Met Robbie Coltrane!quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:00 schreef California het volgende:
Cracker
Inderdaad, kinderseries pwnen...en het zijn net zo goed seriesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:12 schreef SCH het volgende:
Mogen kids niet, staat niks over in de OP - de leukste tv series zijn de kinderseries
Omdat vanavond de Emmy Awards worden uitgereikt, kan ik meteen de parallel trekken met dit tournament.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Inderdaad, kinderseries pwnen...en het zijn net zo goed seriesDus waarom deze discriminatie?
Ik wil wel Benson nomineren. Dat wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wil Soap wel steunen, maar het is honderd jaar geleden en ik kan me er eigenlijk weinig of niets van herinneren.
Ik vraag me bv af hoe jij Pommetje Horlepiep gezien kunt hebben als je uit 1982 komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:23 schreef Troel het volgende:
Maar Mikes lijst klopt niet helemaal, ik heb Golden Girls al eerder genoemd, toen was het ook door een ander genoemd.
Hm, daar zeg je wat, ik ook niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wil Soap wel steunen, maar het is honderd jaar geleden en ik kan me er eigenlijk weinig of niets van herinneren.
nauwelijks mike, nauwelijks.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:01 schreef Mike het volgende:
We moeten er een beetje vaart in houden he? Het is niet alsof je dit weekend niet online geweest bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |