John ambruzzi. Grappig dat je dat vind, ik dacht daar ook aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:09 schreef rubstar het volgende:
[..]
die gast die het vliegtuig zou regelen..
Marlies, Milica en de zusjes sowieso.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wie hebben er dan allemaal fake boobs?![]()
Waarom in godsnaam? Waarom willen mensen de meer interessante BB-bewoners (en dat kan in een positieve als negatieve zin zijn) er het eerst uit hebben? En dan later zeker ook klagen dat de overgebleven mensen zo saai zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:12 schreef Canisfire het volgende:
E10 gaat er hopelijk als eerste uit
Hilde ook want daar was ze al 7 keer voor geopereerd aan 1 kant.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies, Milica en de zusjes sowieso.
Ik begreep in de intro toch dat er wel degelijk veel lol valt te beleven met Jeroen. Ik denk echt dat de groep hem te groot is ofzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Waarom willen mensen de meer interessante BB-bewoners (en dat kan in een positieve als negatieve zin zijn) er het eerst uit hebben? En dan later zeker ook klagen dat de overgebleven mensen zo saai zijn![]()
Nee, mensen als Etienne en Janine moeten juist blijven. Iemand als Jeroen mag wel wieberen. Er is niets mis met die jongen (aardig, aantrekkelijk, rustig), maar het is geen leuke tv.
Die van Milicia nep?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien ligt Marcel vanacht wel op een waterbed....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
Hilde heeft haar glas weer vol geschonken en hangt tegen Marcel aan.![]()
Bij een lange coma zou dat weleens waarheid kunnen worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef Canisfire het volgende:
Ik ga volgens mij vanavond dromen dat ik met Milica het bed in duik en met Hilde weer wakker wordt.
Tja, maar hij zal ook begrijpen dat je nu moet 'scoren'. Anders maak je een kleinere groep niet meer mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begreep in de intro toch dat er wel degelijk veel lol valt te beleven met Jeroen. Ik denk echt dat de groep hem te groot is ofzo.
jaaah, was ik van plan, maar toen wilde ik net de streams uitzetten toen etienne in beeld kwam. kon het niet weerstaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dacht dat je ging slapen??? Net zo eerlijk als E10 dus![]()
nee, ben geen bekende van hem en ik respecteer iedereens mening, maar om nou honderd keer hetzelfde te zeggen en niet de echte feiten te kennen vind ik een beetje stom. maar het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:09 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij een bekende van hem. Als hij niet zo is, waarom zet hij het dan op z'n site ?
haha, nope. ben trouwens een meisje, maar maakt niet uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je verdedigt hem nogal krampachtig vandaag.
Je staat toevallig ook op die foto en behoort bij zijn vriendengroepje?
alsof iedereen nu in het huis eerlijk is. hij probeert z'n plekje nog te vinden. de aap komt nog wel uit de mouw.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:12 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als hij echt eerlijk zou zijn dan zou hij dat in het huis ook wel zeggen ,ik heb niks tegen e10 verder ofzo hoor
haha, we zijn grappigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:11 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Het meest komische, en tegelijk ook tragische, aan het hele verhaal is dat E10 zélf door de nazi's zou zijn afgevoerd omdat hij een pinda is.
Iets zegt me dat het eerst deel dan leuker zal zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef Canisfire het volgende:
Ik ga volgens mij vanavond dromen dat ik met Milica het bed in duik en met Hilde weer wakker wordt.
Damnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef Canisfire het volgende:
Mag ik die droom van je lenen? Ik moet er vroeg uitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef Canisfire het volgende:
Misschien kijkt hij wat langer dan gewoonlijk de kat uit de boom, dat kan. Maar tot nu toe is het 10x niks met Jeroen. (nogmaals: ik heb totaal niets tegen Jeroen, maar om nou te zeggen dat hij me vermaakt. Nee.)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik begreep in de intro toch dat er wel degelijk veel lol valt te beleven met Jeroen. Ik denk echt dat de groep hem te groot is ofzo.
ik denk ook dat hij de boel een beetje aan het peilen isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica 23, en fake boobsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ohhhw jij bent 1 van zijn 25 slachtoffers of moet je nog aan de beurt komen??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:19 schreef intoyou het volgende:
[..]
jaaah, was ik van plan, maar toen wilde ik net de streams uitzetten toen etienne in beeld kwam. kon het niet weerstaan.
[..]
nee, ben geen bekende van hem en ik respecteer iedereens mening, maar om nou honderd keer hetzelfde te zeggen en niet de echte feiten te kennen vind ik een beetje stom. maar het zal wel aan mij liggen.
[..]
haha, nope. ben trouwens een meisje, maar maakt niet uit.
[..]
alsof iedereen nu in het huis eerlijk is. hij probeert z'n plekje nog te vinden. de aap komt nog wel uit de mouw.
[..]
haha, we zijn grappig![]()
luister nou.. je hebt je donderdag 24 augustus geregistreerd.. reageert alleen in BB topics, en je komt altijd voor E10 op.. nou, dat lijkt mij verder wel duidelijk. Geen problemen mee verder maar goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:19 schreef intoyou het volgende:
[..]
jaaah, was ik van plan, maar toen wilde ik net de streams uitzetten toen etienne in beeld kwam. kon het niet weerstaan.
[..]
nee, ben geen bekende van hem en ik respecteer iedereens mening, maar om nou honderd keer hetzelfde te zeggen en niet de echte feiten te kennen vind ik een beetje stom. maar het zal wel aan mij liggen.
[..]
haha, nope. ben trouwens een meisje, maar maakt niet uit.
[..]
alsof iedereen nu in het huis eerlijk is. hij probeert z'n plekje nog te vinden. de aap komt nog wel uit de mouw.
[..]
haha, we zijn grappig![]()
Dat is volgens bronnen lang niet de enige correctie die ze heeft gehad...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Milica 23, en fake boobsHad ze dan een cup AA ofzo
Vind ik erg jong
Ik ook.. en belachelijk. Maar je kunt het toch echt duidelijk zien op de naaktcaps. Zelfde geldt voor Marlies en de zusjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Vind ik erg jong
De rest was gein...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat is volgens bronnen lang niet de enige correctie die ze heeft gehad...
Misschien is ze een van de 25?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:21 schreef rubstar het volgende:
[..]
luister nou.. je hebt je donderdag 24 augustus geregistreerd.. reageert alleen in BB topics, en je komt altijd voor E10 op.. nou, dat lijkt mij verder wel duidelijk. Geen problemen mee verder maar goed.
Ik betwijfel het ook nog hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Vind ik erg jong
Ja pffff jeroen is echt saaiii....en gezelligheid met hem te zienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik dan weer nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
De rest was gein...
Ik zat altijd op honkbal met een neger. Die vereerde hitler ook altijd en ging naar gabberfeestje met een hakenkruis op zijn armquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:21 schreef the_fucker het volgende:
Kan iemand mij vertellen wįįrom een Indonesische halfbloed-gozer met een kleurtje kramp heeft in zijn linker-arm terwijl hij door diezelfde nazi's de gaskamers was ingestuurd? Heeft die gozer last van masochistische aanvallen ofzo?
Ik verwacht dat ze daarvoor haar kluisje moet openmakenquote:
Sinds wanneer stuurden de nazi's Indonesiėrs naar concentratiekampenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:21 schreef the_fucker het volgende:
Kan iemand mij vertellen wįįrom een Indonesische halfbloed-gozer met een kleurtje kramp heeft in zijn linker-arm terwijl hij door diezelfde nazi's de gaskamers was ingestuurd? Heeft die gozer last van masochistische aanvallen ofzo?
met of zonder Eggbert?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:23 schreef Kinga het volgende:
Dat groepje wat net in de badkamer stond mogen van mij tot het eind blijven!
Tieten worden steeds belangrijker. In Amerika is een boobjob op je 18e heel normaal. Dat komt langzamerhand deze kant opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ook nog hoor,
Of ze staat op z'n lijstje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:22 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien is ze een van de 25?
Het zwembad kan nog netquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:24 schreef gompo het volgende:
[..]
Gaat niet passen he, wel realistisch blijven he![]()
Meestal vallen meisjes voor zijn lach..en toen lachte hij zoooo lomp. Ik hoop dat dat eengrapje was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:22 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
Ja pffff jeroen is echt saaiii....en gezelligheid met hem te zien![]()
Whooohooo Scanman, too much detailquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tieten worden steeds belangrijker. In Amerika is een boobjob op je 18e heel normaal. Dat komt langzamerhand deze kant op
Ik heb meisjes gezien op wat girl gone wild filmpjes die prachtborsten hadden, maar 'slechts' een B-cup. Die meiden zeiden dus gewoon dat ze siliconen wilden.![]()
Nu weet ik wat jij 's-nachts op de pc zit te doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tieten worden steeds belangrijker. In Amerika is een boobjob op je 18e heel normaal. Dat komt langzamerhand deze kant op
Ik heb meisjes gezien op wat girl gone wild filmpjes die prachtborsten hadden, maar 'slechts' een B-cup. Die meiden zeiden dus gewoon dat ze siliconen wilden.![]()
Is ook mij groepje + rikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:23 schreef Kinga het volgende:
Dat groepje wat net in de badkamer stond mogen van mij tot het eind blijven!
Dat is die met die kuif tochquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:23 schreef ThaSandman het volgende:
Ik keek net naar Hilde en Marcel en bedacht me toen dat de vader van Johnny Flodder zo moet hebben uitgezien.
iemand die nog aan de beurt moet komen, zeker weten! NOTquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:21 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ohhhw jij bent 1 van zijn 25 slachtoffers of moet je nog aan de beurt komen??
nee hoor, zat hier vorig jaar ook al, ben alleen mijn oude usernaam kwijt en ik weet dus niet hoe ik die terug krijg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:21 schreef rubstar het volgende:
[..]
luister nou.. je hebt je donderdag 24 augustus geregistreerd.. reageert alleen in BB topics, en je komt altijd voor E10 op.. nou, dat lijkt mij verder wel duidelijk. Geen problemen mee verder maar goed.
Ja met die kuifquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is die met die kuif toch![]()
Ik heb bij Marcel steeds zin om een liedje van de gebroeders ko te gaan zingen.
Sorry, maar ik hoop toch echt dat niet iedereen dat denktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie Etienne's onbezonnen gedrag als iets onschuldigs.
Was idd altijd lachen, van mij mag de tuin open !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de jacuzzi trouwens vele malen leuker dan dat stupide kleine zwembad en dat achterlijk kleine badje in de doucheruimte. Maakte misschien wel meer herrie qua bubbelen, maar daar vonden wel zeer interessante gesprekken plaats.
heb je badkamer niet gevolgd net?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de jacuzzi trouwens vele malen leuker dan dat stupide kleine zwembad en dat achterlijk kleine badje in de doucheruimte. Maakte misschien wel meer herrie qua bubbelen, maar daar vonden wel zeer interessante gesprekken plaats.
Wie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:24 schreef Kinga het volgende:
Wel gek, wie net dat gesprek in de badkamer gevolgd heeft, Jeroen wordt gewoon vergeten!
Klopt...eerst vond ik dat Marcia heel erg aan Echtbert hing, maar de laatste dag of 2 vind ik juist dat hij veel aan haar hangt. Zij spelen het spel samen en ik denk dat hij gokt op Marcia om de buit binnen te halen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:25 schreef versabommie het volgende:
Egbert is overigens lang niet zo eerlijk als zijn dochter
Hoezo? Die filmpjes zijn GEWELDIGquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Whooohooo Scanman, too much detail
Leer je geschiedenisboekjes dan maar wat beter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer stuurden de nazi's Indonesiėrs naar concentratiekampen
Ik zie dat anders.quote:Maar goed, zullen we de tweede wereldoorlog er verder maar buiten houden. Ik zie Etienne's onbezonnen gedrag als iets onschuldigs. Stoerdoenerij bij een simpel brein.
Ik baal wel van de hype om grotere borsten te willen hebben. Daardoor worden grote borsten gemeengoed en keert het tij ten gunste van de kleinere borsten: die worden dan trend. En da's balen, want ik heb grote borstenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Je geeft het zelf al aan, die herriequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Precies, een mooie stevige cup B (ahum)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je de boel een beetje gevolgd had, dan wist je dat ja... BB streams kijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:25 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nu weet ik wat jij 's-nachts op de pc zit te doen![]()
Maar waarom verdedig je die knul zo krampachtig?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:26 schreef intoyou het volgende:
nee hoor, zat hier vorig jaar ook al, ben alleen mijn oude usernaam kwijt en ik weet dus niet hoe ik die terug krijg.
Die Marcel lijkt me een achterbaks glad mannetje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:26 schreef rubstar het volgende:
die Marcel lijkt mij wel gezellig.. gewoon recht toe recht aan.. maar ik heb dat "geheime" gesprek dat hij had met E10 gemist, dat had mijn mening waarschijnlijk wel veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |