Een stiffy of een Jaap Stam ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:25 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb weleens gezien dat een walvis een stiffy had.
Euh wie bedoel je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
ik snap niet dat kerels haar willen....
Idioot, die kerels willen haar helemaal niet. Ze houden niet voor niets hun zwembroek aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
vind t maar een lange lat... niks aantrekkelijks aan..
mja ben geen kerel dus zalt wel niet weten
Ik wel, maar vind er ook niks aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
ja reageeerde op post over janine... maar toen ik eenmaal had gepost waren er al weer 5 berichten eeerder...quote:
Ik vind Janine niet lelijk en ze heeft echt wel een modellook (al is ze daar eigenlijk te oud voor) en ik denk dat het wel leuk is om met Janine uit te gaan, simpele lol te hebben..maar verder moet je niks met haar te maken hebben, teveel problemen, teveel drama.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
haha had t over janine;) die aan t opscheppen was....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:29 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Idioot, die kerels willen haar helemaal niet. Ze houden niet voor niets hun zwembroek aan.
Ehm....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef gompo het volgende:
Wat ziet die Marcel in die dikke big dan..? Moeder paaien, dochter naaien waarschijnlijk![]()
![]()
Dat speenvarken dat daar in bad ligt vind ik niet bepaald een lange lat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ehm....
HIJ is een wijnverkoper
ZIJ is een alcoholist
Potentiele klant![]()
Precies. Beetje de aardige, sympathieke en behulpzame gast uithangen. Ik mag hem niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Egbert wil echt de poen. IEDEREEN wil die poen maar bij Egbert heb ik het idee dat ie echt alles voor dat geld over heeft. Heel spel uitgedoktert met zijn dochter.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ehm....
HIJ is een wijnverkoper
ZIJ is een alcoholist
Potentiele klant![]()
ja stel je voor dat ie anders stemt dan de groepquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:30 schreef BB6kijker het volgende:
Plofkop gaat Janine dus nomineren
zo vader, zo zoonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:33 schreef the_fucker het volgende:
Wat is die Marcel toch een glibberige rat.
ze is echt supppeer onzeker....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Janine nog echt een kind soms, een onzeker kont, heel erg naar bevestiging zoekend, misschien komt dat door het modewereldje waarbij je heel erg bekritiseerd word.
Zo'n PvdA/GroenLinks-hulpverlener ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:37 schreef rubstar het volgende:
Egbert heeft echt al de "nja.. ja.. ja" van een dienstverlener.. zo'n ja waarvan je hoort dat het nergens over gaat..
was wel een keigoede seriequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:37 schreef ted142 het volgende:
Pfft, lijkt net of ze uit shaka zulu is weg gelopen,
Weet je wat het is...met haar lichaam.. je kan aan haar zien dat ze eigenlijk iets voller moet zijn...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:35 schreef ted142 het volgende:
Och over het lichaam van Janine valt wel wat van te zeggen, je moet er wel van houden.
Maar ja, als ze haar snavel open doet,......... "heb je gegeten en gedronken"
"En ik heb het perfecte lichaam lieverds. Daar is niets aan te doen voor jullie"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:36 schreef LoveProfusion het volgende:
maar lieverd ik heb een maatje 34, schatje, ik kan hier niet zomaar alles eten schatje, dan word ik zo lieverd.
Ikke niet iig, geef mij maar wat bodyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:38 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
mja ik weet k niet... je moet idd van houden denk ik...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:39 schreef the_fucker het volgende:
Etienne Mussert: "dat heb ik ook met Tijn". Ja, en hij niet met jou!
En wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:38 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zo'n PvdA/GroenLinks-hulpverlener ja.
Haute cuisine mss?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:42 schreef rubstar het volgende:
geen haute couture me dunkt
ja pfff idd dat bedoel ik... niet gezond... bedoel maatje 38 is toch ook goed helemaal als je dan een beetje normaal kan leven /etenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:36 schreef LoveProfusion het volgende:
maar lieverd ik heb een maatje 34, schatje, ik kan hier niet zomaar alles eten schatje, dan word ik zo lieverd.
niks mis met ze werk.. maar die manier van praten is vervelend, vind ik, na elke zin "nja ja.. ja. maaaar blabla... ja njaaa"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Er is niets mis met het werk van Egbert hoor. Probeer het een maandje zou ik zeggen.
Feitelijk is er niets mis met het werk, zij het dat het bijna altijd uitgevoerd wordt door types als Eggggbert. Natuurlijk, de uitzondering bevestigt de regel, maar toch, die types zelf geven het werk een waardeloos imago.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Er is niets mis met het werk van Egbert hoor. Probeer het een maandje zou ik zeggen.
ik heb een beetje moeite met het feit dat er zo over het dun zijn word gevallen oke ik heb bij janine wel het idee dat zei bewust dun is ,maar er zijn ook mensen waarvan ik er een ben die dun zijn en er geen gram aan krijgen. i ben de laatste die zegt dat ik een perfect figuurtje heb ,stereker nog wil er wel 10 kg bij hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Modellen zijn meestal nog dunner dan Janine..akelig dun omdat ontwerpers kleding mooier vinden staan bij dunnere mensen en als de show word uitgezonden de camera wat dikker maakt en veel mensen dan zo willenzijn..schijnt ut
Ik kom ook geen Kg bij. Ik eet best veel vette hap en drink alleen cola.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb een beetje moeite met het feit dat er zo over het dun zijn word gevallen oke ik heb bij janine wel het idee dat zei bewust dun is ,maar er zijn ook mensen waarvan ik er een ben die dun zijn en er geen gram aan krijgen. i ben de laatste die zegt dat ik een perfect figuurtje heb ,stereker nog wil er wel 10 kg bij hebben
Zo is dat!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Echtbert moet alleen beseffen dat hij niet op zijn werk zit..maar in een huis waar je sociaal moet zijn en de mensen niet als patienten moet zien,
Ik heb hier nog een pan vol stampot andijvie met speklappen en rookworst staanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb een beetje moeite met het feit dat er zo over het dun zijn word gevallen oke ik heb bij janine wel het idee dat zei bewust dun is ,maar er zijn ook mensen waarvan ik er een ben die dun zijn en er geen gram aan krijgen. i ben de laatste die zegt dat ik een perfect figuurtje heb ,stereker nog wil er wel 10 kg bij hebben
En die heeft ook alles behalve een six pack.... Het ideale figuur wmbquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:44 schreef -Myrt- het volgende:
ja over de figuren van de heren valt niks te vertellen.. geen 1 met een sixpack te vinden haha
maar ik vind micheline dan nog wel t mooiste figuur hebben... veel beter als dat van janine..veel gezonder ziet ze eruit
Vanavond lag het er inderdaad wel héél dik bovenop toen 'ie opeens als een havik de dansvloer op schoot bij Ali B.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:38 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zo'n PvdA/GroenLinks-hulpverlener ja.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:44 schreef -Myrt- het volgende:
ja over de figuren van de heren valt niks te vertellen.. geen 1 met een sixpack te vinden haha
maar ik vind micheline dan nog wel t mooiste figuur hebben... veel beter als dat van janine..veel gezonder ziet ze eruit
Ik zit tegen ondergewicht aan. Eet ook de hele dag door. Nu ben ik wat aangekomen waar ik zo blij mee ben, maar ik heb tot het irritante toe mensen gehad die zeiden dat ik meer moest eten terwijl ik tegen de klippen op at.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Dat is vaak het probleem ja. Lijkt me ook als dochter zeer ingewikkeld en lastig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Echtbert moet alleen beseffen dat hij niet op zijn werk zit..maar in een huis waar je sociaal moet zijn en de mensen niet als patienten moet zien,
ik had net verhaal geschreven dus over... dat ik het id had dat het bij haar niet gezond en natuurlijk was... ik snap je bunt en zeg ook niks over t feit van dun zijn maar over hoe en wat bij janine... gaat mij erom of iemand er gezond uit ziet enzquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Wie vindt hem nou leuk? Bij een nominatie ligt hij er snel uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:45 schreef 6T5 het volgende:
Jeroen gokt op het verkeerde team denk ik.
kan het allemaal op ,maar helaas blijft er geen gram van zitten,als dat de oplossing zou zijn zou ik echt elke seconde van de dag eten...maar toch bedanktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:45 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een pan vol stampot andijvie met speklappen en rookworst staan![]()
![]()
vrouwen moeten ook geen sixpack hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die heeft ook alles behalve een six pack.... Het ideale figuur wmb...
Maar in het geheel vind ik Milica mooier
Die jongen moet elke keer weer recht lullen wat hij de zinnen ervoor krom geluld heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etiėnne is het niet eens met hoe Hilde en Milica zijn. Hij kent hun natuurlijk ook veel langer, dan dat Hilde en Milica elkaar kennen
Ik vind hem niet NIET leuk... em er zijn er ZAT in het huis die ik wel NIET leuk vind.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:47 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Wie vindt hem nou leuk? Bij een nominatie ligt hij er snel uit.
Zo is dat, Janine vind ik afschuwelijk, Hilde een heks, maar die moeten echt lang blijven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet NIET leuk... em er zijn er ZAT in het huis die ik wel NIET leuk vind.
wel eens een onderzoek laten doen naar het functioneren van je schildklier ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kan het allemaal op ,maar helaas blijft er geen gram van zitten,als dat de oplossing zou zijn zou ik echt elke seconde van de dag eten...maar toch bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |