mensen als tong, yvonne en ik staan op de nominatie op opgegeten te wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die in bold hebben een aanvraag gedaan om een leven te kopen, maar zijn afgewezen.
Je hebt de Tags laten staan...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef Berkery het volgende:
Muziekfragment!
trivia_algemeen01.mp3
Ik wil weten:
Titel + uitvoerenden of
Titel + componist
...en waarvan je het zou moeten kennen
er zijn op fok eigenlijk maar 5 mensen die dat zouden kunnen (downloaden)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
er is toch zeker niet iemand die dat per persoon na zit te kijken en zit te typen?![]()
Hoe gaat dat?![]()
Ik sta ook in boldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die in bold hebben een aanvraag gedaan om een leven te kopen, maar zijn afgewezen.
Geinig, ik dacht dat alle info pleite was als je de id3-tag leeggooide. Weer wat geleerd.quote:
Neen, erg bekende naam hoor. Dat bandje iets minder.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
America uit West Side Story. Maar van wie? Al sla je me dood.
Rodgers & Hammerstein?
The Beatles?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo zou het je zo kunnen vertellen...
Nee, wie de muziek voor de musical West Side Story heeft geschreven...quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, wie de muziek voor de musical West Side Story heeft geschreven...
Ehquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:50 schreef Berkery het volgende:
Jemig, Daffodil31LE geeft een loepzuivere voorzet, de keeper is in geen velden of wegen te bekennen, maar niemand tikt hem in?
Moesten de tabaksbladeren nog worden geplukt, Bwennie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef BwennieBren het volgende:
Ben ik weer...
Das Bernstein iigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, wie de muziek voor de musical West Side Story heeft geschreven...
ik heb je gemaild en ga net wegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef BwennieBren het volgende:
Ben ik weer...
Kon t niet laten om ook allemaal snoei en vreten te halenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Moesten de tabaksbladeren nog worden geplukt, Bwennie?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb je gemaild en ga net weg
ja, doodmoe word ik ervanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hebben de neefjes je weer geplaagd?
dan kwak je ze er toch uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |