Juistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:56 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Mss gaat hij expres naar de sauna om te pimpen met zn lul
NOOOOOquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:12 schreef Mickey98 het volgende:
[url= De]http://www.sizesurvey.com/result.html]De feiten[/url]
Ook 'n goed'navondquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:14 schreef Jajong het volgende:
slindenau is een latente poot. 100%
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef Broodje.kaas het volgende:
Ja, ik had het ook gezien!![]()
ik = vrouw
mijn antwoord is: nee.
Straks komt ie dr via mn neus weer uit![]()
Is u een liliputter misschienquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef Broodje.kaas het volgende:
Ja, ik had het ook gezien!![]()
ik = vrouw
mijn antwoord is: nee.
Straks komt ie dr via mn neus weer uit![]()
ik kan je vertellen dat sommige vrouwen inderdaad de maat 21cm niet kwijd kunnen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:12 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik kan je vertellen dat sommige vrouwen inderdaad de maat 21cm niet kwijd kunnen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:12 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik zou geen 34,5 cm willen hebben. Wat ik trouwens wel vreemd vond was dat er ook man bij was die 21,5 cm heeft, en veel vrouwen hadden daar ook problemen mee maar hij heeft nu een vriendin die dat wel goed aan kan. Snap ik niet. Hoewel 21,5 best fors is (veel groter dan dat van de gemmiddelde man) moet een vrouw 21,5 cm toch wel kunnen hebben?
De reclame over het programma vond ik al redelijk smakeloos, zat namelijk te eten en het waren ook nog eens lelijke mannen. Heb gelijk doorgezapt. Pff.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:52 schreef Molluck het volgende:
Ik heb hem na de eerste 20 seconden afgezet, echt disgusting om te zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |