Een stiffy of een Jaap Stam ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:25 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb weleens gezien dat een walvis een stiffy had.
Euh wie bedoel je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
ik snap niet dat kerels haar willen....
Idioot, die kerels willen haar helemaal niet. Ze houden niet voor niets hun zwembroek aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
vind t maar een lange lat... niks aantrekkelijks aan..
mja ben geen kerel dus zalt wel niet weten
Ik wel, maar vind er ook niks aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
ja reageeerde op post over janine... maar toen ik eenmaal had gepost waren er al weer 5 berichten eeerder...quote:
Ik vind Janine niet lelijk en ze heeft echt wel een modellook (al is ze daar eigenlijk te oud voor) en ik denk dat het wel leuk is om met Janine uit te gaan, simpele lol te hebben..maar verder moet je niks met haar te maken hebben, teveel problemen, teveel drama.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
haha had t over janine;) die aan t opscheppen was....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:29 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Idioot, die kerels willen haar helemaal niet. Ze houden niet voor niets hun zwembroek aan.
Ehm....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef gompo het volgende:
Wat ziet die Marcel in die dikke big dan..? Moeder paaien, dochter naaien waarschijnlijk![]()
![]()
Dat speenvarken dat daar in bad ligt vind ik niet bepaald een lange lat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ehm....
HIJ is een wijnverkoper
ZIJ is een alcoholist
Potentiele klant![]()
Precies. Beetje de aardige, sympathieke en behulpzame gast uithangen. Ik mag hem niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Egbert wil echt de poen. IEDEREEN wil die poen maar bij Egbert heb ik het idee dat ie echt alles voor dat geld over heeft. Heel spel uitgedoktert met zijn dochter.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ehm....
HIJ is een wijnverkoper
ZIJ is een alcoholist
Potentiele klant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |