Iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef Dementor het volgende:
Wie?
quote:Geruchten dat de dochter van Raffaëla en haar vriend Paul 'Beautiful' heet, kon het management niet bevestigen. Raffaëla zal over een week met meer details naar buiten treden.
Als dat echt zo zou zijn vind ik dat bijzonder zielig zeg!quote:
Dat vraagt beautiful (die baby) zich vast later ook af als ie geroepen wordquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef Dementor het volgende:
Wie?
quote:Trouwens knap van haar dat ze Engelse woorden kan!!
Waarom niet Schön of Mooi?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:01 schreef Toeps het volgende:
Die vriend heeft verklaard dat het niet klopt, maar wel in de buurt zit. Dus misschien heet het kind wel Belle, of gewoon Beau (Bo).
Oke gedaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Google eens op phonetisch please
En daarna op fonetisch
Yep, dat klopt! Ze had dan ook een olifantendracht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:47 schreef Ricky_ het volgende:
Idols was toch voor het laatst in 2004?
Het is volgens mij een halfbloedjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:37 schreef brood_korst het volgende:
hoe kan een zwart kind nou mooi zijn![]()
wat een kankermongool bij jij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:37 schreef brood_korst het volgende:
hoe kan een zwart kind nou mooi zijn![]()
beautiful
o my tosti![]()
Rot op kut negerquote:Op zondag 27 augustus 2006 05:21 schreef TheGame101 het volgende:
[..]
wat een kankermongool bij jij.![]()
waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:51 schreef Tommeke het volgende:
Nou zag ik op TV dat die domme koe bevallen is, opzich al erg nieuws dat haar genen verder verspreid worden maarja...
Nu schijnt ze haar kindje "Beautiful" genoemd te hebben![]()
Wtf jong gare! Zo noem je je kind toch niet![]()
Teminste dat heb ik gehoord dat ze beau heetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:01 schreef Toeps het volgende:
Die vriend heeft verklaard dat het niet klopt, maar wel in de buurt zit. Dus misschien heet het kind wel Belle, of gewoon Beau (Bo).
Jij beheerst je moeder taal anders ook niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn vind ik dat bijzonder zielig zeg!
Dat doe je je kind toch niet aan?
Trouwens knap van haar dat ze Engelse woorden kan!! Ik dacht dat ze die songteksten voor haar altijd fonetisch opschreven![]()
Lekker wijf idd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:53 schreef Ivatje het volgende:
[afbeelding]
Raffaela is toch een mooie donkere meid?![]()
Lekker boeiend, zal wel komen omdat ik uit het noorden komquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij beheerst je moeder taal anders ook niet.
Ga een cursus werkwoordenvervoegen volgen.
Het is KENT; dat ze Engelse woorden KENT
Wat 'n grafkopquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:53 schreef Ivatje het volgende:
[afbeelding]
Raffaela is toch een mooie donkere meid?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |