Ik snap dus echt niet waarom ze haar BH aan heeft...ze doucht toch ook naakt????quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:09 schreef scanman01 het volgende:
LOL.. die had ik ook net gemaakt
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB250818.jpg]afbeelding][/URL]
Persoonlijk vin dik de zonnebank leuker dan die spelletjes.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:09 schreef Tamaartje het volgende:
Je was me net voor
Wel grappig dat jij met de zonnebank bent..
Want ik wilde iets met spelletjes doen
Ja geweldig en zo gaat dat aan een stuk doorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:10 schreef the_hunter het volgende:
Tis een vrouw: Oh bart de Graaf haha
Dat kanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:10 schreef frankium het volgende:
[..]
Persoonlijk vin dik de zonnebank leuker dan die spelletjes.....
Maar op TV sprak ze Nederlands net als Aladin whahahahahha moet niet gekker worden ditquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Iemand denkt dat Pipi Langkous Nederlands is en dood is
Astrid Lindgren is wel dood ja, maar Inger niet
Nee man, de zusjes doen mee aan de spelletjes. Echt fantastischquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:10 schreef frankium het volgende:
[..]
Persoonlijk vin dik de zonnebank leuker dan die spelletjes.....
Dirty mindquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:12 schreef bunnyma het volgende:
Ik verstond "piemel" was het plumeau.![]()
Dat moet haast wel. Ze doen het wel goed danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:13 schreef BBoon het volgende:
zussen : wat is een plumeau
Zouden zij als opdracht hebben zich zo dom mogelijk voor te doen in het huis
Opdracht geslaagd zou ik zeggen hahahahquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:13 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Ze doen het wel goed dan
Wat deed hij bij Marlies?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:16 schreef frankium het volgende:
zie tijn!
Ja ze zei alleen geen kut maar "trut"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:18 schreef Marrije het volgende:
WAT zegt zon zusje nou? Ik ga dadelijk met die kut het water in want ik moet zooo nodig!
Verstond ik dat goed?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja ze zei alleen geen kut maar "trut"
Nou.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:18 schreef Scope het volgende:
Ik vind dat een lelijke bikini van Marcia.
K vind m wel leukquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:18 schreef Scope het volgende:
Ik vind dat een lelijke bikini van Marcia.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:21 schreef scanman01 het volgende:
"Je kunt het wel als ontspanning zien, maar zo wordt het niet gebruikt"
Iemand: "Oh, de douchekop"
Tijn is het huis uitgeslopen vannacht en heeft dat ding gejatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:21 schreef rubstar het volgende:
hoe komen ze aan die zonnebank?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:22 schreef Zody het volgende:
"Dat flaconnetje om in je poes te spuiten"draag me aub weg.... manmanman
Heerlijk die zusjes!!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:22 schreef Zody het volgende:
Ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:22 schreef Zody het volgende:
geweldig. Dat hou je echt wel 100 dagen vol om naar die 2 te luisterenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:24 schreef bunnyma het volgende:
Zusje wilde graag het verschil weten tussen een "ding" en een gebruiksvoorwerp.![]()
duhuh dat hadden wijnog niet opgemerkt E10 whahahahaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:30 schreef intoyou het volgende:
semih: hetrogeen of homogeen?
etienne: hallo we zitten in het BB huis hoor, we zijn niet allemaal zo slim hier
dat was rikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:31 schreef MadMaster het volgende:
Iemand: Homogeen... O, ik dacht dat dat voor homo's was....![]()
Ik type het gelijk in toen ik het hoorde, was meer voor de rest van de meelezers hierquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:33 schreef BBoon het volgende:
ja zody je had hem goed
ze heeft een heel mooi figuurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:37 schreef frankium het volgende:
Zij is echt lekker van achter!
Beter dan van voren jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:37 schreef frankium het volgende:
Zij is echt lekker van achter!
Nou ik wist het anders ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef intoyou het volgende:
semih is de enige die naar school is geweest volgens mij. das toch erg als je niet weet wat homogeen en hetrogeen is.
en hij legde het nieteens goed uit, beetje klok en klepel verhaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef intoyou het volgende:
semih is de enige die naar school is geweest volgens mij. das toch erg als je niet weet wat homogeen en hetrogeen is.
ehh heterogeen is verschillend en homogeen is identiek, ff kort door de bochtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou ik wist het anders ook niet![]()
Daar kan je toch wel sexenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:40 schreef Tamaartje het volgende:
Naaktstrand
-- oh het was 65+ beurs--
zat ik ook al te denken Ik hoef die 2 dooie niet te zien hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:43 schreef rubstar het volgende:
ahh BB terug naar het raad spelletje kom op
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:43 schreef Scope het volgende:
Ja fuk. Nou weten we het niet doordat BB weer zo tactloos overschakelt naar Opoe en Omoe.
was te verwachtenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef frankium het volgende:
voila
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/016463.html
kijken of mensen nu ook opeens GeenStijl gaan beschuldigen van te snel conclusies trekken en dergelijke..quote:
Geenstijl trekt nooit te snel conclusies....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:53 schreef rubstar het volgende:
[..]
kijken of mensen nu ook opeens GeenStijl gaan beschuldigen van te snel conclusies trekken en dergelijke..![]()
Ik hou me altijd vast aan de uitdrukking: "If it looks like shit and smells like shit.... it probably IS shit !"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:53 schreef rubstar het volgende:
[..]
kijken of mensen nu ook opeens GeenStijl gaan beschuldigen van te snel conclusies trekken en dergelijke..![]()
ik wist dat die reactie zou komenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:54 schreef Zody het volgende:
[..]
Geenstijl trekt nooit te snel conclusies....![]()
Nou toppie hoor, vooral het commentaar:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef frankium het volgende:
voila
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/016463.html
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:55 schreef intoyou het volgende:
[..]
Nou toppie hoor, vooral het commentaar:
"Trouwens, wie kijkt er eigenlijk naar BB? Dan ben je toch knap kansleaus!"
Ik vind het iig sterk overtrokken en zeker een demonisering van deze gewone Nederlandse jongen idd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:53 schreef rubstar het volgende:
[..]
Wie nou precies wie demoniseert is discutabel in dit geval.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vind het iig sterk overtrokken en zeker een demonisering van deze gewone Nederlandse jongen idd.
Dan ben je net te laatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef Canisfire het volgende:
Bah Edward onder de zonnebank.
Marcia wil ik er onder zien
Die is net geweestquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef Canisfire het volgende:
Bah Edward onder de zonnebank.
Marcia wil ik er onder zien
Ja...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:57 schreef Zody het volgende:
Had iemand dit al gezien?
--
24: # Favoriete film:
american history X
--
Ik vind typisch Nederlands.. mierenneukerij ten top.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie nou precies wie demoniseert is discutabel in dit geval.
daar is al breed over gediscussieerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:57 schreef Zody het volgende:
--
american history X
--
Dat is ook mijn favoriete film dus?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:57 schreef Zody het volgende:
--
american history X
--
Excuses danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:58 schreef intoyou het volgende:
[..]
daar is al breed over gediscussieerd
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vind typisch Nederlands.. mierenneukerij ten top.
Nee in de COS niet nee, maar in zijn eigen topic wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:00 schreef Zody het volgende:
[..]
Excuses danKwam vanmorgen in de discussie niet meer naar voren iig
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:04 schreef Zody het volgende:
Den Haag geen stadsrechten?
Zou tof zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:06 schreef Kinga het volgende:
Misschien een fatsoenlijke deur naar de tuin aant plaatsen..schuifdeur ofzo
Nee, raar eigenlijk, wikipedia heeft het wel over een bijzondere regeling.quote:
quote:Den Haag is een bijzonder geval, soms wordt deze stad beschouwd als het grootste dorp van Europa, omdat officieel nooit stadsrecht is gegeven. Helemaal correct is dat niet want Den Haag kreeg stadsrechten in 1806 (Lodewijk Napoleon), bekrachtigd in 1810 (Napoleon Bonaparte) (hoewel deze feitelijk symbolisch zijn). Maar ook daarvoor kreeg Den Haag bijzondere rechten, die het wel degelijk tot een stad maakten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsrechten#Den_Haag
Tis saai iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:06 schreef Kinga het volgende:
Iedereen ligt bijna te pitten...pfff
Nou, laten we zeggen vanaf 10.30 ofzo? Om even over 10 ging de haan en moesten ze tempo maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Hoe lang mogen ze al niet in de kamer? Wat zijn ze aan het doen, verbouwing ofzo
Ja een beetje praten over plassen.quote:
Een van de zusjes rekend dat precies uit, best knapquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, laten we zeggen vanaf 10.30 ofzo? Om even over 10 ging de haan en moesten ze tempo maken.
Dus, zo'n 3 1/2 uur zitten ze er.
En waarom geven ze dan juist nu die zonnebank??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:06 schreef Kinga het volgende:
Misschien een fatsoenlijke deur naar de tuin aant plaatsen..schuifdeur ofzo
als voorbereiding?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom geven ze dan juist nu die zonnebank??
Geen idee, tis me een raadsel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom geven ze dan juist nu die zonnebank??
quote:
Dan gaan we gewoon even terug in de tijd:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:17 schreef Canisfire het volgende:
Ik snap de functie van die zonnebank ook niet.
Ik heb er persoonlijk ook niets mee daar niet van maar voor de kijker is het ook niet leuk.
Want wat zie ik nu een kale man van 45 die er uitziet als 60 met zijn ogen dicht onder een blauwe tl lamp.
Dat snap ik ook nog net ja... Maar waarom zou dat nu nodig zijn als ze zometeen naar buiten mogen. Daar gaat het dus om.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor de vitamine-D aanmaak misschien? (geen idee of dat ook kan voor zonnebanklicht)
Waarom denk je dat ze naar buiten mogen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog net ja... Maar waarom zou dat nu nodig zijn als ze zometeen naar buiten mogen. Daar gaat het dus om.
Leuk ding die zonnebankquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:19 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon even terug in de tijd:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/PS0026 copy.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/PS0027 copy.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/PS0028 copy.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/PS0029 copy.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/PS0030 copy.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Lol... daar ging de vraag om. Er zijn mensen die denken dat ze nu niet in de kamer mogen (al uren niet) omdat ze met de buitendeur bezig zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:21 schreef Debbus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze naar buiten mogen?
áls ze naar buiten mogen. als ik bb was zou ik daar nog wat langer mee wachten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog net ja... Maar waarom zou dat nu nodig zijn als ze zometeen naar buiten mogen. Daar gaat het dus om.
Daarom dacht ik dus te kunnen concluderen dat ze NIET naar buiten mogen, want anders zou die zonnebank nu behoorlijk nutteloos zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
áls ze naar buiten mogen. als ik bb was zou ik daar nog wat langer mee wachten.
Ik denk dat ze op hun vroegst in de live-uitzending naar buiten mogen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... daar ging de vraag om. Er zijn mensen die denken dat ze nu niet in de kamer mogen (al uren niet) omdat ze met de buitendeur bezig zijn.
ah zo. Maar dit is BB, niks is logisch. Ze kunnen met die bewoners doen wat ze willen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom dacht ik dus te kunnen concluderen dat ze NIET naar buiten mogen, want anders zou die zonnebank nu behoorlijk nutteloos zijn.
waarom zingen ze niet gewoon :quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef intoyou het volgende:
waarom zingen ze niet gewoon: vandaag zijn wij, de bewoners van big brother?
ja zou het ....sensatie...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:26 schreef Canisfire het volgende:
Dit liedje gaat nog op ruzie uitloppen let op,
Stuk of wat lettergrepen teveel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef intoyou het volgende:
waarom zingen ze niet gewoon: vandaag zijn wij, de bewoners van big brother?
aaaah, dat had ik niet gezien. bedankt he.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Voor de twee fans die hij nog heeft
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB250843.jpg]afbeelding][/URL]
spuitelfquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Janine: Ik ben heus geen excuus negerin...
WEL!!!!
Zou kunnen ja. Ik snap er geen reet van, maar zou kunnen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef Canisfire het volgende:
Als die rik trouwens niet genomineerd wordt heeft het niets met positive discriminatie te maken.
Hij zit gewoon goed in de groep.
Alle vrouwen vinden hem in iedergeval helemaal geweldig zo lijkt het.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ik snap er geen reet van, maar zou kunnen.
Hij is ook heel erg redelijk tegen alle bewoners. Gewoon een aardige gozer die niet zo met het spel bezig is, lijkt het. Itt Echtbert, Marcia, Semmi, Micheline.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef Canisfire het volgende:
Als die rik trouwens niet genomineerd wordt heeft het niets met positive discriminatie te maken.
Hij zit gewoon goed in de groep.
Waarom zouden ze een sanctie moeten krijgenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:31 schreef PoseidonVS het volgende:
Zouden ze misschien bij wijze van sanctie al het eten weer weghalen?
Dat zou best wel een stunt zijn.
Geen idee, kan me ook niet schelen, de commotie die volgt zou alleen al geweldig zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:34 schreef Debbus het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een sanctie moeten krijgen![]()
O ja, voor dat zingen
voor het praten wie ze allemaal gaan nominerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:34 schreef Debbus het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een sanctie moeten krijgen![]()
O ja, voor dat zingen
Dat mocht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:35 schreef intoyou het volgende:
[..]
voor het praten wie ze allemaal gaan nomineren
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB250844.jpg]afbeelding][/URL]
Ik krijg er hele erge jeuk van (en geen positieve jeuk). Sorry, maar kan er niets aan doenquote:
Heb ik niets over gehoord eerlijk gezegd. Misschien dat iemand anders dat weet.quote:
Echt niet, die word niet genomineerd hoor.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:40 schreef Canisfire het volgende:
Jeroen komt los. Jammer dat hij er als eerste uit vliegt voor dat wij hem echt hebben gezien.
Is het gejat door BB?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:42 schreef puntoortje het volgende:
ha ha ...geen wc papier meer!!!
Dat zal dan wel het familie-geheim zijn...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:42 schreef Canisfire het volgende:
Wat was dat trouwens dat Rik en Tein als eninge partners niet samen slapen.
Betekend dat dus dat vader en dochter ook samen een bed delen ?![]()
Dat gaat niet op internet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:.. De racistische site van Etienne is afgesloten/ verwijderd
ik heb geen idee maar dat zei egbert net...zou wel een goeie zijnquote:
Ik vind het nu nog al eng worden ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:43 schreef Debbus het volgende:
[..]
Dat zal dan wel het familie-geheim zijn...
Ze riepen net dat tampons en wc-papier gratis waren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef intoyou het volgende:
hebben ze geen wc papier besteld dan? haha, ze hebben een probleem. lachen.
Milica kan inderdaad ook heel dom kijken ja. Maar dat heeft ook wel weer iets liefsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:47 schreef Scope het volgende:
Hahaha... de zusjes zijn dom. Maar soms zie je Milica kijken en dan denk je 'wat gáát er om in dat hoofdje!'
ohw, das jammer. geen harde BB dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:46 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ze riepen net dat tampons en wc-papier gratis waren.
Zal wel iets met hygiene te maken hebben.
Gister toen Tein Samir en Michelene alle drie in het bubbelbad zaten vroeg Michelene aan Tein maar jullie zijn ook het enige koppen dat apart slaapt he. Waarop Tein volmondig ja zei.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef the_hunter het volgende:
Ik dacht dat Egbert en Marcia ook ieder apart sliepen...
En toch dacht ik dat Egbert en Marcia ook apart sliepen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gister toen Tein Samir en Michelene alle drie in het bubbelbad zaten vroeg Michelene aan Tein maar jullie zijn ook het enige koppen dat apart slaapt he. Waarop Tein volmondig ja zei.
De anderen slapen allemaal op dezelfde kamer als hun "maatje"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gister toen Tein Samir en Michelene alle drie in het bubbelbad zaten vroeg Michelene aan Tein maar jullie zijn ook het enige koppen dat apart slaapt he. Waarop Tein volmondig ja zei.
Waarschijnlijk weet Tijn wat Rik `s nachts allemaal uitvoerd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De anderen slapen allemaal op dezelfde kamer als hun "maatje"
Rik en Tijn slapen allebei op een andere kamer
Doe je dat de hele tijd expres, dat Tein?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |