Wat denk jij wel niet, treurige hbo-er? Ik hoef mijzelf niet te bewijzen aan de likes of you, daar voel ik me veels te goed voorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:39 schreef derobin het volgende:
Bewijs. Kom op, jij wil rechter worden doe wat beter je best
Dat van iemand die nog niet eens een VWO-Diploma heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet, treurige hbo-er? Ik hoef mijzelf niet te bewijzen aan de likes of you, daar voel ik me veels te goed voor![]()
Och dat is zo'n aanplakster, ze is wel aardig opzich.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:47 schreef XiChico het volgende:
wies die sma rechts van je op je ava, dies wel kankerlelijk opziçhdan zou ik nieuwe vriendinnen zoeken.
Van Gogh en Galileo Galilei werden ook niet gewaardeerd in hun tijdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:48 schreef LedZep het volgende:
Ik denk dat dit topic geslaagd is. Met-Yvana is nu definitief positief getest op het psychische stoornisonderzoek en derhalve kan ik zeggen dat het arme kind nu definitief de noemer gek* heeft gekregen 14.gif
*gek1 (de ~ (m.), ~ken)
1 [inf.] krankzinnige
2 dwaas
Jij vergelijkt jezelf met Galilei.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Van Gogh en Galileo Galilei werden ook niet gewaardeert in hun tijd![]()
Euhm even nadenken, dit hadden we met geschiedenis gehad....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef razzberry het volgende:
[..]
Jij vergelijkt jezelf met Galilei.![]()
Oke leg deze domme HBO'r maar even de relativiteitstheorie van Einstein uit.
Met jou suprieure intelligentie moet dat vast lukken, aangezien ik die leerstof al in m'n eerste jaar heb gehad. De speciale graag.
Nou je hebt in iedergeval een idee, wat het inhoudt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm even nadenken, dit hadden we met geschiedenis gehad....
Iets met 2 mensen, die de wetten der natuur hetzelfde zullen waarnemen op verschillende locaties ofzo. Ik ben een beetje roestig hier
Ik doe dan ook C&M , al mijn kennis over dit soort zaken komt uit het hoofdstuk ,,geschiedenis als wetenschap"wat we kregen bij geschiedenis profiel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:58 schreef razzberry het volgende:
[..]
Nou je hebt in iedergeval een idee, wat het inhoudt.
Van wat ik me ervan herinner:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm even nadenken, dit hadden we met geschiedenis gehad....
Iets met 2 mensen, die de wetten der natuur hetzelfde zullen waarnemen op verschillende locaties ofzo. Ik ben een beetje roestig hier
Eigenlijk ben ik van mening dat het niveau van C&M VWO onder N&T HAVO ligt. Aangezien bij N&T meer de nadruk wordt gelegd op zelfstandig denken en het echt kunnen construeren van ideen. Tewijl bij C&M meer "uit het hoofd wordt geleerd'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Van wat ik me ervan herinner:
Als je snelheid de lichtsnelheid nadert, word je zwaarder.
Als je snelheid de lichtsnelheid nadert, gaat de tijd langzamer.
Wat jij bedoelt is de parallel-universum-theorie denk ik. Als er oneindig veel universa bestaan, dan zou er een universum moeten zijn dat exact gelijk is aan het onze.
Oja, kwantummechanica verklaart dat alles een superpositie heeft.
C&M
Oja, we zijn in ONZ.
Strateeg meldt zich![]()
Ik wil de likes of you niet in mijn topic, ik walg van jouquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:17 schreef Dirktator het volgende:
Hmmm....deze kloon loopt beter dan die Belgische heaumeau-kappert!
Zit jij nou een hbo-er af te kraken terwijl jij C&M doet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet, treurige hbo-er? Ik hoef mijzelf niet te bewijzen aan de likes of you, daar voel ik me veels te goed voor![]()
Alleen bij de talen moeten er regels en woorden worden geleerd, bij vakken als geschiedenis profiel , aardrijkskunde, tekenen enz. komt er een hoop inzicht bij kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:11 schreef razzberry het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik van mening dat het niveau van C&M VWO onder N&T HAVO ligt. Aangezien bij N&T meer de nadruk wordt gelegd op zelfstandig denken en het echt kunnen construeren van ideen. Tewijl bij C&M meer "uit het hoofd wordt geleerd'
Dan is het niveau wel hoger dan C&M Havo maar niet van N&T. Tuurlijk valt het niet 100 procent met elkaar te vergelijken maar toch zit er een kern van waarheid in.
Klopt, en talent om te leren. Ik zeg niet dat het minder is (nou ja eigenlijk wel, maar goed), ik vind alleen dat ik harder heb moeten nadenken en werken met mijn N&T Havo dan jouw C&M VWO.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Alleen bij de talen moeten er regels en woorden worden geleerd, bij vakken als geschiedenis profiel , aardrijkskunde, tekenen enz. komt er een boel inzicht bij kijken.
En ik moet meer lezen en leren met mijn C&M VWO dan jij met je N&T havo, je point is?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:25 schreef razzberry het volgende:
[..]
Klopt, en talent om te leren. Ik zeg niet dat het minder is (nou ja eigenlijk wel, maar goed), ik vind alleen dat ik harder heb moeten nadenken en werken met mijn N&T Havo dan jouw C&M VWO.
Helaas voor jou is het mijn topic en Il Duce Dirktator is van harte welkom, strijdmakker zijndequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik wil de likes of you niet in mijn topic, ik walg van jou![]()
Het is jouw topic niet meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Helaas voor jou is het mijn topic en Il Duce Dirktator is van harte welkom, strijdmakker zijnde![]()
Leren is simpel, dat kan iedere klapmongool.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En ik moet meer lezen en leren met mijn C&M VWO dan jij met je N&T havo, je point is?
Waarop baseer je dat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Leren is simpel, dat kan iedere klapmongool.
Denk niet dat je de boel hebt overgenomen, want je zit nog altijd in een mindere positie en hebt geen enkel recht (quote:
Ik ben al jouw meerdere sinds ik geboren benquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:32 schreef LedZep het volgende:
[..]
Denk niet dat je de boel hebt overgenomen, want je zit nog altijd in een mindere positie en hebt geen enkel recht () te beslissen over het wel en wee van deze topic.
Je woog misschien meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben al jouw meerdere sinds ik geboren ben![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:21 schreef TimC het volgende:
Kwaliteitstopic maar weeridd een breezah met een grote mond... Ben je nog maagd?? Zo ja, dan verklaart dat je grote mond, als er eenmaal door je dunne vliesje heengprikt is, piep je wel anders..
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn pappa zal dat nooit toestaan, + ik doe vwo, ik trap heus niet in listige praatjes van loverboys![]()
quote:Met-Yvana - dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:04
Ik heb werk !
quote:Met-Yvana - dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:07
Ik ben assistente.........![]()
quote:Met-Yvana - dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:29
De monteurs in een garage... Ik moet de telefoon aannemen, koffie zetten, en dingetjes uit het magazijn pakken
Proest, probeer me maar eerst eens bij te houden... Een Impreza GT Turbo van mijn eigen centjes betaald.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik krijg die van mijn pappie als ik mijn rijbewijs haal, en dan koopt hij een nieuwe voor zichzelf. Het is danwel een oude A4, maar het is een auto![]()
Bij houden? Ik vind het maar een ordinaire bak die auto, een audi heeft klasse.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Proest, probeer me maar eerst eens bij te houden... Een Impreza GT Turbo van mijn eigen centjes betaald.![]()
Even een best wel serieuze vraag, op wie ga je leunen als je pappie er niet meer is en je rechter droom een illusie blijkt te zijn??
Je gaat je eigen wel een plebejer voelen als je ziet dat Mocro`s ook vaak A4 rijden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bij houden? Ik vind het maar een ordinaire bak die auto, een audi heeft klasse.
Mijn rechter droom is geen illusie, als ik na mijn studie nederlands recht niet voor de Raion in aanmerking kom, ga ik voor advocate![]()
Je hebt ervaring als garagesecretaresse én je bent blijven zitten? Wat een idiootquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn rechter droom is geen illusie, als ik na mijn studie nederlands recht niet voor de Raion in aanmerking kom, ga ik voor advocate![]()
Aha, maar mijn toekomstige heeft leren bekledingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:38 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je gaat je eigen wel een plebejer voelen als je ziet dat Mocro`s ook vaak A4 rijden.![]()
Weet je wel hoeveel mensen rechten studeren, ik zou er maar niet teveel van verwachten.
Ach als ik dat serieus moet nemen word moeilijk nu ik een beetje weet wat jouw smaak is... Kijk mij, stoer doen met andermans centjes...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |