[/quote]quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:54 schreef Coraatje het volgende:
quote]Op vrijdag 25 augustus 2006 02:49 schreef Felixje het volgende:
[..]
wel eens een onderzoek laten doen naar het functioneren van je schildklier ?
die kan hyper zijn...
lol alle testen gehad alles is super oke .het hoort schijnbaar bij me,heb zelfs die viese fitness drankjes geprobeerd ,maar zelfs dat werkt niet
FF op button nieuwe topic drukkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:54 schreef -Myrt- het volgende:
ja ik wou wel doen maar wist niet psies hoe je zooon topic liet verder gaan haha
Sandy viel ook totaal niet op en won BB3... dus dat is geen argument.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:54 schreef BB6kijker het volgende:
Hummie gaat Janine er echt niet uit doen. Bovendien zullen denk ik ook echt meer mensen vóór die trut stemmen dan voor zo'n achtergrondtype als Jeroen.
Toch geloof ik dat niet. Janine is voor Hummie toch een godsgeschenk? Zo labiel zie je ze niet vaak. Je gooit toch niet meteen zo iemand eruit?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sandy viel ook totaal niet op en won BB3... dus dat is geen argument.
En Hummie bepaalt nog altijd niet de uitslag, maar de bellers. En ja, daar geloof ik wel degelijk in. Ze manipuleert tussenstanden enzo, maar ze heeft er niets aan om mensen erin te houden die het publiek eruit wil.
Nou Tanja lag er ook uit, zodra de baby eruit gepoept was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:58 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat niet. Janine is voor Hummie toch een godsgeschenk? Zo labiel zie je ze niet vaak. Je gooit toch niet meteen zo iemand eruit?
Denk dat ze balletjes nog nie ingedaald zijn, daarom praat ie zo raar en hoor jij hem liever niet,...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:57 schreef -Myrt- het volgende:
hij is irritant weet niet why maaar hoor uhm gewoon liever niet
Dat was gisternacht ook al zo, met z'n pa.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:57 schreef Coraatje het volgende:
sabrina zit wel hoog bij etienne
We hebben veel van dat soort types gehad. Coos en Pascal waren ook geweldig voor het programma, maar vlogen er snel uit. Zo zijn er echt heel veel voorbeelden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:58 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat niet. Janine is voor Hummie toch een godsgeschenk? Zo labiel zie je ze niet vaak. Je gooit toch niet meteen zo iemand eruit?
Dat bevestigt juist zijn opmerkingen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:59 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nou Tanja lag er ook uit, zodra de baby eruit gepoept was.
Ja, een handje over de rug friemel relatie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toen zei hij zelfs dat ze wat hadden....
27 jaar en E10 19 jaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:00 schreef -Myrt- het volgende:
hoe oud is sabrine ook alk weer>hij is veel te jong voor haar
Dat is het beste bewijs dat er gemanipuleerd wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:59 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nou Tanja lag er ook uit, zodra de baby eruit gepoept was.
Het valt deze keer best mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister nu 1 minuut naar Janine en word al gek. Dan kan ze wel interessant zijn, maar ze zorgt er wel voor dat ik de streams niet kan aanhoren. Ik weet niet of dat dan de bedoeling is
Dat denk ik dan weer niet. In het begin durfde niemand Tanja te nomineren. Later werd ze een keer genomineerd, maar toen wilden de kijkers ook gewoon de bevalling meemaken. Plus het feit dat ze op tv lang niet zo negatief overkwam als op de streams. Dat laatste is dan trouwens wél manipulatie te noemen ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is het beste bewijs dat er gemanipuleerd wordt.![]()
Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Plus het feit dat ze op tv lang niet zo negatief overkwam als op de streams. Dat laatste is dan trouwens wél manipulatie te noemen ja.
Gohquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:06 schreef Felixje het volgende:
Tijn : Dingen komen vaker bij mij veel rotter uit m'n bek dan dat ik bedoel.
Eentje die eerst klein is, maar in stijve toestand enorme proporties aanneemt.quote:
jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:10 schreef BorTheWolf het volgende:
Iemand net het gesprek gehoord van milica en marlies ?
sbs 5 toch en volgens mij was ie slap 27 cmquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had vandaag een docu gezien over 's werelds grootste penis die was slap 20 cm en stijf 38 cm
rtl 5 nee slap 20 cm want hij hield de meetlat er naast..lolquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:13 schreef Felixje het volgende:
[..]
sbs 5 toch en volgens mij was ie slap 27 cm![]()
Myrt je kijkt nu toch naar de grootste l*l ongeveer 1.80 hij heet E10quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:12 schreef -Myrt- het volgende:
danm ik wou kijken maaar had t gemist!!!!!
herhaling?
hehe![]()
Wordt het niet eens tijd voor een andere provider????quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:13 schreef APK het volgende:
Ik kan momenteel geen streams bekijken.
Is er echt niets vermeldenswaardigs voor de streamverslagen?
Janine zit op 2 streams en die kan ik echt niet aanhorenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:13 schreef APK het volgende:
danm heb echt wat gemist hahahaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
rtl 5 nee slap 20 cm want hij hield de meetlat er naast..lol
Goie keuze dat Chello !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:13 schreef APK het volgende:
ooeeeew raaaauuurwquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:14 schreef Felixje het volgende:
[..]
Myrt je kijkt nu toch naar de grootste l*l ongeveer 1.80 hij heet E10![]()
hehe dies flauwquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:17 schreef ThaSandman het volgende:
Met zo'n lul kun je beter geen sex bedrijven met een zwangere vrouw. Dan pleeg je al incest voordat je kind geboren is.
Als het morgen niet opgelost wordt wel ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:15 schreef ThaSandman het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een andere provider????
Ik denk dat niemand behoefte voelt het gelal van e10 te gaan streamen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Als het morgen niet opgelost wordt wel ja.
En wordt het ook niet eens tijd om een streamverslag te schrijven?
Ik denk dat er weinig mensen zijn die tijd hebben om dit allemaal na te lezen, terwijl ik wel het gevoel heb -door dit topic- dat er dingen aan de hand zijn die vermeldenswaardig zijn.
Ik zal het ff proberen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Als het morgen niet opgelost wordt wel ja.
En wordt het ook niet eens tijd om een streamverslag te schrijven?
Ik denk dat er weinig mensen zijn die tijd hebben om dit allemaal na te lezen, terwijl ik wel het gevoel heb -door dit topic- dat er dingen aan de hand zijn die vermeldenswaardig zijn.
Ik lees dat er gedronken wordt en dat er gesprekken zijn.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:21 schreef -Myrt- het volgende:
nja vermeldings waardigg???
Nah, dus dan heb je wat te doen morgen Annie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees dat er gedronken wordt en dat er gesprekken zijn.....
Een aantal dingen zijn niet terug te vinden in de streamverslagen.
mee eens. ! in het begin dacht ik Sjaanine eruit maar ik ben 100% omgeturnedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:32 schreef -Myrt- het volgende:
egbert is zooooooo irritant
dat nog net niet maar egbert is gewoon echt gemeen achtig iedereen peilen enz heel erg met t spel bezigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:34 schreef Felixje het volgende:
[..]
mee eens. ! in het begin dacht ik Sjaanine eruit maar ik ben 100% omgeturned
ja krijg dara ook de kriebels vanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:36 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
dat nog net niet maar egbert is gewoon echt gemeen achtig iedereen peilen enz heel erg met t spel bezig
ook televisie shot op stream 1 geweest. ( Ik ben vergeten hoe ik plaatjes kan cappen en posten ) maar dat komt wel weer .quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:36 schreef -Myrt- het volgende:
er word nu gezegd ver 5 uu kraait de haan
nu net.. toen ze het zeiden.quote:
Vanmorgen kwamen ze ook pas om 11:30 uur uit bed, dus dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:36 schreef Jammie het volgende:
Over 5 uur kraait de haan. Naar bed dus.
1 minuutje geleden ongeveer! zat net met mn capture programmatje te testen dus was triggerhappyquote:
iedereen is daar met het spel bezigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:36 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
dat nog net niet maar egbert is gewoon echt gemeen achtig iedereen peilen enz heel erg met t spel bezig
jah hoor alles oke ,met jou ook?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:42 schreef BBscanner het volgende:
[..]
1 minuutje geleden ongeveer! zat net met mn capture programmatje te testen dus was triggerhappy![]()
Leuk je ook weer te zien in de nacht! Alles goed?
O, je bent er nog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanmorgen kwamen ze ook pas om 11:30 uur uit bed, dus dat zal wel meevallen.
edit: ik zie nu die capture pas
lol het word gesustquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:45 schreef Dropkick het volgende:
En Janine valt binnen!
Jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
O, je bent er nog.
Waarom drinken zre niet meer????
Laat hopelijk de de ruzie beginnen.
Ik moet zo naar bed.
Ik heb helemaal geen streams meer aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:47 schreef Felixje het volgende:
scanman let op stream 4 Micheline plaatjes om te cappen
niet slimquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen streams meer aan
Er is niet eens een babbelmoment geweestquote:
met bronvermeldingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:50 schreef ThaSandman het volgende:
Zo ik heb allemaal stukjes van jullie gejat om een streamverslag te maken.
Ja prima, wilde dit jaar eigenlijk BB overslaan, maar ja het blijft toch intressant om die dwazen te volgen! Moet nog erg wennen aan de namen maar de personen & stemmen vallen mee dit jaar (in tegenstelling tot Chantal en Nathalie). Vorig jaar afgehaakt toen Rob er voor de 2e keer niet werd uitgestemd toen had ik het echt gehad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah hoor alles oke ,met jou ook?
Nee een algemene dankbetuigingquote:
Van jou heb ik ook wat genomen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:51 schreef -Myrt- het volgende:
alsje
haha niet dat t persee van mij was ma toch
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:54 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nee een algemene dankbetuiging. Eigenlijk waren jullie gewoon te lui om het zelf te doen en heb ik het maar gedaan
.
ik weet niet wat ik van deze bb moet vinden ,ik vind hem tot nu toe saai,en heb niet het idee dat er nog wat gaat gebeuren (hoeeerefeest enz) ik vind ze echt allemaal netjes bijna burgelijk.dat terwijl ze bijvoorbeeld met het douchen en zo weer veel vrijer zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja prima, wilde dit jaar eigenlijk BB overslaan, maar ja het blijft toch intressant om die dwazen te volgen! Moet nog erg wennen aan de namen maar de personen & stemmen vallen mee dit jaar (in tegenstelling tot Chantal en Nathalie). Vorig jaar afgehaakt toen Rob er voor de 2e keer niet werd uitgestemd toen had ik het echt gehad.![]()
Ik ben er ook bang voor. Moet er niet aan denken dat geen van de meiden een keer losgaat (daar moeten we het toch meestal van hebben).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik van deze bb moet vinden ,ik vind hem tot nu toe saai,en heb niet het idee dat er nog wat gaat gebeuren (hoeeerefeest enz) ik vind ze echt allemaal netjes bijna burgelijk
Die moeten er dus snel uitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:58 schreef -Myrt- het volgende:
komt omdat papas en mamas erbij zijn
Tsja, de top is er af.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:03 schreef -Myrt- het volgende:
tis saai nu...
Nou laat die 2 Marcel en Hilde er maar in en Etienne eruitquote:
Waardoor?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:05 schreef -Myrt- het volgende:
maar twijfel nog haha
ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:07 schreef -Myrt- het volgende:
geen flauw id... hahahaha omdak de bewoners ook nog neit slapen?? weetniet misschien tich nog leuk ff te kijken
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:08 schreef -Myrt- het volgende:
danm tis laat de spelfouten sluipen er in
Dat klopt toch. Er zijn nog veel mogelijkheden over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:04 schreef ted142 het volgende:
Wat een bep zeg die Micheline,
Zegt ze eerst ik stem niet op iemand uit deze kamer,
En net zegt ze weer, ik doe nog geen harde uitspraken....
sorry ik hou me daar bewust vanaf omdat ik vorig jaar zo aangevallen werd over me typ gebrekquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:11 schreef ThaSandman het volgende:
Jongens jullie moeten wel de streamverslagen aanvullen. Ik heb er nu een half uur over gedaan om 1 fatsoenlijk streamverslag te maken uit korte stukjes. Ik weet zeker dat ik nog een hoop leuke dingen ben vergeten. In de tussentijd heb ik ook niet gekeken.![]()
Bevestigd dit bericht!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:24 schreef Dropkick het volgende:
Ja het hoge woord is eruit!Hilde zegt ik heb helemaal geen hekel aan alochtonen waarop E10 zegt maar ik wel en aan homo's en toen geluid weg
das dan wel weer raar ,als ze niet willen dat er over gesproken word ,moeten ze er ook geen een inzeten he en zeker niet samen met een homo en aan aloochtoon(hoe je dat ook schrijft!)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:23 schreef ThaSandman het volgende:
En hoppa geluid weg door Big Brother.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:24 schreef Dropkick het volgende:
Ja het hoge woord is eruit!Hilde zegt ik heb helemaal geen hekel aan alochtonen waarop E10 zegt maar ik wel en aan homo's en toen geluid weg
Ik wou homo zeggen, maar je was me voorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:25 schreef Coraatje het volgende:
[..]
das dan wel weer raar ,als ze niet willen dat er over gesproken word ,moeten ze er ook geen een inzeten he en zeker niet samen met een homo en aan aloochtoon(hoe je dat ook schrijft!)
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:29 schreef Felixje het volgende:
heeft iemand dit moment van het geluid dat gestopt wordt en de cams die weggedraaid worden ook op harde Schijf vastgelegd ? Direct na de uitspraak van e10 dat ie een hekel heeft aan Homo's en allochtonen .
bb kieharder dan ooit,dan moeten ze dit ook durven uitzenden ,oke er zullen mensen het mee eens zijn en ook die het er niet mee eens zijn maar dat weet je als je BEWUST deze mensen bij elkaar zet ,en ze moeten dit geweten hebben ,want als de normale mens al zoveel info over deze mensen dan moeten ze bij de screaning helemaal iets hebben kunnen vinden,al krijg is steeds meer het gevoel dat men bijna geewn achtergrond info over de bewoners zoekt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:28 schreef BB-King het volgende:
Werd het net spannend, flikken ze dit !!!!!!!!!!!!![]()
Denk toch dat het ergens ander om gingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:30 schreef henk.jansen het volgende:
Ik denk dat de stemafspraken een beetje teveel werden (woeps geluid weg)
Yep, dat was het precies!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:30 schreef Dropkick het volgende:
Er werd letterlijk gezegd door E10:Van tevoren zei ik tegen mn pa: wedden dat er een allochtoon en homo erin zitten,en ja hoor we komen hier binnen en een allochtoon en een homo!Waarop Hilde zegt:Allochtonen vind ik niet zo erg waarop E10 zegt maar ik wel en het geluid en stream werd weggedraaid.
Okquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:33 schreef Felixje het volgende:
Sandman ik heb je streamverslag bevestigd.
Zit Marcel bij de Klux Klux Clan... we zien het morgen bij Big Brother.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:33 schreef ThaSandman het volgende:
Dit wordt sensatie. Is dat misschien het familiegeheim? Pa en zoon zijn racisten.
Die laatste zin heb ik niet gehoord, ik dacht dat ze het er niet meer over hadden toen het geluid terug was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:33 schreef BorTheWolf het volgende:
edit
Lijkt me ook dat het opzettelijk is gedaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:30 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en ze moeten dit geweten hebben ,want als de normale mens al zoveel info over deze mensen dan moeten ze bij de screaning helemaal iets hebben kunnen vinden,
Het ging heel kort over moslims.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die laatste zin heb ik niet gehoord, ik dacht dat ze het er niet meer over hadden toen het geluid terug was.
Ik ziet het en heb niet al de tijd het geluid aan staanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Denk toch dat het ergens ander om ging![]()
morgen staat het in de krant..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat het opzettelijk is gedaan.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ziet het en heb niet al de tijd het geluid aan staan![]()
Ik kennelijk ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:36 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het ging heel kort over moslims.
Op m'n woord. Heb een headset op en heb het zeker gehoord.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die laatste zin heb ik niet gehoord, ik dacht dat ze het er niet meer over hadden toen het geluid terug was.
Etienne gaat morgen vertellen wie er gaat koken en wie er gaan bestellen, verder moeten er niemand wat zeggen.quote:
ik heb het ook niet gehoord helaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:39 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Op m'n woord. Heb een headset op en heb het zeker gehoord.
Done !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:42 schreef ThaSandman het volgende:
Iedereen die het heeft gehoord kan het bevestigen in dit topic E10 als racist. Wie heeft het meegekregen op de streams?.
dit wordt stormloop topic! ook voor de media !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:42 schreef ThaSandman het volgende:
Iedereen die het heeft gehoord kan het bevestigen in dit topic E10 als racist. Wie heeft het meegekregen op de streams?.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:49 schreef BB-King het volgende:
M'n god... Eggbert zonder shirt aan is er bij komen zitten.
E10 mag Eggbert trouwens wel... het is toch een skinhead.![]()
Heb je al een mailtje gestuurd naar Talpa ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:50 schreef Felixje het volgende:
[..]
dit wordt stormloop topic! ook voor de media !
![]()
![]()
mediawatchers.nl misschien ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Ben benieuwd of ze het op andere forums ook hebben mee gekregen,
ik weet niet of je namen van alle forums mag noemen maar ik ben er nu op een en ook daar word het vermeld in een streamverslag,sorry verkeerd gelezen daar staat een iets subtielere versie:[i]Etienne kan het heel goed uitleggen :quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Ben benieuwd of ze het op andere forums ook hebben mee gekregen,
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik wet niet of je namen van alle forums mag noemen maar ik ben er nu op een en ok daar word het vermeld in een streamverslag
Ik was vergeten dat er meerdere BB forums waren. Die hebben het natuurlijk ook meegekregenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik weet niet of je namen van alle forums mag noemen maar ik ben er nu op een en ook daar word het vermeld in een streamverslag,sorry verkeerd gelezen daar staat een iets subtielere versie:[i]Etienne kan het heel goed uitleggen :
"Let wel, ik heb helemaal niets tegen allochtonen, maar toen Semih binnenkwam, wat het meteen van zus-en-zo.... Als we nu Semih eruit-stemmen, is Micheline ook nergens meer. Omgekeerd, als we Micheline eruit-stemmen, dan wordt Semih nog veel erger."
Onmiddelijk werd door de regie alle 4 streams op slot gezet, nog wel beeld van een afstand maar geen geluid meer.[/i]
Primeur voor FOK Forum dus .. Denk wel dat dit nieuws wordtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nope niet in de stream verslagen die zijn al afgelopen om 3 uur daar
Nee inderdaad, als hij bij kwam vragen hoe hij naar de Blaak moest reizen stuurde ik hem via Vlaardingen vanaf de Capelse brug (zoekplaatje)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:58 schreef ThaSandman het volgende:
Die Etienne kan na BB niet meer over straat waarschijnlijk.
die krijgen we wel vol ,moet gewoonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:01 schreef ThaSandman het volgende:
Nog 31 berichtjes en we hebben een nieuwe naam voor de COS. Dat is lekker wakker worden voor degene die het niet hebben meegekregen.
Ik geef hier een rondje : Dat we dit moment hebben mogen meemaken!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:01 schreef ThaSandman het volgende:
Nog 31 berichtjes en we hebben een nieuwe naam voor de COS. Dat is lekker wakker worden voor degene die het niet hebben meegekregen.
Thanxquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:02 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ik geef hier een rondje : Dat we dit moment hebben mogen meemaken!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:02 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ik geef hier een rondje : Dat we dit moment hebben mogen meemaken!
![]()
![]()
niet slimquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:02 schreef BorTheWolf het volgende:
bij mediawatchers.nl slapen ze.
Jij hebt er al een klaar staan zekerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die krijgen we wel vol ,moet gewoon
nee ik val hier nog onder de newbies aan dat soort dingen waag ik me allemaal nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt er al een klaar staan zeker![]()
Alleen als hij gezopen heeft zeker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:05 schreef Felixje het volgende:
e10 zegt: dat ie wel iemand is die zegt wat hij vindt....Hilde raadt hem aan tactisch te blijven .. maar dat kan al niet meer
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:07 schreef henk.jansen het volgende:
Dumb and Dumber worden wakker voor de warme melk.
Hoe maken we dat warm?
ze hebben toch een koe in die tuin staan verser en warmer kan bijna nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:07 schreef henk.jansen het volgende:
Dumb and Dumber worden wakker voor de warme melk.
Hoe maken we dat warm?
is die echt of fake ?quote:
100% echt, kijk alleen al naar de datum van het aangemaakte profiel. Of denk je dat de "cast" van BB6 al een paar jaar achter de schermen bekend is en dat het derhalve allemaal in scene is gezet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |