Tuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mag ik deze toevoegen aan het archief?
Hier net een felle bui geweest en het regent nog steeds, 24.3mm momenteel in 24 uur, en er zit nog een hele pluk aan te komen!
[afbeelding]
Okequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:02 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar moet je niet de grote versie hebben?
Je zit net te zuidelijk. Er is een klein actief buitje onderweg van Hoek v Holland richting Rotterdam, verwachte aankomsttijd 0:30quote:
Dan ben ik nog lang wakkerquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je zit net te zuidelijk. Er is een klein actief buitje onderweg van Hoek v Holland richting Rotterdam, verwachte aankomsttijd 0:30
Morgen beter joh![]()
netjes toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:05 schreef Prowl het volgende:
Midden Limburg; een heldere donkere hemel met veel sterren, geen wolkje aan de lucht en toch bliksemflitsen richting het westen zien
10 minuten te vroegquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je zit net te zuidelijk. Er is een klein actief buitje onderweg van Hoek v Holland richting Rotterdam, verwachte aankomsttijd 0:30
Morgen beter joh![]()
Het gaat nu anders beestachtig tekeer! Hoosbuien en flinke donderslagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:21 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
10 minuten te vroeg![]()
Die onweersbui is nu al in Rotterdam![]()
Al gaat het niet zo hard, wat flitsen en donders, niet heel heftig.
Dat is dus het gerommel wat ik in de verte hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:45 schreef Christine het volgende:
Mooie foto's Marjan!.
Hier in Utrecht is het nu droog en het is eventjes rustig, op de radarbeelden te zien. Fijn, dan kan ik zo op de fiets de stad in.
Edit: Oh, te vroeg gejuicht. Er komt een fantastisch mooie onweerswolk over. En het is ineens heel dreigend buiten. Vogeltjes zoeken dekking, het waait... mooi, zo vlak voor de storm.
Wrijf 't er maar in. Hier nog maar weinig CB's te zien; te bewolkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:53 schreef MosPos het volgende:
Nu mijn broer in Den Bosch zit zou ik de foto's hier moeten maken![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |