Jetske slaapt sinds 2 dagen in een slaapzak. Ze heeft er geen problemen mee. Wel merk ik dat ze wat koude handen heeft maar volgens mij komt dat gewoon doordat het wat kouder is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik las in dit topic over babyslaapzakken, vanaf wanneer gebruik je die eigenlijk voor je kleine babytje? Toch niet meteen of wel?
Van die opmerkingen kom je niet af zolang Sara nog naar het CB gaat, ze zijn gewoon gehaaid op onsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:11 schreef Fuente het volgende:
Wat een gedoe met dat CB zeg, dit deden ze dus bij Sara ook constant. Zeggen dat ze minder moest, want ze was aan de zware kant, en manlief en ik zijn ook niet bepaald dun
Ik heb dus gewoon altijd mijn eigen gevoel gevolg. Natuurlijk ga je je kind niet overvoeren met weet ik veel hoeveel flessen melk, en natuurlijk prop je 'm niet helemaal vol, maar een fles extra kan echt geen kwaad.
Ik zou zeggen, volg je eigen gevoel daarin, als Max niet tevreden is met minder, dan heeft hij waarschijnlijk behoefte aan meer.
Met Sara is het (met extra fles) helemaal goedgekomen, die zit tegenwoordig met haar gewicht nog maar net op de middellijn.
Maxim duimt nog steeds, ik maak me er (nog) niet druk om. hij doet het alleen om in slaap te vallen en als hij komt kroelen bij me.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:59 schreef Belana het volgende:
wij hebben ook een duimelotje
Ben bang dat ie liever zijn duim heeft dan zijn speen...
Het heeft voor- en nadelen he... hoe gaan anderen daarmee om?
Wat ook kan helpen is een washand aan een puntje nat maken en in de vriezer leggen, dan haar de washand geven met het puntje in haar mond. Kan ze daar lekker op knabbelen als het een beetje bevroren is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:59 schreef Vicky het volgende:
Pff Amber heeft echt onwijs last van haar tandjes. Gisteravond er ze wakker en het was brullen. Niets hielp. Zetpilletje gegeven, bijtring (hard en zacht), drinken, dentinox, ijsje... ze bleef brullen. En maar tegen haar mondje slaan. Uiteindelijk had ze eindelijk wat gevonden waar ze lekker in kon bijten en toen was het weer over.
Bevroren broodkorst gaan we hier proberen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef Lois het volgende:
Vicky weet je wat ook erg lekker is om op te bijten bij doorkomende tandjes? Een bevroren broodkorstje! Echt een wondermiddel was dat hier altijd.
Ah, dan zal dat vast de reden zijn. En ze zit ook veel aan haar oortjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:38 schreef Lois het volgende:
Ja hoor Ingrid, kindjes gaan vaak wat slechter slapen met tandjes krijgen. Het is echt gemeen pijnlijk denk ik, en ook hun oortjes kunnen pijn gaan doen.
ik had het net ook weer.. Ik heb van die kokertjes waar snoertjes doorheen lopen. Een van die kokertjes zit op het laminaat naast de keuken. Onze keuken staat op een verhoging en Amber staat daar elke keer aan. En ze zit dus steeds aan dat kokertje met dat snoertje. Trekt ze dat snoertje steeds uit de vloer.. Ik zei dus ook duidelijk Nee Amber, dat mag niet. Kijkt ze me aan, gaat ze staan lachen... En gewoon hard staan giechelen.. hihi en probeer dan idd maar eens serieus te blijven..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:09 schreef Jelief het volgende:
Emma begint idd ook nee of dat mag niet te begrijpen. Al vind ze het ook wel heel leuk als ik nee zeg, ze gaat dan al lachend nee schudden. En soms schud ze al nee als ze iets doet waarvan ze door heeft dat het niet mag, erg grappig en best moeilijk om dan serieus te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |