Kan ik gelijk een vis vakantie houden..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:04 schreef Bananenman het volgende:
Wie gaan er naar Noorwegen??? Ik denk erover...
Nog erger...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:12 schreef Sethje het volgende:
Ja erik ze spelen in het stadion van Lillestrom omdat IK Start een alkmaarderhout hok heeft
Zelf twijfel ik nog, maar prijzen vallen in principe nog best mee, ook nog wat mensen omlullen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:10 schreef PLAE@ het volgende:
we hebben toch een club uit Kristiansand geloot![]()
ik me al helemaal verdiepen in de prijzen van dat veerpond enzo. Maar je kan dus gewoon vliegen voor 120 euro ofzo. want ze spelen vlakbij oslo?
Hotelletje van 40 euro en je bent totaal voor een redelijke prijs klaar
Nu nog ff andere mensen porren. Noorwegen ben ik nog nooit geweest.
Nou, mensen die naar kopenhagen zijn geweest hebben al aardig wat betaald. Ik wacht liever tot de groepsfase, geen zin in nog een keer dat Scandinavie en het is me gewoon te duur voor zo'n tegenstander.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zelf twijfel ik nog, maar prijzen vallen in principe nog best mee, ook nog wat mensen omlullen.
14 en 28 sept.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke dagen spelen we?
Twee keer op donderdag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke dagen spelen we?
Ga daar maar eens de kroeg in, dan kom je er wel achterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
maar prijzen vallen in principe nog best mee, ook nog wat mensen omlullen.
Ja maar wij 2 gaan toch wel he!? Gewoon om een breed front te vormen ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:22 schreef PLAE@ het volgende:
haha let op 1 iemand daar op t forum heeft geroepen dat ie zaterdag niet gaat. Nu gaat meteen niemand meer (meesten snappen wel wat ik bedoel neem ik aan)
Ik ga uiteraard cultuur opsnuiven. Dat doe je maar deels in de kroegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga daar maar eens de kroeg in, dan kom je er wel achter![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja maar wij 2 gaan toch wel he!? Gewoon om een breed front te vormen ?![]()
Cultuur of eehhhehhe?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ga uiteraard cultuur opsnuiven. Dat doe je maar deels in de kroeg![]()
Ligt niet alleen aan de bekendheid, ook gewoon een onzin-actie dit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien moet de AFCA Supportersclub eerst een beetje bekendheid kweken om daarna actie te kunnen voeren, nu is er inderdaad maar weinig animo voor zaterdag. Of zou het door het slechte weer komen?
Aldus voetbalcentraalquote:Volgens verschillende geruchten zou Bolton Wanderers interesse hebben in Markus Rosenberg. De aanvaller van Ajax zou al een persoonlijk akkoord hebben bereikt met de Engelse club. Het is echter nog de vraag of de club uit Amsterdam akkoord gaat met een transfer van de Zweed.
Door het aantrekken van Klaas Jan Huntelaar is de spits tweede keuze bij Ajax. Daarnaast heeft Rosenberg ook nog concurentie voor een positie op de flanken. Naast goaltjesdief Huntelaar heeft de Amsterdamse club ook nog Angelos Charisteas, Edgar Manucharyan, Kenneth Perez, Mauro Damian Rosales, Nicolae Mitea, Ryan Babel en Tom de Mul voor in de aanval.
Ik wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:59 schreef Trancelocator het volgende:
Echt nog nooit van dat Start gehoord, maar ik ga maar niet lopen roepen dat we daar wel makkelijk van zullen winnen.
Zou mooi zijn, ongeveer die opbrengsten kunnen het mislopen van de CL wel dekken,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:10 schreef Snake_NL het volgende:
'Bolton en Rosenberg hebben een akkoord'
[..]
Aldus voetbalcentraal![]()
Rot eens opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:10 schreef Snake_NL het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je er meer dan 4 miljoen voor krijgt als je 'm aan zo'n clubje verpatst.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, ongeveer die opbrengsten kunnen het mislopen van de CL wel dekken,![]()
Rosenberg weg nowayquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:10 schreef Snake_NL het volgende:
[..]
Stom geschreven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:10 schreef Snake_NL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |