quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ken alleen de eerste, die is van Jacques Brel.
Wel een Belg, hence my first remarkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Brel zou ik geen taalpurist noemen, wel een romanticus..
Ben t wel met m eens in ieder gevalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:17 schreef BwennieBren het volgende:
"Nederlands is geen taal, dat is een verkoudheid"
Tis vast geen Nederlander tenzij t een taalpurist is
Hij rijdt niet sneller, maar hij trekt wat sneller op..quote:
Die smerige puntjes vormen een Nederlands aandoende smet op deze mooie naam, maar ok..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:23 schreef BwennieBren het volgende:
Zoë
Da's mooi! Doe je daar ook je krantenwijk mee trouwens?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Hij rijdt niet sneller, maar hij trekt wat sneller op..
Hoezoë? Is het zonder puntjes?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Die smerige puntjes vormen een Nederlands aandoende smet op deze mooie naam, maar ok..
BwennieBren +1
Nee, hij maakt een beetje teveel lawaai. Scooter-opgevoerd-door-pubers teveel lawaaiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:27 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Da's mooi! Doe je daar ook je krantenwijk mee trouwens?
Da's om omstanders te kunnen laten zeggen: "Zo hé, da's een lelijke baby!"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:23 schreef BwennieBren het volgende:
Zoë
Niets van aantrekken; ik deed mijn dubbele krantenwijk ook altijd met de brommer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee, hij maakt een beetje teveel lawaai. Scooter-opgevoerd-door-pubers teveel lawaaiHet valt nog wel mee, alleen worden mensen dan misschien wel wakker.
Ja. O en E vormen geen dubbelklank in het Engels.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hoezoë? Is het zonder puntjes?
Depends.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hey Daffo.. ben je fit?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niets van aantrekken; ik deed mijn dubbele krantenwijk ook altijd met de brommer.
Ja hoiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben je fit? = Voel je je goed? (met het oog op morgen en zo.. )
Goede instellingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:33 schreef geenaam het volgende:
[..]Ach, eenmaal per dag fietsen is ook wel gezond. Anders wordt ik veel te lui.
De titel is alvast goed, denk fruitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Play that funky music - ben de naam van de band vergeten
Tuurlijk datte. Zolang ik maar niet moet gaan voetballen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ben je fit? = Voel je je goed? (met het oog op morgen en zo.. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |