abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41804495
Ik draaide toen ik op de HAVO zat ook 24 uur per week, tijdens mn examens nog meer. Voor een examen, erna, bezorgde me wel lekker afleiding.
Maar Renesite, valt toch best mee met die uren? Vind alleen donderdag voor 2 uurtjes zo zonde, maar niks mis mee hoor, geen avonden en lekker veel geld. Moesten veel meer mensen doen! Dus laat ze maar zeuren...

Trouwens wel grappig dat de "goede" AH-ers wel hier te vinden zijn. En dat allemaal onbetaald en buiten werktijd.
Ik zei laatste tegen een collega dat ze hier eens moest kijken. Die keek me aan of ik wel helemaal goed bij mn hoofd was...
Zelfs de inet site van AH bekijken ze allemaal niet, terwijl die nu toch echt heel leuk is met die hamstertaal erop!
  donderdag 14 september 2006 @ 16:52:40 #277
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_41805349
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:27 schreef CryptoKnight het volgende:
Ik draaide toen ik op de HAVO zat ook 24 uur per week, tijdens mn examens nog meer. Voor een examen, erna, bezorgde me wel lekker afleiding.
Maar Renesite, valt toch best mee met die uren? Vind alleen donderdag voor 2 uurtjes zo zonde, maar niks mis mee hoor, geen avonden en lekker veel geld. Moesten veel meer mensen doen! Dus laat ze maar zeuren...

Trouwens wel grappig dat de "goede" AH-ers wel hier te vinden zijn. En dat allemaal onbetaald en buiten werktijd.
Ik zei laatste tegen een collega dat ze hier eens moest kijken. Die keek me aan of ik wel helemaal goed bij mn hoofd was...
Zelfs de inet site van AH bekijken ze allemaal niet, terwijl die nu toch echt heel leuk is met die hamstertaal erop!
Al die jonge gasten hebben geen blauw bloed.
pi_41806330
sommige mensen zijn echt zo naief hier
dat 'jeugd van tegenwoordig' gepraat
  donderdag 14 september 2006 @ 18:35:38 #279
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_41808150
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:47 schreef Tyskie2 het volgende:

Waar ik me ook nogal aan erger zijn die types die altijd zitten te zeuren als ze een kwartier of half uur langer moeten blijven. Maar een week later hoor je ze weer zeuren dat ze te weinig geld hebben.
PRECIES! Echt, wij hebben een groep mensen van onder de 16, die dus van 4-7 werken. Echt, het is 1 over 7 en je ziet een stofwolk door de winkel richting de deur naar de kantine+kluisjes
Ik hoorde dr 1 praten over dat ze ' tot half 8 moest blijven om haar troep op te ruimen '.
Echt, de hele avondploeg viel bijna om (wij hebben een paar maanden, door de verbouwing enzo, elke avond tot minstens 23:00 door moeten vullen, 2 uur langer dan de norm dus).

Gelukkig zijn er ook wat nieuwe mensen die wel willen werken . En HB krijgt bovendien vaak hulp van andere afdelingen.. Ik ben best wel heel erg dankbaar voor dat soort acties, die mensen worden niet genoeg gewaardeert (die dus HB helpen, en degene die veel werken zonder te mokken)
pi_41808251
Ik heb een contract van 48 uur, waarom heb ik iedere maand toch nou steeds het dubbelde aan uren dat ze me uitbetalen ?. Ja omdat ik zoveel extra werk, helaas heb ik een leidingevende die niet aardig wil wezen, sinds dien laat ik de telefoon ook over gaan. Als ik daar extra kom werken is de sfeer toch niet leuk, waarom zou ik nog komen denk ik dan. Klinkt erg lullig terwijl ik toch graag werk bij de AH maar zonder die leidingevende. Ook is het zo dat als ze me extra willen dat ik dan voor 2 uur daar naar toe moet om vervolgens paar uur later weer terug te komen om te werken, als ik dan vraag of ik het aan elkaar kan krijgen is het antwoord nee. Laat maar zitten dan he, voel me dan als slaaf behandeld worden soms dan.

Zijn er mensen die hier wat in kunnen vinden ?

Als ik dan naar een andere AH loopt of mensen uit me klas spreek (jaja er werken gewoon 4 mensen uit me klas bij de AH:p) dan hoor je ook gewoon dat de feer daar veel beter is dan bij mij.
  donderdag 14 september 2006 @ 18:54:59 #281
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_41808723
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:39 schreef Webgangster het volgende:
Ik heb een contract van 48 uur, waarom heb ik iedere maand toch nou steeds het dubbelde aan uren dat ze me uitbetalen ?. Ja omdat ik zoveel extra werk, helaas heb ik een leidingevende die niet aardig wil wezen, sinds dien laat ik de telefoon ook over gaan. Als ik daar extra kom werken is de sfeer toch niet leuk, waarom zou ik nog komen denk ik dan. Klinkt erg lullig terwijl ik toch graag werk bij de AH maar zonder die leidingevende. Ook is het zo dat als ze me extra willen dat ik dan voor 2 uur daar naar toe moet om vervolgens paar uur later weer terug te komen om te werken, als ik dan vraag of ik het aan elkaar kan krijgen is het antwoord nee. Laat maar zitten dan he, voel me dan als slaaf behandeld worden soms dan.

Als ik dan naar een andere AH loopt of mensen uit me klas spreek (jaja er werken gewoon 4 mensen uit me klas bij de AH:p) dan hoor je ook gewoon dat de feer daar veel beter is dan bij mij.
Dat heb ik ook een tijd gehad met m'n nieuwe leidinggevende. Vroeger was het zo onwijs gezellig, had mn hele vriendengroep in HB zitten (ja, onze groep van 20 kennen elkaar allemaal via de AH ), en een onwijs toffe baas die geweldig was. Totdat: ineens 17 mensen van m'n vriendengroep 1 voor 1 werden ontslagen of zelf weg gingen, en die leidinggevende ook. Als mensen me toen belden om extra te werken, liet ik de telefoon ook gewoon over gaan. Er was geen sfeer, geen leuke leidinggevende..

Gelukkig is het nu weer goed. Ook al heb ik nog maar welgeteld 4 mensen van m'n vriendengroep over die er nog werken. Dat kan komen doordat ik meer verantwoordelijkheid heb gekregen, maakt het werk net effe interessanter. Ook loop ik soms op de zuivel . Afwisseling werkt t beste bij mij
  donderdag 14 september 2006 @ 21:14:34 #282
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_41814369
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:52 schreef Renesite het volgende:

[..]

En als ik zeg.
"Och, 300/250 euro..." dan staan ze daar met de bek vol tanden
ik snap wel dat jij zoveel mag werken

als 17jarige en kwaliteitskracht zijnde verdien je echt geen drol. okeej tis wel geld maar jij draait er heel wat uurtjes voor!
  donderdag 14 september 2006 @ 21:21:54 #283
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_41814716
Nu je het zegt Morgen salaris! Hoop weer rond de 500 euro, zou wel weer effe lekker zijn
pi_41814948
morgen? nee joh
dat duurt nog zo 2 weken
  donderdag 14 september 2006 @ 21:30:46 #285
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_41815105
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:26 schreef Mip1988 het volgende:
morgen? nee joh
dat duurt nog zo 2 weken
Franchisor
  Moderator donderdag 14 september 2006 @ 21:38:39 #286
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41815461
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef -Sum- het volgende:

[..]

ik snap wel dat jij zoveel mag werken

als 17jarige en kwaliteitskracht zijnde verdien je echt geen drol. okeej tis wel geld maar jij draait er heel wat uurtjes voor!
4.30 per uur is toch echt al 1.20 meer als een 16 jarige..
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 14 september 2006 @ 21:38:52 #287
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41815475
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:30 schreef GotC het volgende:

[..]

Franchisor
Ik heulemoal blij
  donderdag 14 september 2006 @ 21:52:14 #288
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_41816101
Dat was lachen vanavond.

Eerst in m'n AH geweest; 6 kassa's open en overal stonden klanten te wachten. Lekker bezet dus.

Toen naar de Jumbo gelopen; die hadden gewoon GEEN klanten!

Foto als bewijs:

Ik ging het bijna zielig vinden voor ze.
Het leven is geen krentenbol.
  Moderator donderdag 14 september 2006 @ 21:54:17 #289
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41816214
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:52 schreef blrrrt het volgende:
Dat was lachen vanavond.

Eerst in m'n AH geweest; 6 kassa's open en overal stonden klanten te wachten. Lekker bezet dus.

Toen naar de Jumbo gelopen; die hadden gewoon GEEN klanten!

Foto als bewijs:
[afbeelding]

Ik ging het bijna zielig vinden voor ze.
Zaterdag bij ons.
9 kassa's open (allen) 2 op counter en 2 lossen.

3 mensen per rij, en veel in de winkel.
Ik moest karren halen.
Suup de boer, 4 kassa's, allemaal 1 klant
pi_41816381
Jah Edah hier ook. Donderdagmiddag.

Edah: 2 kassa's open, 1 klant IN TOTAAL, winkel verder leeg
AH: 6 kassa's open, overal rijen (zij het niet te lang), winkel bomvol.

Maarja, die Edah is bijna even groot, maar schijnt maar een KWART van onze omzet te draaien
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  donderdag 14 september 2006 @ 22:07:58 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_41816809
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik heulemoal blij
Sorry

Ik zit ook altijd helemaal van ' salaris!..oh nee ' als jullie salaris krijgen .
pi_41818089
Vraagje; is een van de medewerkers hier een VSK?

Moet dat namelijk dit jaar worden, en als dat zo is heb ik nog wel vragen namelijk
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 14 september 2006 @ 22:41:39 #293
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_41818129
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:40 schreef febster het volgende:
Vraagje; is een van de medewerkers hier een VSK?

Moet dat namelijk dit jaar worden, en als dat zo is heb ik nog wel vragen namelijk
Ik ben het niet, maar kom maar op met je vragen.
Het leven is geen krentenbol.
pi_41819368
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:39 schreef Webgangster het volgende:

praat met je leidinggevende als er niks uitkomt dan vraag je overplaatsing
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41819845
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:12 schreef Meki het volgende:

[..]

praat met je leidinggevende als er niks uitkomt dan vraag je overplaatsing
Heb ik gedaan, hij zei dat het aan mij lag.
Ik dacht zo, meen je dat nou ?
Waarom vind het hele filiaal nou dat het aan jouw ligt..
pi_41819956
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:24 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, hij zei dat het aan mij lag.
Ik dacht zo, meen je dat nou ?
Waarom vind het hele filiaal nou dat het aan jouw ligt..
bij ons neemt de sfeer ook steeds af
maar als ie dat het aan jou lag , dan had je moeten zeggen waaraan ligt het aan mij ?? wat heb ik nou misdaan en wat kan ik bij gaan leren
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41821495
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:27 schreef Meki het volgende:

[..]

bij ons neemt de sfeer ook steeds af
maar als ie dat het aan jou lag , dan had je moeten zeggen waaraan ligt het aan mij ?? wat heb ik nou misdaan en wat kan ik bij gaan leren
Het heeft meestal te maken dat hij vind dat ik niet doorwerk of dat ik sommige dingen te lang laat liggen, als hij zegt spiegelen dan hoor ik als een hondje de winkel in te gaan en te gaan spiegelen, meestal doe ik dit niet meteen aangezien ik altijd op het moment dat hij het vraagd bezig met met invoeren, afboeken en embalage of magazijn schoonmaken. En die dingen hoor ik tevens te doen als ik op het magazijn sta, dan hoor ik niet in de winkel even 5 min te spiegelen om vervolgens na die 5 min weer het magazijn te doen.

Of dan zijn er gasten bezig met koppen bouwen, dan moet ik dus alles op 1 kar zetten in plaats van 3 verschillende. Op het moment dat hij dat zegt moet het gedaan worden, nog geen 2 min later zegt hij het weer en dat gaat net zo lang door totdat ik het doe en weer terwijl ik bezig ben met andere dingen waarvan ik vind dat ik die eerst even moet afmaken want anders ben ik met 1 verschillende dingen bezig en dat kan nou ook niet de bedoeling wezen.

Of dan zegt hij, ja je had de winkel niet helemaal moeten vegen op zaterdag, enkel houdbaar, alleen door de weeks moet je de hele winkel doen. Week later ga ik dus zoals hij heeft gezegd, de winkel schoonmaken, enkel houdbaar natuurlijk, nee de hele winkel he zegt hij dan als hij ziet dat ik alleen houdbaar heb gedaan. Dan denk ik bij mezelf, waar ben je nou mee bezig heej, al deze dingen bij elkaar, en dit zijn er dan nog maar enkele van een hele lijst, vind ik hem niet als leidinggevende geschikt en behandeld hij mensen niet met respect maar als een hondje. Natuurlijk word je hier niet vrolijk van als je dit iedere keer hebt als hij er is, en tegenwoordig is hij er elke dag op vrijdag na. Vrijdag werk ik ook tegenwoordig dus eigenlijk is 1 dag waarop ik gewoon lekker kan werken en me ding kan doen zoals het hoort.

Jammer dat de enquete die je krijgt voor je VM is (teminste dat zeggen ze bij ons, ik vraag me af of dat wel zo is, want waarom zou ik een enquete invullen voor iemand die ik 1 keer per week eens door de gangen van het filiaal zie lopen en me af en toe is vraagd of ik zijn rooster wil opvullen.) want ze moeten je echte direct leidinggevende doen aangezien je daar iedere keer mee te maken hebt. En desnoods gewoon de naam invullen van degene waar het over gaat en niet vaag lopen doen over leidinggevende. Ik lever liever 3 enquetes in waarop ik duidelijk meld dat die persoon gewoon niet door de haak kan dan 1'je die heel vaag is en waar waarschijnlijk ook niks mee word gedaan.
pi_41825037
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:41 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Ik ben het niet, maar kom maar op met je vragen.
Nou ja het zijn meer algemene vragen, maar ik ben benieuwd naar je antwoorden.

Wat vind jij de voor en nadelen van de VSK functie?
Waar, vind jij, moet een goede VSK aan voldoen?
Hoe manage je (meestal) (ook in mijn geval) een groep vrouwen van tussen de 16 en de 50, zonder dat het een groot wespennest wordt?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_41826720
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Vertel is wat meer...

Ik zit er namelijk tegenover op school, heb de hele dag naar het laden en lossen terrein gekeken van die AH, geen 1 vrachtwagen gezien gewoon
ROC Midden Nederland, ICT.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_41826757
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:16 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Hier sluit ik me geheel bij aan. Ik loop dagelijks de Houdbaar restanten en zie dan gewoon dat er gewoon hele collies in de restanten zitten waarvan het vak leeg is. En 9 van de 10 jonge werknemers zijn onbeschoft tegen de klanten
Vorige week, nieuwe van houdbaar komt mij wat vragen want er was een klant met een vraag over zuivel. Ik help klant. Jongen vna houdbaar stond mee te luisteren. Klant loopt weg, ik kijk naar die collega en zeg: "Dat was een klant, een klant spreek je aan met U en niet met JE. Wel zo netjes."
Hij:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')