Je draagt een string = Je bent Gay as a motherfucker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Klote fokkers hier, eerst al geband omdat ik nazi's in de zeik neem. Vervolgens is de hele homo vertoning van fok ook nog eens over de rooie om dezelfde betrapte reden. En dat terwijl ik op lesbeau's val.
Ik kots op die onzekere rel pootjes die naar mijn billen willen gluren in mij fobo. Handjes boven de dekens jongens en FEAR.
You All ain't FANCY
Naief_And_Nasty is hetero en anti-racist.
Onzin, ik haat die cliche's en stereotyperingen zo veel. Dat hoort niet. Sorry.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:32 schreef razzberry het volgende:
[..]
Je draagt een string = Je bent Gay as a motherfucker.
So? Dat drinkt mijn vriendin ook vaak, heeft ze nog geen camo aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Onzin, ik haat die cliche's en stereotyperingen zo veel. Dat hoort niet. Sorry.
Ik heb ook een rode broek, betekent dat ook dat ik gay ben of links of zo?
Bullshit. Ik heb verder een broek met jungleprint een legerbroek zeg maar, maar dat betekent niets. Ik heb geen legersympathieën ik hou gewoon van boswandeling.
Wat zij zegt .......quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:18 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Wat zit je nou moeilijk te doen dan? Praat gewoon 'es normaal, dan krijg je ook niet zoveel gezeik over je heen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:36 schreef slaapkamermug het volgende:
Ik stuur je door naar een http://www.goudengids.nl/(...)CE707B34D97B4EFCC787
Zet mij er ook maar bij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik bedoel dus vooral SuperwormJim, Tha_Erik, Het_Hupt, SpankTheMonky en PeZu.
You All ain't FANCY
EN vlg.mij zijn er nog wel meer.
Sterf. Ja, je leest het goed: sterf. Doe het voor ons.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Onzin, ik haat die cliche's en stereotyperingen zo veel. Dat hoort niet. Sorry.
Ik heb ook een rode broek, betekent dat ook dat ik gay ben of links of zo?
Bullshit. Ik heb verder een broek met jungleprint een legerbroek zeg maar, maar dat betekent niets. Ik heb geen legersympathieën ik hou gewoon van boswandelingen.
Nou!; ik ruk me suf hier!quote:
Wat ben je dànn homo of nazi?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zet mij er ook maar bij.
Kansloos figuur dat je bent![]()
Ik wil je in ieder geval wel een lange treinreis cadeau doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:14 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Wat ben je dànn homo of nazi?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |