iddquote:
ik heb nooit last van haar gehad en ze heeft een goeie ondertitelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Aanmelden kan in het FOK!knokploeg topique![]()
En toen ging de wekker..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef Met-Yvana het volgende:
Ooooooh wachten jullie maar af , zielige hoopjes addergebroed, ik heb een 16 delige reeks gehad in puber& tienertalk, ik doe VWO, ik schilder/teken/boetseer, en mijn pappa is rijk ! Ook houden veel users van mij , dus kijk maar uit !![]()
Snooze ??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Ohja en mijn nichtje , ( Yanniicke op fok, heeft een fotoboek) Is zwaar populair bij sommige mensen !
Het verkopen van je zogenaamde "aanwezige kennis", "talenten" en "connecties" staat te boek als een zinloze poging je sociale status wanhopig op te krikken. Derhalve stem ik dan ook voor een doctrine waarin Met-Yvana officieel onder curatele wordt gezet zodat de schade aan de samenleving en het FOK!forum tot een minimum kunnen worden beperkt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef Met-Yvana het volgende:
Ooooooh wachten jullie maar af , zielige hoopjes addergebroed, ik heb een 16 delige reeks gehad in puber& tienertalk, ik doe VWO, ik schilder/teken/boetseer, en mijn pappa is rijk ! Ook houden veel users van mij , dus kijk maar uit !![]()
Dan zou je toch op zijn minst begrip moeten kunnen opbrengen voor ons standpuntquote:
Fok! is gewoon nog niet klaar voor mij! Jullie zijn gewoon treurige oude users die inzien dat ze te oud worden om populair te zijn, en zo wanhopig hun populariteit willen behouden door de nieuwe generatie uit te schakelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan zou je toch op zijn minst begrip moeten kunnen opbrengen voor ons standpunt
* oshiro supersoaker doorlaadt...
Ik ben 18, voor het geval je dat interesseertquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Fok! is gewoon nog niet klaar voor mij! Jullie zijn gewoon treurige oude users die inzien dat ze te oud worden om populair te zijn, en zo wanhopig hun populariteit willen behouden door de nieuwe generatie uit te schakelen![]()
Ik constateer nu toch echt duidelijk aanwijzingen die duiden op een beginnende psychologische storing. Misschien is het verstandig dat je eens een tijd van FOK! vertrekt en in een zogenaamde instelling gaat wonen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Fok! is gewoon nog niet klaar voor mij! Jullie zijn gewoon treurige oude users die inzien dat ze te oud worden om populair te zijn, en zo wanhopig hun populariteit willen behouden door de nieuwe generatie uit te schakelen![]()
Ik bemoei me zo min mogelijk met plebejers en ander uitschotquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ben 18, voor het geval je dat interesseertIk zag je wel lurken in je fobo
En dan niet eens reageren
Zelfs IK doe dat, en ja, dat zegt wat
Mooi, dan kunnen we gezellig door blijven pratenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik bemoei me zo min mogelijk met plebejers en ander uitschot![]()
Wie denk je wel niet wie bent , je blaast wel hoog van de toren voor iemand met zulke boerse manieren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik constateer nu toch echt duidelijk aanwijzingen die duiden op een beginnende psychologische storing. Misschien is het verstandig dat je eens een tijd van FOK! vertrekt en in een zogenaamde instelling gaat wonen.
Oftewel je aanwezigheid wordt niet op prijs gesteld. Optyfen!![]()
Neen. We hebben het gewoon niet zo op omhooggevallen meisjes die Fok! gebruiken om hun ego te boosten, aangezien ze in het dagelijks leven weinig tot geen aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Sociale ladders zijn overrated.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet wie bent , je blaast wel hoog van de toren voor iemand met zulke boerse manieren.
Ken je plaats op de sociale ladder! En weet dat die plaats onder de mijne is !
Het plebs zal altijd jaloers en wrokkig zijn jegens hen die het beter hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:42 schreef Life het volgende:
[..]
Neen. We hebben het gewoon niet zo op omhooggevallen meisjes die Fok! gebruiken om hun ego te boosten, aangezien ze in het dagelijks leven weinig tot geen aandacht krijgen.
Mijn dagen geteld? Schei uit, VMBO-ers zijn geen match voor mijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:44 schreef LedZep het volgende:
Ah, daar arriveert mijn grote vriend Life.
Met-Yvana, besef nu wel dat je dagen echt geteld zijn. Aangezien Life zeer goede contacten onderhoudt met de scene zal je geen tegenstand meer kunnen bieden wanneer de versterking arriveert.
Life kan ik mijnheer J. B. aan de lijst toevoegen?
Je bent wel grappig voor een ukkepuk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet wie bent , je blaast wel hoog van de toren voor iemand met zulke boerse manieren.
Ken je plaats op de sociale ladder! En weet dat die plaats onder de mijne is !
Ik bespeur een Dirktatorisme!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het plebs zal altijd jaloers en wrokkig zijn jegens hen die het beter hebben![]()
Dat kan je zeker weten doen, beste makker. Daarnaast kan je Curtis ook toevoegen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:44 schreef LedZep het volgende:
Ah, daar arriveert mijn grote vriend Life.
Met-Yvana, besef nu wel dat je dagen echt geteld zijn. Aangezien Life zeer goede contacten onderhoudt met de scene zal je geen tegenstand meer kunnen bieden wanneer de versterking arriveert.
Life kan ik mijnheer J. B. aan de lijst toevoegen?
Blijkbaar ben je toch niet zo elitair dat je vmbo goed weet te spellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn dagen geteld? Schei uit, VMBO-ers zijn geen match voor mij![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet wie bent , je blaast wel hoog van de toren
Ik verdiep me niet in de lagere klasse.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef LedZep het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je toch niet zo elitair dat je vmbo goed weet te spellen.
Spreekt een minderwaardig VWO-ertje tegen het almachtige koorvolkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik verdiep me niet in de lagere klasse.
Al komen met 50 man hier voor het hek schreeuwen en protesteren, ik lust jullie rauwquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Spreekt een minderwaardig VWO-ertje tegen het almachtige koorvolk
* oshiro meldtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Al komen met 50 man hier voor het hek schreeuwen en protesteren, ik lust jullie rauw![]()
Wat zeg je als je de telefoon opneemt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Al komen met 50 man hier voor het hek schreeuwen en protesteren, ik lust jullie rauw![]()
Ik had een au pair toen ik jong was, blame herquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:49 schreef Neenetje het volgende:Je vraagt je toch af wat zoiets nou voor opvoeding krijgt..
au pairsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had een au pair toen ik jong was, blame her![]()
Voor iemand die VWO doet, gebruik je allemachtig weinig variatie in je argumentatie. Niet alleen zijn je beweringen incorrect, ook komt elke reactie op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik verdiep me niet in de lagere klasse.
Ik neem geen telefoon aan na 11 uurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat zeg je als je de telefoon opneemt?
ORLY?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had een au pair toen ik jong was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |