Maar als je Tymoschuk nog wil halen kan je geen spits meer halen als je maar 9,5 miljoen hebt te besteden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nelvand en Tymoschuk samen is toch niet betalen voor die 9,5 miljoen.
wie weetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef michaelmulder1985 het volgende:
Wel jammer dat chelsea tevez niet wilt stallen bij feyenoord, leek me wel een mooie speler voor feyenoord als hij zou willen komen.
Lijkt me erg lastig. Hij zou nu toch verhuurd worden aan zo'n club in Frankrijk? Ik denk dat ie liever daar speelt. Maar goed, je kan het altijd proberen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef michaelmulder1985 het volgende:
Wel jammer dat chelsea tevez niet wilt stallen bij feyenoord, leek me wel een mooie speler voor feyenoord als hij zou willen komen.
ja mijn voorkeurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:40 schreef Ricky_ het volgende:
We gaan in ieder geval ergens heen, dat is zeker. De TT is meer wat er gehoopt wordt volgens mij.
wat TS hoopt dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:40 schreef Ricky_ het volgende:
We gaan in ieder geval ergens heen, dat is zeker. De TT is meer wat er gehoopt wordt volgens mij.
Denk niet dat hij komt nu ze Tiendali gehaald hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:35 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Maar als je Tymoschuk nog wil halen kan je geen spits meer halen als je maar 9,5 miljoen hebt te besteden.
Rennes ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:42 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig. Hij zou nu toch verhuurd worden aan zo'n club in Frankrijk? Ik denk dat ie liever daar speelt. Maar goed, je kan het altijd proberen.
Dat heb je fout kerel de franse competitie is van een beduidend hoger niveau dan de Nederlandse.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:55 schreef michaelmulder1985 het volgende:
[..]
Rennes ja.
Maar ik zou toch denken dat nederlandse competitie iets beter is dan de franse?![]()
Maar ja best jammer, ik had verwacht na de transfer kalou dat chelsea misschien wel wat zou stallen bij feyenoord.
Ik hoop maar dat we er nu wel doorheen komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |