Denk je dat ps2 fans geen PS3 gaan kopen omdat ze nu 1 jaar langer voetbal op hun PS2 gaan spelen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nu de PS3 uit gaat komen zullen alle gamers zonder Xbox 360 serieus gaan overwegen om een next-gen console aan te schaffen, omdat er vergelijkingsmateriaal is. Aangezien Europa nogal veel voetballiefhebbers telt en de PS3 geen enkele voetbalgame heeft en de Xbox 360 zowel PES 6 als FIFA 07 heeft, kun je toch wel concluderen dat Microsoft een enorme troef in handen heeft.
OF jij hebt een dikke titanium plaat voor je tronie.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, misschien zijn jullie gewoon elitaire azijnpissers
Dan denk ik dat je het aantal FIFA/PES fans heel erg onderschat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk je dat ps2 fans geen PS3 gaan kopen omdat ze nu 1 jaar langer voetbal op hun PS2 gaan spelen?
We zullen zien... IMO maakt het geen reet uit.
Overwegen? Ik zou hem meteen kopenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zou alleen al voor een exclusieve PES6 een console overwegen.
Dat denk ik ook. Als hij PS3 exclusive zou zijn, wellicht foetsie XBOX360quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je het aantal FIFA/PES fans heel erg onderschat.
Ik zou alleen al voor een exclusieve PES6 een console overwegen. Ik had overigens ook een PS2 en geen Xbox... en zie nu eens
Nu het andersom is ben ik benieuwd hoeveel PS fans naar de X360 overstappen. En dan heb je ook nog eens andere grote titels voor de Xbox 360 die al op de markt zijn (Gears of War enzo) en het prijsverschil van 200 euro... MS is goed bezig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als hij PS3 exclusive zou zijn, wellicht foetsie XBOX360
Alleen Sony's first-party footie, maar die is erg matig zo leert het verleden ons.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef Diablos79 het volgende:
Ik koop wel gewoon PES7 op de PS3.. (waarschijnlijk niet want ik vind voetbal niet echt boeiend). MS heeft dat wel mooi geregeld maar denk toch niet dat het veel verkopen van de PS3 zal wegnemen. Het is nu niet zo dat er op de PS3 geen voetbal spellen zullen komen.
Misschien iets als een Sensible Soccer ofzo. Die is ook weer terug aan het komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen Sony's first-party footie, maar die is erg matig zo leert het verleden ons.
Mja, PES en FIFA zijn de enige die tellen eigenlijk. Er zijn wel ndere uitgevers geweest die probeerden een goede footie op de markt te zetten, maar die zijn allemaal mislukt in hun poging.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef Diablos79 het volgende:
Ik koop wel gewoon PES7 op de PS3.. (waarschijnlijk niet want ik vind voetbal niet echt boeiend). MS heeft dat wel mooi geregeld maar denk toch niet dat het veel verkopen van de PS3 zal wegnemen. Het is nu niet zo dat er op de PS3 geen voetbal spellen zullen komen.
Och, hoeft van mij niet. De 360 is voor mij de onbetwiste winnaar tot nu toe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef Niek. het volgende:
Denk dat het een leuke consoles war word
Sony gaat wel winnen, maar ik denk veel minder dik dan de vorige generatie. Vanaf de volgende generatie wordt het pas echt interessantquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef Niek. het volgende:
Denk dat het een leuke consoles war word
Dat zeker. Als Sony niet zo'n voorsprong had gehad dan was MS misschien wel de grotere geweest nu.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Och, hoeft van mij niet. De 360 is voor mij de onbetwiste winnaar tot nu toe.
Ze hebben toch This Is Football? Zuigspel trouwens, maar goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dan is het wel een belangrijke troef voor MS. Al zal Sony ongetwijfeld met een eigen voetbal spel komen.
Ik vraag me sterk af of sony gaat winnen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sony gaat wel winnen, maar ik denk veel minder dik dan de vorige generatie. Vanaf de volgende generatie wordt het pas echt interessant
Tsja, we kunnen wel moeilijk gaan doen hier, maar hoe de PU tot zijn oordeel komt kan me geen kutklote interesseren, meer dan het cijfer lees ik toch niet in dat blad. En als dat cijfer mijn vermoedens bevestigt dan is het goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
OF jij hebt een dikke titanium plaat voor je tronie.....
100 euro prijsverschil hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef devv05 het volgende:
Nu het andersom is ben ik benieuwd hoeveel PS fans naar de X360 overstappen. En dan heb je ook nog eens andere grote titels voor de Xbox 360 die al op de markt zijn (Gears of War enzo) en het prijsverschil van 200 euro... MS is goed bezig.
Dat kanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:53 schreef Niek. het volgende:
Ik vraag me sterk af of sony gaat winnen.
PS3 heeft grotere developer support, meer exclusieve games en gratis online (of het goed wordt is een tweede, maar gratis is een aanzienlijk voordeel)quote:360 heeft top games en exclusiviteit en erg goeie online mogelijkheden
Origineel, ach. Ik denk dat ze het meer gaan hebben van het gunstige prijspunt en de hype die ze meekrijgen van de DS. De controller wordt overschat als verkoopargument voor de mainstream imho.quote:wii is origineel + nieuwe doelgroep
Iets wat geldt voor elk van de drie imhoquote:sony heeft veel fans + goede games
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze hebben toch This Is Football? Zuigspel trouwens, maar goed.
Verder ben ik het eens met BMH. Dit zet weinig tot geen zoden aan de dijk. Footiegames worden in dit land en veel andere Europese landen op de PS2 of PC gespeeld. En wie heeft nu niet 1 van die 2?
gamerankings vind ik zonder twijfel de beste bron als je wilt weten of een spel goed is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, we kunnen wel moeilijk gaan doen hier, maar hoe de PU tot zijn oordeel komt kan me geen kutklote interesseren, meer dan het cijfer lees ik toch niet in dat blad. En als dat cijfer mijn vermoedens bevestigt dan is het goed.
En over het algemeen is dat het geval, zeker als ik de game daarna door gamerankings.com heen haal.
Nee, ik kan nog wel een paar spijkerbommen met als gevolg titanium platen in mijn bakkes doorstaan.
Na een jaar zijn ook FIFA en PES op de PS3.. Dus zolang voordeel heeft MS er niet van. En er zijn genoeg andere games waar mensen een PS3 voor kopen. Ik denk dat er meer mensen voor spellen zoals MGS4, FF13, Heavenly Sword, GT, God of War, Tekken, enz een PS3 kopen dan voor FIFA of PES.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen Sony's first-party footie, maar die is erg matig zo leert het verleden ons.
GTA IV en de nieuwere Mario's zijn daarentegen niet te krijgen op die platforms.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:59 schreef devv05 het volgende:
Wat een bullshitZo kun je elk argument weg wegwuiven. Final Fantasy is er ook op de PS2. Ah, GTA ook. Mario heb je ook op de NES.
Je vergeet de killer-app bij launch Diablos79, Resistance: Fall of Man gaat het goed doen, daar ben ik vrij zeker vanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Na een jaar zijn ook FIFA en PES op de PS3.. Dus zolang voordeel heeft MS er niet van. En er zijn genoeg andere games waar mensen een PS3 voor kopen. Ik denk dat er meer mensen voor spellen zoals MGS4, FF13, Heavenly Sword, GT, God of War, Tekken, enz een PS3 kopen dan voor FIFA of PES.
Weet ik, maar zo zal de gemiddelde consument het niet zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:59 schreef Retuobak het volgende:
100 euro prijsverschil hoor
Premium 360 biedt niks aan extra's wat de 'core' PS3 niet heeft.
Qua exclusieve games valt het nog heel erg tegen en die developer support, tja dat is ook maar afwachten. Voorlopig heeft de Xbox 360 veel meer games en dat is een stuk belangrijker. Bij de Xbox 360 kun je ook gratis online (Zilver abbo) en wat je zegt, eerst maar eens afwachten waar Sony mee op de proppen komt. MS heeft een ijzersterk netwerk staann, Sony tot op heden helemaal niets.quote:PS3 heeft grotere developer support, meer exclusieve games en gratis online (of het goed wordt is een tweede, maar gratis is een aanzienlijk voordeel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |