Ja, ik weet al iets meer. Maar dat is niet aan mij om dat mede te delen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb jij al wel meer info dan, Daffo??
Waarom mailt Asmo mij niet dan? Weet je daar ook meer van?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, ik weet al iets meer. Maar dat is niet aan mij om dat mede te delen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is van Wild Cherry. Ik zat wel helemaal mis eerst.
Nee. Ik weet enkel dat-ie een mail zou gaan opstellen om te versturen, daar er in de mail die hij mij heeft gestuurd wat dingen staan die beter niet op 't forum komen. Niets ten nadele van jou of wie dan ook, maar gewoon iets algemeens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Waarom mailt Asmo mij niet dan? Weet je daar ook meer van?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:40 schreef BwennieBren het volgende:
Barcelona
Ik vind het namelijk raar dat ik niets gehoord heb zo lang en dat hij mij niet terugmailt. Ik ben daar wat teleurgesteld over. Ik vind het nog wel leuk om te komen, maar ben niet meer zo enthousiast als ik was. Als er zaken spelen wil ik daar graag van weten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. Ik weet enkel dat-ie een mail zou gaan opstellen om te versturen, daar er in de mail die hij mij heeft gestuurd wat dingen staan die beter niet op 't forum komen. Niets ten nadele van jou of wie dan ook, maar gewoon iets algemeens.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef Allantois het volgende:
Den haag
Waarom? Ik snap m, en deze zin doe jij vast ook wel snappen snappen of zo iets dergelijks ongeveerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Excuses voor kromme zin.
Ik reken op een uitgebreid verslag!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen morgen, maar de niet-komers zullen t ongetwijfeld wel horen neem ik aan?
Zou wel leuk zijn jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen morgen, maar de niet-komers zullen t ongetwijfeld wel horen neem ik aan?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef BwennieBren het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
![]()
De vraag ging over een stad, niet over een dorp met een te hoge doping-meting.
Die komt ook niet toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh? Nou dan stuur ik wel een spionne om me op de hoogte te houden..
helemaal niet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Klinkt wel heel erg Motown...
"Die"? Heb ik een naam genoemd dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Die komt ook niet toch?
Ik ben gekke Henkie niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:48 schreef macondo het volgende:
[..]
"Die"? Heb ik een naam genoemd dan?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Carol King - I feel the earth move
wromnie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |