Ik denk dat het wel meevalt. We zagen Dido zo ongeveer klaarkomen vorig jaar. Dat verwatert zo allemaal weer. Zal wel even beroerd zijn, maar duurt volgens mij nooit lang. Ik heb nu al geen enkele cap meer van vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me verschrikkelijk. Overal caps van je eigen naakte lijf op internet terug vinden
Ik zou me uit de voeten maken. 2e kerstdag staat nog op me netvlies !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
Wel gemeen trouwens dat iedereen om het badje heen staat om te kijken naar de gevolgen.
Ik kan volgend jaar dus met een gerust hart meedoenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt. We zagen Dido zo ongeveer klaarkomen vorig jaar. Dat verwatert zo allemaal weer. Zal wel even beroerd zijn, maar duurt volgens mij nooit lang. Ik heb nu al geen enkele cap meer van vorig jaar.
hij is iets minder gluiperig dan zijn zoontje maar om hem nou voor geer uit te maken gaat me iets te verquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:57 schreef BB6kijker het volgende:
Ik vind dat die Marcel precies dezelfde onnozele uitstraling en blikken heeft als Gerard Joling. Ben vast de enige?
Als je absoluut niet wilt dat je naakt op het internet te vinden bent, dan moet je zeer zeker nķet meedoen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan volgend jaar dus met een gerust hart meedoen![]()
Waren er trouwen snog fokkers die zich hadden opgegeven? Ik heb er niemand over gehoord. Ik hoopte stiekem op Golfer, maar nee hoor, die ook al niet
weet ik niet, ik kom hier alleen met bbquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:59 schreef -Myrt- het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe dat ene topic ineeens vedwenen is waar net geouwehoerd werd....
sorrie ben nieuwd hier dus![]()
Na 300 posts is een topic vol, gaat het automatisch op slot en eindigt het onderaan in de topiclijst van het BB forumquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:59 schreef -Myrt- het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe dat ene topic ineeens vedwenen is waar net geouwehoerd werd....
Je weet wel beter, schone zus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan volgend jaar dus met een gerust hart meedoen![]()
Waren er trouwen snog fokkers die zich hadden opgegeven? Ik heb er niemand over gehoord. Ik hoopte stiekem op Golfer, maar nee hoor, die ook al niet
Na 300 posts is een topic vol en komt er een nieuwequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:59 schreef -Myrt- het volgende:
Bij 300 posts is het topic 'vol', en wordt die automatisch geslotenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:59 schreef -Myrt- het volgende:
aha zoo thanx!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na 300 posts is een topic vol en komt er een nieuwe
ze schijnt 2 of 3 lovers te hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:59 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer zal Hilde voor het laatst tegen een half-naakte man aan hebben gelegen? (laat staan 2!)
Ik hoor mijn hele leven al racistische opmerkingen om me heen. Ik weet zeker dat die opmerkingen mekaar voeden en dat de mensen die ze uitspreken niet onder willen doen voor de ander.quote:
Nou, gisteren met die koffer boven het zwembad was even knagen hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
In Hilde heb ik verder nog niet echt een slecht mens ontdekt of doortrapt ofzo..bij andere bewoners wel. Ik vind HIlde wel gezellig..al is het natuurlijk een wanstaltige aanblik zo'n zitzak zonder lijn in een bad.
Ik vind Hilde ook leukquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
In Hilde heb ik verder nog niet echt een slecht mens ontdekt of doortrapt ofzo..bij andere bewoners wel. Ik vind HIlde wel gezellig..al is het natuurlijk een wanstaltige aanblik zo'n zitzak zonder lijn in een bad.
das respect voor de oudere ...of is dat grabbelangst?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:01 schreef rubstar het volgende:
toch mooi dat die 2 gasten hun broekkies aan hebben terwijl ze altijd freebeeen in dat bad
Echt waar !!!!quote:
Hilde heeft 2 of 3 sexvriendjes vertelde ze vanmiddag (Milica zat erbij). Dus die komt genoeg aan haar trekken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:59 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer zal Hilde voor het laatst tegen een half-naakte man aan hebben gelegen? (laat staan 2!)
1 voor elke plooi?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hilde heeft 2 of 3 sexvriendjes vertelde ze vanmiddag (Milica zat erbij). Dus die komt genoeg aan haar trekken.
En ze gaan consentraaaaaaaaaaaaasie roepenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Hilde ook leukEn sorry hoor, als je ouder wordt dan blijven de meeste vrouwen (en mannen) niet echt super aantrekkelijk. So what.
Deed ik ook wel eens bij mijn ex vriendin. Bloemetje voor de moeder mee, sex met de dochter die avondquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:03 schreef rubstar het volgende:
ik vind Hilde teveel moeite doen om leuk te zijn.. zo "grappig" is ze thuis nooit denk ik
E10 probeert nu via de moeder de dochter te scoren
Dus mensen gaan verschrikkelijke kreten nalullen omdat ze niet onder willen doen voor elkaar?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:01 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik hoor mijn hele leven al racistische opmerkingen om me heen. Ik weet zeker dat die opmerkingen mekaar voeden en dat de mensen die ze uitspreken niet onder willen doen voor de ander.
ik zie der in de keuken zitten.. stream 1 en 2..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
Stomme vraag, maar is Marciaal naar bed toe?
Dat zie je heel goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:05 schreef -Myrt- het volgende:
jeroen moet uitdat bad en dan gebuerd er misschien ng iets tussen hilde en marcel... niet dat we dat willlen zien maar toch...
Ja zo gaat dat toch in de maatschappij. Als de een A zegt zegt de ander ook A. Als een paar moslims een paar gebouwen opblazen zijn meteen alle moslims slecht. Dat is best wel erg ja, maar wat doen we eraan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus mensen gaan verschrikkelijke kreten nalullen omdat ze niet onder willen doen voor elkaar?
Misschien is dat wel nog erger
ik niet hoor ,zij doet toch raar heb je als dochter/zoon verder niks mee te makenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:05 schreef BorTheWolf het volgende:
edit
Ik niet eigenlijk. Lekkere vrije moederquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:05 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik zou me rot schamen met zo een moeder eerlijk waar.
Dank, ik zie haar ook weer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:05 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik zie der in de keuken zitten.. stream 1 en 2..
Nee, okee...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:07 schreef Suikeroom het volgende:
lekkere is niet echt de goede woordkeuze
Zie je het voor je, je moeder zo op TV ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Lekkere vrije moeder
Hebben de meeste mensen uit de Indische buurt in Zwolle (voor de niet kenners de Schilderswijk van Zwolle)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Lekkere vrije moeder
Staat er niet ergens KOMO op?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:08 schreef -Myrt- het volgende:
ik zat te denken he.. dat badpak van haaar is ook echty super grooot...
nou en offie.. die benen kunnen nog wijd als de beste.. geen reuma in der been gewrichten dus..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Hilde kon niks doen bij de weekopdracht vanwege de reuma...maar neuken kan ze op dit moment zeker weten wel..in deze toestand.
Jawel.. echt geen problemen mee. Ik weet dat de maatschappij een soort van voorschrift heeft hoe moeders moeten zijn, maar ik zou een open en vrije moeder wel prettig vinden. Lang leve de lolquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Zie je het voor je, je moeder zo op TV ?
plofkop wint het met zn 19jarige bierpensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:03 schreef Remzz het volgende:
Wat een bierbuiken hebben Marcel en Jeroen trouwens
Is dat zo? Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben de meeste mensen uit de Indische buurt in Zwolle (voor de niet kenners de Schilderswijk van Zwolle)
Langleven de lol en je onbeschaamd gedragen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel.. echt geen problemen mee. Ik weet dat de maatschappij een soort van voorschrift heeft hoe moeders moeten zijn, maar ik zou een open en vrije moeder wel prettig vinden. Lang leve de lol
Nooit aangeschoten of dronken mensen gezien?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een stelletje kampers zeg.....
quote:
Mijn ouders zijn ook eens meegeweest naar een louche housetent. Dat was best gezellig (niet te vergeten het gratis drinken). Mijn moeder heeft ook eens een joint gerookt om te proberen. Gelukkig moest ze na een kwartier al kotsen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel.. echt geen problemen mee. Ik weet dat de maatschappij een soort van voorschrift heeft hoe moeders moeten zijn, maar ik zou een open en vrije moeder wel prettig vinden. Lang leve de lol
intelligente mensen en opgeven voor iets zoals BB gaat al niet echt samen. Bovendien zijn die denk ik ook te saai voor de TV. Je kan beter van deze karikaturen in het huis zetten...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:10 schreef Isabeau het volgende:
Geven intelligente mensen zich niet op voor BB of zijn die te saai om door de selectie te komen?
Nou hoop ik wel dat je je gaat opgeven. Dan wil ik wel zien hoe jij overal op reageert als je in dezelfde situatie zit (en dan heb ik het niet over Hilde nu, maar in het algemeen bij BB bewoners).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:10 schreef Isabeau het volgende:
Geven intelligente mensen zich niet op voor BB of zijn die te saai om door de selectie te komen?
haha jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:12 schreef the_fucker het volgende:
Zijn er meer mensen die overeenkomsten zien met Hanna Tokkie?
Jeroen weet zich duidelijk geen goede plek te veroveren in het huis?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
Ik snap alleen die Jeroen niet zo goed?
Zit steeds met die semi-homo Marcel samen in bad, maar kruipt nu ook met een wat oudere dronken vrouw erbij in bad?
Je weet toch: als je de moeder hebt, heb je de dochter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Marcel wil natuurlijk veel liever Millica palen, van de week zat hij in bad de hele tijd aan haar...en nu zit ie met de moeder.
De vraag stellen is het antwoord al geven, lieverd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:10 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik vroeger gewoondquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
monteverdilaan mot ik verder gaan?
Ik zou me waarschijnlijk afzonderen en gaan schoonmakenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Nou hoop ik wel dat je je gaat opgeven. Dan wil ik wel zien hoe jij overal op reageert als je in dezelfde situatie zit (en dan heb ik het niet over Hilde nu, maar in het algemeen bij BB bewoners).
Het zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:14 schreef toxikon het volgende:
zou hilde de eerste zijn die van bil gaat ...?![]()
![]()
Ik wil daar niet aan denken, maar mocht het zo zijn.... So be itquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:14 schreef toxikon het volgende:
zou hilde de eerste zijn die van bil gaat ...?![]()
![]()
ik ben echt te grote OpgeZwolle fan.....!!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
monteverdilaan mot ik verder gaan?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:14 schreef LoveProfusion het volgende:
E10 verpest het nou tniet...
OH MIJN GOD!
Weet je van wie E10 de indonesische broer is?
[afbeelding]
LOL HIlde zeikt e10 af
Marcia? Ik denk dat je Milica bedoeltquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazenEn dan Marcia helemaal overstuur en haar moeder vermanend toespreken.
Als je hier op het forum een groot deel van je tijd doorbrengt, haal je je het niet in je harses om je op te geven, toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:14 schreef Isabeau het volgende:Ik zou me waarschijnlijk afzonderen en gaan schoonmaken
Eh, ja Milicaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Marcia? Ik denk dat je Milica bedoelt
Euh sorry, die heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:14 schreef Felixje het volgende:
Stream 4 doet me denken aan een verborgen webcam in een 10e rangs parenclub...
Kan gebeuren.. zelfs bij jou. Toch vind ik je nog wel lief hoorquote:
ik ook!! ik denk dat e10 en zn londsdale vriendjes wel klappen hbeben gekrgen van de fakkelbrigadiersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:15 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
ik ben echt te grote OpgeZwolle fan.....!!!!
Inderdaad. Ga me daar vrijwillig laten afzeiken door een stel computernerds. Daarbij kan ik echt niet 3 maanden zonder internetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:15 schreef Jammie het volgende:
Als je hier op het forum een groot deel van je tijd doorbrengt, haal je je het niet in je harses om je op te geven, toch?![]()
Fraaie dame inderdaad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:17 schreef rubstar het volgende:
Hilde zit die gasten ook gewoon uit te dagen om hun broekkie uit te trekken.. mooi he..
hehe zekerrrrquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ook!! ik denk dat e10 en zn londsdale vriendjes wel klappen hbeben gekrgen van de fakkelbrigadiers![]()
Is 3 maanden op internet dan niet beter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga me daar vrijwillig laten afzeiken door een stel computernerds. Daarbij kan ik echt niet 3 maanden zonder internet
Welnee, we zouden voor het oog van de camera even de boel shockeren en samen naakt in bad duiken als zwager en schoonzussie en dan afwachten wat daar de reacties op zijn door onze geliefden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou me waarschijnlijk afzonderen en gaan schoonmaken
Ik kan best 3 maanden zonder internet... ook wel 3 maanden zonder sex.... maar ik zou er ook NOOIT, maar dan ook echt NOOIT in gaan zitten vanwege alles wat op het net geschreven wordt. Dat wil ik de familie ook niet aandoen, die toch zullen gaan meelezen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga me daar vrijwillig laten afzeiken door een stel computernerds. Daarbij kan ik echt niet 3 maanden zonder internet
Ze is iig meer lol dan die saaie oetlul van een Egbert. Die mag wel wieberen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:17 schreef rubstar het volgende:
Hilde zit die gasten ook gewoon uit te dagen om hun broekkie uit te trekken.. mooi he..
Nee, dan toch liever Egbert dan Seabertquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze is iig meer lol dan die saaie oetlul van een Egbert. Die mag wel wieberen.
Iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:22 schreef toxikon het volgende:
volgens mij is het tijd om door te schakelen naar de zusjes kamer..![]()
Ze willen niemand iets aandoen, waardoor ze misschien minder leuk worden gevonden. Dat zit er achter denk ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:22 schreef BB6kijker het volgende:
Wat zeiken ze toch allemaal dat ze niet willen nomineren. Onzin, ze staan allemaal te popelen!
ahh ja.. die gesprekken zijn prachtig.. voel je jezelf toch opeens een stuk beterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:22 schreef toxikon het volgende:
volgens mij is het tijd om door te schakelen naar de zusjes kamer..![]()
daar heb je een punt maar om nu naar plofkop te lopen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:22 schreef -Myrt- het volgende:
Er zit geen 1 echt lekkere kerel in....
en op hilde naa ( en janine ) zijn het wel allemaal dames met een mooit figuurr.. vind ik iiig...
niet eerlijk dus
Probeer Animal Planet anders is,....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel goed van Millica, jammer voor ons. Het is zelfs door Discovery nooit gefilmd hoe een walvis geneukt wordt.
Kijk die zak hooi daar nou zittenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, dan toch liever Egbert dan Seabert
Dat zei hij niet. Hij zou het erg vinden als ze er wel uitgaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:23 schreef Felixje het volgende:
e10 zou het heel erg vinden als sabrina er niet uit zou gaan zei ie
Ja idd haha.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
daar heb je een punt maar om nu naar plofkop te lopen?
hoe hopeloos ben je dan? vraag dan of je de trilstaaf van sjaan mag lenen.![]()
Ik heb weleens gezien dat een walvis een stiffy had.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:24 schreef ted142 het volgende:
[..]
Probeer Animal Planet anders is,....
Heb nog geen enkele warmte bij Egggbert kunnen ontdekken, alleen maar valse woorden erover.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Het is zo'n warme groep"
mag ik een teiltje
Dan zou Hilde zeggen "hey er kietelt beneden iets" en een slok van d'r wijn nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:25 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb weleens gezien dat een walvis een stiffy had.
Hij zou het liefst met iedereen tot de kerst blijven zittenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Het is zo'n warme groep"
mag ik een teiltje
en dat mag je gerust zeggenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:25 schreef rubstar het volgende:
Janine is in mijn optiek een golddigger en een "hoer", sorry maar moest gezegd worden
$$ tekens in de ogenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:27 schreef Jammie het volgende:
En Egbert praat graag over geld.
Nou, dat geval zou zelfs Hilde kunnen bevredigen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:26 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan zou Hilde zeggen "hey er kietelt beneden iets" en een slok van d'r wijn nemen.
Een stiffy of een Jaap Stam ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:25 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb weleens gezien dat een walvis een stiffy had.
Euh wie bedoel je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
ik snap niet dat kerels haar willen....
Idioot, die kerels willen haar helemaal niet. Ze houden niet voor niets hun zwembroek aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
vind t maar een lange lat... niks aantrekkelijks aan..
mja ben geen kerel dus zalt wel niet weten
Ik wel, maar vind er ook niks aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
ja reageeerde op post over janine... maar toen ik eenmaal had gepost waren er al weer 5 berichten eeerder...quote:
Ik vind Janine niet lelijk en ze heeft echt wel een modellook (al is ze daar eigenlijk te oud voor) en ik denk dat het wel leuk is om met Janine uit te gaan, simpele lol te hebben..maar verder moet je niks met haar te maken hebben, teveel problemen, teveel drama.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
haha had t over janine;) die aan t opscheppen was....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:29 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Idioot, die kerels willen haar helemaal niet. Ze houden niet voor niets hun zwembroek aan.
Ehm....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef gompo het volgende:
Wat ziet die Marcel in die dikke big dan..? Moeder paaien, dochter naaien waarschijnlijk![]()
![]()
Dat speenvarken dat daar in bad ligt vind ik niet bepaald een lange lat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:28 schreef -Myrt- het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ehm....
HIJ is een wijnverkoper
ZIJ is een alcoholist
Potentiele klant![]()
Precies. Beetje de aardige, sympathieke en behulpzame gast uithangen. Ik mag hem niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Egbert wil echt de poen. IEDEREEN wil die poen maar bij Egbert heb ik het idee dat ie echt alles voor dat geld over heeft. Heel spel uitgedoktert met zijn dochter.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ehm....
HIJ is een wijnverkoper
ZIJ is een alcoholist
Potentiele klant![]()
ja stel je voor dat ie anders stemt dan de groepquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:30 schreef BB6kijker het volgende:
Plofkop gaat Janine dus nomineren
zo vader, zo zoonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:33 schreef the_fucker het volgende:
Wat is die Marcel toch een glibberige rat.
ze is echt supppeer onzeker....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Janine nog echt een kind soms, een onzeker kont, heel erg naar bevestiging zoekend, misschien komt dat door het modewereldje waarbij je heel erg bekritiseerd word.
Zo'n PvdA/GroenLinks-hulpverlener ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:37 schreef rubstar het volgende:
Egbert heeft echt al de "nja.. ja.. ja" van een dienstverlener.. zo'n ja waarvan je hoort dat het nergens over gaat..
was wel een keigoede seriequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:37 schreef ted142 het volgende:
Pfft, lijkt net of ze uit shaka zulu is weg gelopen,
Weet je wat het is...met haar lichaam.. je kan aan haar zien dat ze eigenlijk iets voller moet zijn...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:35 schreef ted142 het volgende:
Och over het lichaam van Janine valt wel wat van te zeggen, je moet er wel van houden.
Maar ja, als ze haar snavel open doet,......... "heb je gegeten en gedronken"
"En ik heb het perfecte lichaam lieverds. Daar is niets aan te doen voor jullie"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:36 schreef LoveProfusion het volgende:
maar lieverd ik heb een maatje 34, schatje, ik kan hier niet zomaar alles eten schatje, dan word ik zo lieverd.
Ikke niet iig, geef mij maar wat bodyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:38 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
mja ik weet k niet... je moet idd van houden denk ik...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:39 schreef the_fucker het volgende:
Etienne Mussert: "dat heb ik ook met Tijn". Ja, en hij niet met jou!
En wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:38 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zo'n PvdA/GroenLinks-hulpverlener ja.
Haute cuisine mss?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:42 schreef rubstar het volgende:
geen haute couture me dunkt
ja pfff idd dat bedoel ik... niet gezond... bedoel maatje 38 is toch ook goed helemaal als je dan een beetje normaal kan leven /etenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:36 schreef LoveProfusion het volgende:
maar lieverd ik heb een maatje 34, schatje, ik kan hier niet zomaar alles eten schatje, dan word ik zo lieverd.
niks mis met ze werk.. maar die manier van praten is vervelend, vind ik, na elke zin "nja ja.. ja. maaaar blabla... ja njaaa"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Er is niets mis met het werk van Egbert hoor. Probeer het een maandje zou ik zeggen.
Feitelijk is er niets mis met het werk, zij het dat het bijna altijd uitgevoerd wordt door types als Eggggbert. Natuurlijk, de uitzondering bevestigt de regel, maar toch, die types zelf geven het werk een waardeloos imago.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Er is niets mis met het werk van Egbert hoor. Probeer het een maandje zou ik zeggen.
ik heb een beetje moeite met het feit dat er zo over het dun zijn word gevallen oke ik heb bij janine wel het idee dat zei bewust dun is ,maar er zijn ook mensen waarvan ik er een ben die dun zijn en er geen gram aan krijgen. i ben de laatste die zegt dat ik een perfect figuurtje heb ,stereker nog wil er wel 10 kg bij hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Modellen zijn meestal nog dunner dan Janine..akelig dun omdat ontwerpers kleding mooier vinden staan bij dunnere mensen en als de show word uitgezonden de camera wat dikker maakt en veel mensen dan zo willenzijn..schijnt ut
Ik kom ook geen Kg bij. Ik eet best veel vette hap en drink alleen cola.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb een beetje moeite met het feit dat er zo over het dun zijn word gevallen oke ik heb bij janine wel het idee dat zei bewust dun is ,maar er zijn ook mensen waarvan ik er een ben die dun zijn en er geen gram aan krijgen. i ben de laatste die zegt dat ik een perfect figuurtje heb ,stereker nog wil er wel 10 kg bij hebben
Zo is dat!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Echtbert moet alleen beseffen dat hij niet op zijn werk zit..maar in een huis waar je sociaal moet zijn en de mensen niet als patienten moet zien,
Ik heb hier nog een pan vol stampot andijvie met speklappen en rookworst staanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb een beetje moeite met het feit dat er zo over het dun zijn word gevallen oke ik heb bij janine wel het idee dat zei bewust dun is ,maar er zijn ook mensen waarvan ik er een ben die dun zijn en er geen gram aan krijgen. i ben de laatste die zegt dat ik een perfect figuurtje heb ,stereker nog wil er wel 10 kg bij hebben
En die heeft ook alles behalve een six pack.... Het ideale figuur wmbquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:44 schreef -Myrt- het volgende:
ja over de figuren van de heren valt niks te vertellen.. geen 1 met een sixpack te vinden haha
maar ik vind micheline dan nog wel t mooiste figuur hebben... veel beter als dat van janine..veel gezonder ziet ze eruit
Vanavond lag het er inderdaad wel héél dik bovenop toen 'ie opeens als een havik de dansvloer op schoot bij Ali B.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:38 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zo'n PvdA/GroenLinks-hulpverlener ja.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:44 schreef -Myrt- het volgende:
ja over de figuren van de heren valt niks te vertellen.. geen 1 met een sixpack te vinden haha
maar ik vind micheline dan nog wel t mooiste figuur hebben... veel beter als dat van janine..veel gezonder ziet ze eruit
Ik zit tegen ondergewicht aan. Eet ook de hele dag door. Nu ben ik wat aangekomen waar ik zo blij mee ben, maar ik heb tot het irritante toe mensen gehad die zeiden dat ik meer moest eten terwijl ik tegen de klippen op at.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Dat is vaak het probleem ja. Lijkt me ook als dochter zeer ingewikkeld en lastig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Echtbert moet alleen beseffen dat hij niet op zijn werk zit..maar in een huis waar je sociaal moet zijn en de mensen niet als patienten moet zien,
ik had net verhaal geschreven dus over... dat ik het id had dat het bij haar niet gezond en natuurlijk was... ik snap je bunt en zeg ook niks over t feit van dun zijn maar over hoe en wat bij janine... gaat mij erom of iemand er gezond uit ziet enzquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Wie vindt hem nou leuk? Bij een nominatie ligt hij er snel uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:45 schreef 6T5 het volgende:
Jeroen gokt op het verkeerde team denk ik.
kan het allemaal op ,maar helaas blijft er geen gram van zitten,als dat de oplossing zou zijn zou ik echt elke seconde van de dag eten...maar toch bedanktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:45 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een pan vol stampot andijvie met speklappen en rookworst staan![]()
![]()
vrouwen moeten ook geen sixpack hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die heeft ook alles behalve een six pack.... Het ideale figuur wmb...
Maar in het geheel vind ik Milica mooier
Die jongen moet elke keer weer recht lullen wat hij de zinnen ervoor krom geluld heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etiėnne is het niet eens met hoe Hilde en Milica zijn. Hij kent hun natuurlijk ook veel langer, dan dat Hilde en Milica elkaar kennen
Ik vind hem niet NIET leuk... em er zijn er ZAT in het huis die ik wel NIET leuk vind.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:47 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Wie vindt hem nou leuk? Bij een nominatie ligt hij er snel uit.
Zo is dat, Janine vind ik afschuwelijk, Hilde een heks, maar die moeten echt lang blijven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet NIET leuk... em er zijn er ZAT in het huis die ik wel NIET leuk vind.
wel eens een onderzoek laten doen naar het functioneren van je schildklier ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kan het allemaal op ,maar helaas blijft er geen gram van zitten,als dat de oplossing zou zijn zou ik echt elke seconde van de dag eten...maar toch bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |