direct een mailtje waarin ik dat zal herstellen
Dank je!
en da's maar goed ook want ik heb weer een puntquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook niet aan, maar was niet wat ik bedoelde.
Ja. Ofzo is een prima benadering van het probleemquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heet die gast Makal of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |