wij hebben hier een grote 2 keer zo groot als AH XL hypermarche in Tetouanequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik weet nog dat een blikje Red Bull 6 gulden kostte toen ik op de middelbare school zat. Dat was rond 1996/1997 ofzo. Dus leve de euro!
Alleen als ze uit het buitenland komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef slaapkamermug het volgende:
In armere landen zijn dure producten heel vaak nog duurder.
ze hebben ook een franse shit van cola dat kost ook 1,75quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze hebben daar geen nep-redbull zoals Golden Power?
aaaah cocacola, symbol of free westquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:12 schreef Meki het volgende:
[..]
ze hebben ook een franse shit van cola dat kost ook 1,75
maar COCA COLA 1,5 liter
in NL 1,39 in MAR 0,81
hebben ze al in Tangerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:18 schreef Clourhide het volgende:
Kunnen ze eigenlijk geen Coca-Cola-fabriek neerplanten ergens in de omgeving van het Rifgebergte? Zorgt voor werkgelegenheid en zo...![]()
Ja, daarom is hij hier ook goedkoper.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:58 schreef Meki het volgende:
en terwijl Nederland rijker is dan Marokko
Goeie zaak!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:33 schreef Meki het volgende:
[..]
hebben ze al in Tanger
daar is nu tweemaal keer zoveel werk als twee jaar geleden
jawel dat kanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:38 schreef Beach het volgende:
Kan jij daar ook niet gaan werken.
dat is Nador noordoosten van marokkoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:41 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Goeie zaak!
(Maar ligt Tanger bij de Rif? Ik ben te lui om een kaart er bij te pakken, maar dat is toch vooral de regio waar er zoveel armoede en werkloosheid is, niet?)
waarom niet wonen daar stoere negers die het niet pikken als je hun hood binnenkomtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:54 schreef Meki het volgende:
[..]
nador etc. is een gebied waar je niet naartoe wilt gaan![]()
Geloof ik graag; al die pakken meel nemen erg veel ruimte inquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef Meki het volgende:
[..]
wij hebben hier een grote 2 keer zo groot als AH XL hypermarche in Tetouane
fapfapfapquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef Meki het volgende:
[..]
wij hebben hier een grote 2 keer zo groot als AH XL hypermarche in Tetouane
sirt khaoudquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:53 schreef Meki het volgende:
[..]
jawel dat kan
maar of dat nodig is denk het neit
Waarom is dat dom van Redbull? Je moet die dure shit gewoon niet kopen als je niks te makken hebt, dat is nl. wel dom.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:58 schreef Meki het volgende:
...
domme Redbull geld afnsoepen van de klanten in Marokko![]()
![]()
![]()
...
Ja, in de disco, pauper.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik weet nog dat een blikje Red Bull 6 gulden kostte toen ik op de middelbare school zat. Dat was rond 1996/1997 ofzo. Dus leve de euro!
nee golden shower bedoel jequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze hebben daar geen nep-redbull zoals Golden Power?
Omdat Marokko wel Marokkanen wil hebben, alleen geen KUT Marokkanen. Daarom dus....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee golden shower bedoel je![]()
Als marakko rijker is dan in nl waarom komen alle marakonanen dan hier heen?![]()
nou ja zeg mogen wij de kut hollanders naar marokka sturen dan voor wat hoort watquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Omdat Marokko wel Marokkanen wil hebben, alleen geen KUT Marokkanen. Daarom dus....
Die kunnen dan mooi in de Coca Cola fabriek werken aldaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
nou ja zeg mogen wij de kut hollanders naar marokka sturen dan voor wat hoort wat![]()
nee daar hebben ze halal cola of ziets, echt waar kan niet meer op de naam komenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:42 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Die kunnen dan mooi in de Coca Cola fabriek werken aldaar.
![]()
Je kunt ook naar Marokko en weer terug met de auto....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:49 schreef Vinno het volgende:
Ik hoop dat je er in stikt. (maar net niet doodgaat). Maar in zodanige gezondheid blijft verkeren, dat je geen vliegtuig meer in mag de rest van je leven.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:36 schreef postmortum het volgende:
Als marakko rijker is dan in nl waarom komen alle marakonanen dan hier heen?![]()
Leer het misschien eerst eens een keertje spellen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
nou ja zeg mogen wij de kut hollanders naar marokka sturen dan voor wat hoort wat![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:02 schreef osmo het volgende:
[..]
[..]
Leer het misschien eerst eens een keertje spellen?
In Tanger is de kerk het hoogste gebouw van de stad geloof ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:23 schreef renz0r het volgende:
Heb je in ieder marokkaans dorp / stad een kerk?
Zoveel heeft die RB echt niet gekost. Of was het toen nog die echte Red Bull waar werkelijk 40 bakjes koffie inzaten zoals nog steeds te verkrijgen is in Azie en het thuisland van RB: Oostenrijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Is nog steeds zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef Marseille het volgende:
in Frankrijk is de red bull uit de handel gehaald. was tijdje geleden verboden..of dat nu nog zo is, weet ik niet.
In de winkel, wijsneus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja, in de disco, pauper.
Niet in de shop.
Ik hoop dat je 4 bakjes bedoelt anders zijn er doden gevallenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:59 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Zoveel heeft die RB echt niet gekost. Of was het toen nog die echte Red Bull waar werkelijk 40 bakjes koffie inzaten zoals nog steeds te verkrijgen is in Azie en het thuisland van RB: Oostenrijk.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:52 schreef NeoTribalist het volgende:
Bullit, ik zeg het je...
GODVERDOMME AL MIJN 4DE POSTE OVER BULLIT
BULLIT IS VEEL GOEDKOPERDER EN LEKKERDER
KOOP BULLIT GODVERDOMME JIJ TURK
Tssssquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:00 schreef beertenderrr het volgende:
heb je die kenker maroc ook weer
alsof jij dat uit de eerste hand zou wetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:09 schreef Halfgedraaide het volgende:
In Marokko hebben ze toch een hekel aan westerse producten vooral amerikaanse. Waarom zuipen ze dan Coca Cola en Red Bull, Meki.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:09 schreef Halfgedraaide het volgende:
In Marokko hebben ze toch een hekel aan westerse producten vooral amerikaanse. Waarom zuipen ze dan Coca Cola en Red Bull, Meki.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:14 schreef Double-Helix het volgende:
ik zit nu in marokko en ik zit lekker flag speciale te zuipen(marokkaanse bier met alcohol)
heerlijk
jepquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef Marseille het volgende:
in Frankrijk is de red bull uit de handel gehaald. was tijdje geleden verboden..of dat nu nog zo is, weet ik niet.
je hebt in Marokko trouwens ook nep-red bull, is ook nog duur..maar minder duur dan echte.
overigens denk ik dat je gewoon afgezet bent Meki. De Marokkanen die in Marokko wonen betalen waarschijnlijk 8 dirham ofzo, dat jij er zo'n 20 dirham voor betaalt hebt, is waarschijnlijk omdat ze hoorden/ zagen dat je uit Nederland komt.
Zit je trouwens nog in tetouan?
ik zit 500 km van je vandaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef Double-Helix het volgende:
Saidia,naast oujda!
ik neem 100 kilo meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Ey MEKI ga even langs Ketama voor me en neem maar ong 20 kg hasj mee oid.
hahahquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:52 schreef NeoTribalist het volgende:
Bullit, ik zeg het je...
GODVERDOMME AL MIJN 4DE POSTE OVER BULLIT
BULLIT IS VEEL GOEDKOPERDER EN LEKKERDER
KOOP BULLIT GODVERDOMME JIJ TURK
1 euro voor een flesje oftewel 10 dirham.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel kost het bier in Marok ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |