Alles mee gezegdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:20 schreef Vinno het volgende:
KANKER NOU EENS EEN EIND OP, KUTKNEUS!
Heb wel een tijdje geholpen met oprichten, maar na het laatste coma geval is het contact een beetje verwaterd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:22 schreef descendent1 het volgende:
Vraagje mensen: Bestaat die FOK knokploeg nu echt?
Waarom ik dat vraag?
I support youquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:29 schreef Razor21 het volgende:
Smerige gore herpeslijer krijgt toch een nekschot....![]()
Sterf aan die gore stervende hoerende kankerkachel van je![]()
Ban voor het leven![]()
Ik denk dat we wel een goed motief hebben voor een reunie..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heb wel een tijdje geholpen met oprichten, maar na het laatste coma geval is het contact een beetje verwaterd.
oftewel optyfen !!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:20 schreef Vinno het volgende:
KANKER NOU EENS EEN EIND OP, KUTKNEUS!
Was het maar wat, dan hadden we wat, dan konden we het delen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:32 schreef MikeyMo het volgende:
jaja het is wat
Ik heb nog pek, veren en brandende fakkels. Heeft iemand nog een bushokje voorradig?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:34 schreef Zwaffel het volgende:
heeft iemand het adres van de TS? Ik heb nog pizza's en schuttingen
moet dat nu.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:34 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
Met die lelijke grafharzes van je zie dat je ringbaartje![]()
![]()
![]()
Ik gun jou een he-le lange lijdensweg. Liefst niet fataal, maar mag wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:20 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |