Ik steun je!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:45 schreef R-Tech het volgende:
Ik denk dat ik maar een klaag topic ga openen over dit topic..![]()
Waar blijven de updates![]()
Kom op VD, typen kreng![]()
![]()
daar zeg je me wat ik ga het effe na kijken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:37 schreef CasB het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar had VD niet die teambuildings-cursus () deze week?
quote:Okee, het verhaal. Het heeft een beetje vertraging opgelopen wegens problemen elders, en ik moet af en toe ook nog een stukje werken
quote:O ja, het teambuldingsweekend is trouwens ook bekend! Het wordt een weekendje expeditie Robinson in de Ardennen. Je weet wel, kampvuurtje maken, bruggetje over een riviertje bouwen, vlotvaren, mountainbiken, struikschijten enz. Ik hoop dat Diane en Sjaak zich ook inschrijven
jij bent lief zegquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:54 schreef A_L_N_F het volgende:
of misschien zijn ze er achter gekomen dat hij onder werktijd fokt en nu dus is ontslagen en zelfmoord heeft gepleegd
ja idd ook daar kan hij best wel een update gevenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:39 schreef R-Tech het volgende:
Ik hoorde dat ze in het ziekenhuis ook Wireless internet hebben dus een laptop erbij en typen kreng
Doordeweeks wel dan?quote:Op zondag 3 september 2006 11:29 schreef Dibbl het volgende:
wacht nou eerst even de maandag af mensen
op zondags doen ambtenaren namelijk niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |