Je draagt een string = Je bent Gay as a motherfucker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Klote fokkers hier, eerst al geband omdat ik nazi's in de zeik neem. Vervolgens is de hele homo vertoning van fok ook nog eens over de rooie om dezelfde betrapte reden. En dat terwijl ik op lesbeau's val.
Ik kots op die onzekere rel pootjes die naar mijn billen willen gluren in mij fobo. Handjes boven de dekens jongens en FEAR.
You All ain't FANCY
Naief_And_Nasty is hetero en anti-racist.
Onzin, ik haat die cliche's en stereotyperingen zo veel. Dat hoort niet. Sorry.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:32 schreef razzberry het volgende:
[..]
Je draagt een string = Je bent Gay as a motherfucker.
So? Dat drinkt mijn vriendin ook vaak, heeft ze nog geen camo aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Onzin, ik haat die cliche's en stereotyperingen zo veel. Dat hoort niet. Sorry.
Ik heb ook een rode broek, betekent dat ook dat ik gay ben of links of zo?
Bullshit. Ik heb verder een broek met jungleprint een legerbroek zeg maar, maar dat betekent niets. Ik heb geen legersympathieën ik hou gewoon van boswandeling.
Wat zij zegt .......quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:18 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Wat zit je nou moeilijk te doen dan? Praat gewoon 'es normaal, dan krijg je ook niet zoveel gezeik over je heen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:36 schreef slaapkamermug het volgende:
Ik stuur je door naar een http://www.goudengids.nl/(...)CE707B34D97B4EFCC787
Zet mij er ook maar bij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik bedoel dus vooral SuperwormJim, Tha_Erik, Het_Hupt, SpankTheMonky en PeZu.
You All ain't FANCY
EN vlg.mij zijn er nog wel meer.
Sterf. Ja, je leest het goed: sterf. Doe het voor ons.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb verder een broek met jungleprint een legerbroek zeg maar, maar dat betekent niets. Ik heb geen legersympathieën ik hou gewoon van boswandelingen.
Nou!; ik ruk me suf hier!quote:
Wat ben je dànn homo of nazi?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zet mij er ook maar bij.
Kansloos figuur dat je bent![]()
Ik wil je in ieder geval wel een lange treinreis cadeau doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:14 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Wat ben je dànn homo of nazi?
Ja en doe de groeten aan ' poep op je bril 'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:48 schreef wunderbaum het volgende:
TS is gewoon echt vies. Ik geef de bashers daarom geen ongelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag je homo's slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag je homo's op hun bek slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag je homo's slaan als ze naar hetero's kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naieviteit is onschuld.![]()
Hetero zijn en op lesbeaus vallen is wel kansloos.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Klote fokkers hier, eerst al geband omdat ik nazi's in de zeik neem. Vervolgens is de hele homo vertoning van fok ook nog eens over de rooie om dezelfde betrapte reden. En dat terwijl ik op lesbeau's val.
Ik kots op die onzekere rel pootjes die naar mijn billen willen gluren in mij fobo. Handjes boven de dekens jongens en FEAR.
You All ain't FANCY
Naief_And_Nasty is hetero en anti-racist.![]()
![]()
even zomaar een vraagje hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
You All ain't FANCY
Naief_And_Nasty is hetero en anti-racist.
denk je echt,dat een homo die ook maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeel maar dan ook een heeeeel klein beetje smaak heeft naar jouw string reet wil kijken?
Don't think so![]()
![]()
Dat betekend dat je geen smaak hebtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb verder een broek met jungleprint een legerbroek zeg maar, maar dat betekent niets. Ik heb geen legersympathieën ik hou gewoon van boswandelingen.![]()
![]()
Thnx menquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:54 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
even zomaar een vraagje he
denk je echt,dat een homo die ook maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeel maar dan ook een heeeeel klein beetje smaak heeft naar jouw string reet wil kijken?
Don't think soNaieviteit is onschuld.![]()
TS
weet je wat me wel wat lijkt voor je?
een beroerte!Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten![]()
Alleen de allergrootste leernichten gebruiken 'Fancy' als een bijvoeglijk naamwoord.quote:
You All ain't FANCY
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.![]()
meer niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:09 schreef hamkaastosti het volgende:
TS
weet je wat me wel wat lijkt voor je?
een beroerte!![]()
![]()
hee naief en nasty, ga eens 5 min onder een waterlelie zitten wil je...There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
euh.. om te beginnen.... denksquote:Tom Jones zong ooit...
Ligt het aan mij of begrijp ik geen enkele zin uit de OP?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:41 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ja en doe de groeten aan ' poep op je bril '
Mag je brillies slaan.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag je homo's slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag je homo's op hun bek slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag je homo's slaan als ze naar hetero's kijken?Jesus christus, wat doe jij hier op FoK, jij zit nog zelfs onder het niveau van MaikuuulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het ligt aan jouquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:16 schreef Agiath het volgende:
Ligt het aan mij of begrijp ik geen enkele zin uit de OP?
![]()
Ik ga eerder voor een langzaam en pijnlijke dood 14.gif.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:12 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
euh.. om te beginnen.... denks
Met de nadruk op pijn ofcourse.![]()
Ik chargeer een beetje. Maar je moet vooral doen wat je leuk vindt. Als jij in een string wilt rondhuppellen en om de 3 sec. "Oh gossie." zeggen en ondertussen gewoon Hetro bent mag dat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb verder een broek met jungleprint een legerbroek zeg maar, maar dat betekent niets. Ik heb geen legersympathieën ik hou gewoon van boswandelingen.
Het is een beetje verdacht maar voor de rest ga je je gang maar.![]()
TS is gefrustreerd omdat hij al jaren onder water probeert te schijten maar ivm de waterdruk is dat niet mogelijk.![]()
![]()
zo'n homo als hij vast wel. Met zo'n opengereten reet is het volgens mij al op het droge lastig om niet continue te schijtenTom Jones zong ooit...
Zijn reet is zover opengereten dat er niks van hem is overgebleven, hieruit kunnen we concluderen dat TS de overgebleven hoop stront is.![]()
ik dacht "nazi's en homo's .." leuk topic..![]()
Blijkt het alleen gezeik te zijn van een vent in een string die vindt dat ie niet liev is behandeld
Volgende keer een echt topic svp
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed![]()
FANCY, voor meiden die alles willen weten!Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: